quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Het wordt mijn 9e keer
Volgend jaar versier ik de mensen die me een bandje omdoen met slingers. Serieus.
Ik ben voor geel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Myster_E het volgende:
Ik ben overigens voor een zwart-wit bandje dit jaar.
En depeche mode ook al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:43 schreef Dupje het volgende:
HallooIk heb vorige topics niet echt gevolgd, maar ik neem aan dat het extreem sterke gerucht van The Prodigy wel naar voren is gekomen toch?
Het gaat toch een keer vervelen hoorquote:
Ja dit jaar wel? Gaan we dan nu eindelijk wel samen dansen in de polder? Vorige editie was het epic fail on your behalf.quote:
Ik heb net voor mn operatie mn bandjes van 2005, 2006 en 2007 afgeknipt, en ook mn pinkpop bandjes van 2006, 2007 en 2008, en ook mn pukkelpop bandje van 2008...quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef MaJo het volgende:
Zijn er nog viespeuken die hun bandje nog omhebben?![]()
Ikke![]()
![]()
Waar hadden we dan ook alweer wel gedanst? Ohja PP!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dit jaar wel? Gaan we dan nu eindelijk wel samen dansen in de polder? Vorige editie was het epic fail on your behalf.
eens! En die wortel weer opkallefateren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:36 schreef vogelkooi het volgende:
Prolong moet in de fik!!!!
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
wow, ik vind mijn 2 bandjes al heel watquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb net voor mn operatie mn bandjes van 2005, 2006 en 2007 afgeknipt, en ook mn pinkpop bandjes van 2006, 2007 en 2008, en ook mn pukkelpop bandje van 2008...
En ja, ik heb er heimwee naar.
[ afbeelding ]
RIP
Ik geef toe dat het niet het schoonste is wat er is, maar schimmel op mn bandjes? Volgens mij niet hoor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:11 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind zoveel bandjes om je arm nogal lelijk en vies. Ja je gaat er mee douchen maar dan nog, dan blijft het nat en gaat het schimmelen enzo
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het niet het schoonste is wat er is, maar schimmel op mn bandjes? Volgens mij niet hoor!
Ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar hadden we dan ook alweer wel gedanst? Ohja PP!
Nou gaan we dit jaar woest aantrekkelijk dansen op LL
Hoe heb je die uit 2003 zo heel gehouden? Zo'n smal ding rot er na 5 bijna 6 jaar toch wel afquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Myster_E het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs niet na 5 jaar.
Ik had mijn bandjes om met mijn galaquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:46 schreef MaJo het volgende:
Dit is het eerste jaar dat ik mijn bandje zo lang om heb. Het eerste jaar had ik een plastic bandje dus die heb ik snel afgeknipt. De andere jaren mijn bandje steeds afgeknipt voor het filmgala. Maar dit jaar gewoon omgedraaidHeb hem sowieso al sinds Lowlands omgedraaid om, vind dat pieletje irritant zitten
Hou op zeg, jij gelooft zeker ook dat je voor tien lege bekers een muntje kon krijgen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef Guppi het volgende:
Wat is er trouwens waar van de geruchten 10 bandjes = gratis kaartje?
Nu moet ik weer denken aan die kneuzen die een heel weekend lang alleen maar bekers aan het rapen waren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Hou op zeg, jij gelooft zeker ook dat je voor tien lege bekers een muntje kon krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |