Ik dacht dat je ging muteren en nieuwe varianten maken en zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
tis allemaal e.coli hoor... ik weet niet of jij ineens een totaal ander organisme verwacht door een gen uit te schakelen maare
Kijk, het gaat dus al mis bij het benoemen van het vakgebiedquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
biologie
en degene waarvan ik dacht dat ik ze omgewisseld had, heeft meet de groei van hetgeen wat erop staat dat het moet zijn![]()
Klaboemquote:
Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Broodzakje
Ik wil complimentjes.
Dan heb je dus al +6 gespaard he... ga zo door en ja mag volgende maand een keer een uur eerder wegquote:
Teruglezend ziet dat er enger uit dan ik bedoeldequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:51 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat je ging muteren en nieuwe varianten maken en zo.
Ik had al die posts los kunnen beantwoorden, maar dan kom ik weer in die daglijst terechtquote:
haha ach dat zijn we toch al wel van je gewendquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:55 schreef DaMart het volgende:
Ik had al die posts los kunnen beantwoorden, maar dan kom ik weer in die daglijst terecht.
Mwa, ik probeer juist te minderen. Heb ook heel wat nuttigs gedaan op werk vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
haha ach dat zijn we toch al wel van je gewend
Wat goed van jequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik probeer juist te minderen. Heb ook heel wat nuttigs gedaan op werk vandaag.
flesquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, daar ben ik weer. Toch al minstens mijn derde post vandaag.
Dank jequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
[..]
Ik dacht dat je ging muteren en nieuwe varianten maken en zo.
[..]
Kijk, het gaat dus al mis bij het benoemen van het vakgebied.
Maar ben je er nog uitgekomen?
[..]
Klaboem.
[..]
Ik ben trots op je!.
[..]
OAiaanse multiquotes ftw!quote:Dan heb je dus al +6 gespaard he... ga zo door en ja mag volgende maand een keer een uur eerder weg.
Thee dan maar?quote:
Toch al heel wat minder nietszeggend dan een ader deel van zijn oeuvrequote:
Nu dusquote:
Dat hoort dan minder. of je moet genoeg koud bier gedronken hebben, dan merk je er weinig van.quote:
Ja maar ik heb het al koud dus ik wil geen bierquote:
leg hem op de verwarming!quote:
Dan krijg je smurrie op je kleren..quote:
Als je op je pizza gaat zitten helder lichtquote:
Dan kan je maar beter zorgen dat die goed in een doos zit hequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je op je pizza gaat zitten helder licht
Ja dan verwarm je de doos en duurt de pizza zelf nog langer. das ook niksquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter zorgen dat die goed in een doos zit he
Maar een warme doos is beter dan een koudequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dan verwarm je de doos en duurt de pizza zelf nog langer. das ook niks
maar een warme doos kun je niet eten en een warme pizza welquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een warme doos is beter dan een koude
Dat zijn de beperkingen van jouw vriend jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
maar een warme doos kun je niet eten en een warme pizza wel(koude pizza ook wel maar das heul niet zo lekker)
Jaloers schat?quote:
Dan krijg je ook geen pizzaquote:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nou honger heb of niet, dus misschien mag je straks toch wel een stukje als ik hem toch maar in de oven gooiquote:
Ik ga wel eten halen straks, vrees dat ik geen zin heb ik koken tegen de tijd dat ik hier weg kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nou honger heb of niet, dus misschien mag je straks toch wel een stukje als ik hem toch maar in de oven gooidan delen we hem met fles
Oh mag ik met jou mee eten dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga wel eten halen straks, vrees dat ik geen zin heb ik koken tegen de tijd dat ik hier weg kan
Dat geeft nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan alleen nog even duren
Oke danquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat geeft nietik heb toch nog niet echt honger
Mooi de tijd om een romantische dis aan te kleden met kaarsjes en zilveren bestek. Vindt ze heerlijk, Fhaquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
Tuurlijk, kan alleen nog even duren
Zal hier even zoeken in het ziekenhuis wat ze nog hebben liggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi de tijd om een romantische dis aan te kleden met kaarsjes en zilveren bestek. Vindt ze heerlijk, Fha
Hahahaha hmhm ja dat is echt mijn ding..quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi de tijd om een romantische dis aan te kleden met kaarsjes en zilveren bestek. Vindt ze heerlijk, Fha
Daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal hier even zoeken in het ziekenhuis wat ze nog hebben liggen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:05 schreef Pien85 het volgende:
Iemand anders ook zo moe? Ik hoor t van iedereen dat ze zo moe zijn... kan slapen wat ik wil, maar blijf gewoon moe
Niet?? Een koeler met champagne en een exquise amuse van Beluga, gevolgd door een knielende man met een gouden ring in een roodfluwelen doosje?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahaha hmhm ja dat is echt mijn ding..![]()
Dan vraag ik me meer af wat er in godsnaam nou weer gebeurtquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?? Een koeler met champagne en een exquise amuse van Beluga, gevolgd door een knielende man met een gouden ring in een roodfluwelen doosje?![]()
Dan zeg jij gewoon "donder op, ik ga een frietje halen op de hoek"
Teringquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan vraag ik me meer af wat er in godsnaam nou weer gebeurtMaar nee dat is niet echt mijn ding nee, ik ben niet zo romantisch aangelegd. zweverig gedoe
o en ik draag geen goud
![]()
Tjah sorry.quote:
Ze hebben hier een gebedsruimte, daar zal vast wel iets aan kaars staan. Een laken en kantinebestek erbij, ben ik er ook tochquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Klinkt bekend jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:05 schreef Pien85 het volgende:
Iemand anders ook zo moe? Ik hoor t van iedereen dat ze zo moe zijn... kan slapen wat ik wil, maar blijf gewoon moe
Oh ja, maak die arme visjes maar weer doodquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?? Een koeler met champagne en een exquise amuse van Beluga, gevolgd door een knielende man met een gouden ring in een roodfluwelen doosje?![]()
Dan zeg jij gewoon "donder op, ik ga een frietje halen op de hoek"
creatief welquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben hier een gebedsruimte, daar zal vast wel iets aan kaars staan. Een laken en kantinebestek erbij, ben ik er ook toch
Of hun date is niet blij en laat dat even merkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou trouwens best lachen zijn, in een sjiek restaurant aan willekeurige vrouwen aanzoeken doen. En als ze nee zegt "Oh okee, ik oefen ook maar wat"
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou trouwens best lachen zijn, in een sjiek restaurant aan willekeurige vrouwen aanzoeken doen. En als ze nee zegt "Oh okee, ik oefen ook maar wat"
Waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of hun date is niet blij en laat dat even merken
Tenzij jij in spaanders ligtquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt vallen spaandersHij zal van het voorbeeld allicht iets kunnen leren
lo-bo-wattequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou deze stichting al eens lobotomie hebben gehad?
Ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er hier nog ksc'ers die niet bang zijn van de tandarts
doorsnijden van een kwab van de hersenen.Lobotomie is een methode die vroeger in de psychiatrie veel gebruikt werd. Hierbij worden bepaalde zenuwen in de hersen doorgesneden of bepaalde delen van de hersenen verwijderd. Omdat het gedrag van een patient na een lobotomie moeilijk te voorspellen was, is men opgehouden dergelijke operaties uit te voeren.De methode werd vooral gebruikt als behandeling van depressie, epilepsie en schizofrenie. Ook door de opkomst van goed werkende medicatie is deze procedure afgeschaft..quote:
dat werd vroeger veel gedaan ter "genezing" van psychische stoornissen.. dan ramde ze gewoon een ding door je schedel en wroette ze even heen en weer in je hersens en taadaa!!!quote:
Je was me voorquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
doorsnijden van een kwab van de hersenen.Lobotomie is een methode die vroeger in de psychiatrie veel gebruikt werd. Hierbij worden bepaalde zenuwen in de hersen doorgesneden of bepaalde delen van de hersenen verwijderd. Omdat het gedrag van een patient na een lobotomie moeilijk te voorspellen was, is men opgehouden dergelijke operaties uit te voeren.De methode werd vooral gebruikt als behandeling van depressie, epilepsie en schizofrenie. Ook door de opkomst van goed werkende medicatie is deze procedure afgeschaft..
Zo hoort hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik.
Ben maandag nog geweest. Boren en vullen. Stelt geen zak voor, al keek Michelle (mijn tandarts) me wel effe raar aan toen ik vriendelijk verzocht de verdoving achterwege te laten.
Nee dit soort dingen moet ik gewoon leren voor mn studiequote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
doorsnijden van een kwab van de hersenen.Lobotomie is een methode die vroeger in de psychiatrie veel gebruikt werd. Hierbij worden bepaalde zenuwen in de hersen doorgesneden of bepaalde delen van de hersenen verwijderd. Omdat het gedrag van een patient na een lobotomie moeilijk te voorspellen was, is men opgehouden dergelijke operaties uit te voeren.De methode werd vooral gebruikt als behandeling van depressie, epilepsie en schizofrenie. Ook door de opkomst van goed werkende medicatie is deze procedure afgeschaft..
Ah. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
dat werd vroeger veel gedaan ter "genezing" van psychische stoornissen.. dan ramde ze gewoon een ding door je schedel en wroette ze even heen en weer in je hersens en taadaa!!!
geloof dat ze dat ook doen bij "one flew over the coockoo's nest" of hoe je dat ook schrijft.
"Kijk mij een bikkel zijn!" Die Michelle is niet helemaal dom of zo hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:32 schreef MPG het volgende:
Ben maandag nog geweest. Boren en vullen. Stelt geen zak voor, al keek Michelle (mijn tandarts) me wel effe raar aan toen ik vriendelijk verzocht de verdoving achterwege te laten.
Niks bikkel zijn. Ik heb gewoon geen zin om verdoofd en wel op mijn tong te lopen kauwen, waarna ik er na uitwerking van de verdoving twee weken alst van hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kijk mij een bikkel zijn!" Die Michelle is niet helemaal dom of zo hoor
Nuttige dingen leer jij dan welquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dit soort dingen moet ik gewoon leren voor mn studie
Ik doe ook altijd zonder. Heb de afspraak dat we zonder beginnen en pas als het echt niet gaat alsnog gaan verdovenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kijk mij een bikkel zijn!" Die Michelle is niet helemaal dom of zo hoor
Hmhmquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nuttige dingen leer jij dan wel
Voor je onderkaak hebben ze tegenwoordig nieuwe verdovingen. Die zijn plaatselijk, werken korter en verlammen niet je halve aangezichtquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks bikkel zijn. Ik heb gewoon geen zin om verdoofd en wel op mijn tong te lopen kauwen, waarna ik er na uitwerking van de verdoving twee weken alst van heb.
Ik had het een keer in een film gezien...quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dit soort dingen moet ik gewoon leren voor mn studie
Gelukkig maarquote:
Ik heb geleerd dat als de tandarts vraagt of er verdoofd moet worden, dat hij/zij dat niet voor niks vraagtquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe ook altijd zonder. Heb de afspraak dat we zonder beginnen en pas als het echt niet gaat alsnog gaan verdoven
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
Slotjes die door users heen posten
MPG, ouwe Mucker!
Ach het is toch niet de goeie studie maar dat geeft niet hahaha. het is wel goeie bezigheidstherapiequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Anders zou je de verkeerde studie hebben
Meestal welquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat als de tandarts vraagt of er verdoofd moet worden, dat hij/zij dat niet voor niks vraagt
Zou je niet de goede gaan doen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach het is toch niet de goeie studie maar dat geeft niet hahaha. het is wel goeie bezigheidstherapie
Ga zitten meneer, lang uit, wat te drinken erbijquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef Klonk het volgende:
pffffff, kan ik hier ff neerploffen, ben kapot...
Na mijn Hbo jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet de goede gaan doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |