quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is dat niet het gevolg van de stichting van de staat van Israel?
Je caps blijft hangenquote:
quote:Uit artikel 7: Hamas heeft ernaar verlangd Gods belofte ten uitvoer te leggen, hoeveel tijd dat ook kost. Mohammed ... zei: "De dag des oordeels zal niet komen, totdat de joden zich achter rotsen en bomen verstoppen, die zullen zeggen: 'O moslims, o Abdullah, achter mij zit een jood, kom hier en dood hem'."
Je beseft dat iemand onterecht uitmaken voor antisemitisch laster is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef damsco het volgende:
- edit -
Jij beschouwt het als een wedstrijd wat je kan winnen met argumenten, ik echter niet. Succes met je wedstrijd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je beseft dat iemand onterecht uitmaken voor antisemitisch laster is?
Zo triest he. Als ze het niet kunnen winnen op argumenten, gaan ze maar roepen dat de hele wereld antisemitisch is en dat ze ook overal vervolgd worden
Jij succes met het gebruiken van religie om mensen te verdelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:35 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij beschouwt het als een wedstrijd wat je kan winnen met argumenten, ik echter niet. Succes met je wedstrijd!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij succes met het gebruiken van religie om mensen te verdelen.
Falert.
Ja. Oorlog voeren is per definitie een belachelijke bezigheid, gezien de technologisch maatschappelijke mogelijkheden die iedereen in staat kunnen stellen een waardig leven te leiden.quote:
Eind jaren '30-'40 zijn de condities voor de joden in de Arabische wereld inderdaad verslechterd. Dit kwam door de combinatie van groeiende nationalisme in de Arabische wereld, die was overgewaaid vanuit Europa door het Europees kolonialisme, en de invloed van de nazi's in Noord-Afrika. De meeste joden zijn daarna ook verhuisd naar Frankrijk, de VS, Groot-Brittannië en andere landen. Na de stichting van de staat Israël zijn hier natuurlijk ook veel joden naartoe geëmigreerd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef basilisk het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er de vorige eeuw bijna een miljoen joden uit de Arabische wereld zijn verjaagt en dat er nu amper meer Joden wonen.
lezen kan je ook al niet ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik ben niet Joods dwaas. Hoe kan ik dan in de slachtofferrol gaan zitten. Ik constateer alleen maar iemand die dusdanig antisemitisch is dat er geen discussie mee te voeren is, en zelfs feitelijkheden over de Jodenvervolging wereldwijd gaat lopen ontkennen. Nog even en mevrouw ontkent de holocaust.
Nooit van Polen en Rusland gehoord zeker ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:00 schreef moussie het volgende:
[..]
lezen kan je ook al niet ..
de joden zijn niet wereldwijd achtervolgd, ze zijn hoofdzakelijk achtervolgd in de christelijke landen, en dan met name die in West-Europa ..
en fyi, ik ben zeker niet antisemitisch, wel anti-zionistisch ..
Polen is ook geen christelijk land natuurlijk en zeker geen Europees land.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nooit van Polen en Rusland gehoord zeker ..
Ze vergeten alleen even erbij te vermelden dat ook 2 kinderen bij die aanval omkwamen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:09 schreef RAVW het volgende:
Minister van Hamas gedood
GAZA-STAD - De minister van Binnenlandse Zaken van het Hamasbewind in de Gazastrook, Saeed Seyyam, is donderdag om het leven gekomen door een Israëlische luchtaanval op Gaza-stad. Dat hebben Hamas en het Israëlische leger bevestigd.
Volgens de Israëlische krant Haaretz werden ook drie andere Hamasstrijders bij het bombardement gedood. Zes mensen zouden gewond zijn geraakt.
http://www.nu.nl/algemeen/1900266/minister-van-hamas-gedood.html
Eindelijk weer eens goed nieuws uit de GAZA
Standaard antwoord: Ja maar die werden gebruikt als menselijk schild!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze vergeten alleen even erbij te vermelden dat ook 2 kinderen bij die aanval omkwamen.
Copy - Pastequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Standaard antwoord: Ja maar die werden gebruikt als menselijk schild!!!
- edit - als je niet normaal kan doen dan heb ik liever dat je ophoepelt.quote:
Tja jammer danquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze vergeten alleen even erbij te vermelden dat ook 2 kinderen bij die aanval omkwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |