Dat Islamofobie net zo erg is als antisemitisme of zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:53 schreef damsco het volgende:
[..]
En nu hebben ze ook hun eigen land. Wat probeer je nu te zeggen?
Dat dat jouw ''(alle) moslims zijn jodenhaters/de Islam is antisemitisch''-argument onderuit haalt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:53 schreef damsco het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)an_hamas_gedood.htmlquote:Minister van Hamas gedood
De minister van Binnenlandse Zaken van Hamas in de Gazastrook, Said Siam, is om het leven gekomen door een Israëlische luchtaanval. Dat hebben Palestijnse bronnen gezegd tegen de Israëlische krant Haaretz.
Siam kwam om het leven bij een aanval op Gaza-stad. Drie andere Hamasstrijders werden bij het bombardement gedood. Zes anderen raakten gewond.
De Islam is wel degelijk antisemitisch. Dat niet elke Moslim erna handelt beschouw ik als een goede zaak. En even voor de duidelijkheid, ik stem geen PVV (En nee, ook geen Rita)quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat dat jouw ''(alle) moslims zijn jodenhaters/de Islam is antisemitisch''-argument onderuit haalt.
Zoals ik het begrijp:quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat Islamofobie net zo erg is als antisemitisme of zo
dat je uit je nek zit te lullen met je 'ze werden overal weg gejaagd' .. ja hier, bij ons, met als klapper op de vuurpijl iets van 6 miljoen doden .. vandaar dat ze daar naar toe gevlucht zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:53 schreef damsco het volgende:
[..]
moet je nou nog een keer om je oren worden geslagen met dezelfde spreuken maar dan uit de talmoed ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef damsco het volgende:
[..]
De Islam is wel degelijk antisemitisch. Dat niet elke Moslim erna handelt beschouw ik als een goede zaak. En even voor de duidelijkheid, ik stem geen PVV (En nee, ook geen Rita)
1. Semitisch [] - Arabischquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef damsco het volgende:
[..]
De Islam is wel degelijk antisemitisch. Dat niet elke Moslim erna handelt beschouw ik als een goede zaak. En even voor de duidelijkheid, ik stem geen PVV (En nee, ook geen Rita)
Ah, dus mevrouw gaat ontkennen dat de Joden overal ter wereld worden opgejaagd. Dan houdt het inderdaad op, met een antisemiet valt niet te discussiëren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:08 schreef moussie het volgende:
[..]
dat je uit je nek zit te lullen met je 'ze werden overal weg gejaagd' .. ja hier, bij ons, met als klapper op de vuurpijl iets van 6 miljoen doden .. vandaar dat ze daar naar toe gevlucht zijn
Semieten waren een volk ja, maar de term antisemiet slaat in dit geval op de Jodenhaat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
1. Semitisch [] - Arabisch
Faal.
Tuurlijk, daarom worden christenen en joden in de Islam natuurlijk beschouwd als 'de volkeren van het Boek' en hebben ze honderden jaren in vrede kunnen leven onder islamitisch bewind (e.g. Moorse Rijk, Seltjoekse Rijk, Ottomaanse Rijk, etc.).quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef damsco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Ah, dus mevrouw gaat ontkennen dat de Joden overal ter wereld worden opgejaagd. Dan houdt het inderdaad op, met een antisemiet valt niet te discussiëren.
Vandaar ook dat er de vorige eeuw bijna een miljoen joden uit de Arabische wereld zijn verjaagt en dat er nu amper meer Joden wonen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom worden christenen en joden in de Islam natuurlijk tot 'volkeren van het Boek' gerekend en hebben ze honderden jaren in vrede kunnen leven in de islamitische staten (e.g. Moorse Rijk, Seltjoekse Rijk, Ottomaanse Rijk, etc.).
Maar blijf vooral geloven in jouw versie van de historie.
Zover ik weet zijn er toch echt flink wat oorlogen onder de vlag van de Christenen en Moslims gevoerd. Het was echt niet alleen maar koek-en-ei.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom worden christenen en joden in de Islam natuurlijk tot 'volkeren van het Boek' gerekend en hebben ze honderden jaren in vrede kunnen leven in de islamitische rijken en staten (e.g. Moorse Rijk, Seltjoekse Rijk, Ottomaanse Rijk, etc.).
Maar blijf vooral geloven in jouw versie van de historie.
Is dat niet het gevolg van de stichting van de staat van Israel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef basilisk het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er de vorige eeuw bijna een miljoen joden uit de Arabische wereld zijn verjaagt en dat er nu amper meer Joden wonen.
Ik ben niet Joods dwaas. Hoe kan ik dan in de slachtofferrol gaan zitten. Ik constateer alleen maar iemand die dusdanig antisemitisch is dat er geen discussie mee te voeren is, en zelfs feitelijkheden over de Jodenvervolging wereldwijd gaat lopen ontkennen. Nog even en mevrouw ontkent de holocaust.quote:
Ja en neen. En zelfs al zou dat de reden zijn, dan is dat toch belachelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is dat niet het gevolg van de stichting van de staat van Israel?
Nee, vanwege het antisemitismequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is dat niet het gevolg van de stichting van de staat van Israel?
Vroegâhquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom worden christenen en joden in de Islam natuurlijk beschouwd als 'de volkeren van het Boek' en hebben ze honderden jaren in vrede kunnen leven onder islamitisch bewind (e.g. Moorse Rijk, Seltjoekse Rijk, Ottomaanse Rijk, etc.).
Maar blijf vooral geloven in jouw versie van de historie.![]()
samen met de Arabische ladenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Hitler founded Israel.
Dat zeg jij helemaal niet, het enige wat jij zegt zijn onwaarheden gebaseerd op propaganda uit de Islamitische wereld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Hitler founded Israel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |