Ik zat er nog over te twijfelen en ik was te lui om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
En vergeet deze niet:
[..]
Daar heeft volgens mij driekwart van Nederland moeite mee. Maar alle drie de woorden in deze constructie fout, is wel een flinke.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:16 schreef Echo99 het volgende:
Hier kun je ook het mijne van denken...
Is het te allen tijde? ik dacht ten allen tijde...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
En vergeet deze niet:
[..]
Daar heeft volgens mij driekwart van Nederland moeite mee. Maar alle drie de woorden in deze constructie fout, is wel een flinke.
Onze Taal zegt: te allen tijde. Dat was ook wat ik dacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is het te allen tijde? ik dacht ten allen tijde...
En het voltooid deelwoord?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pardon?
ik verbaster
jij verbastert
hij verbastert
wij verbasteren
jullie verbasteren
zij verbasteren
Van http://www.mijnwoordenboek.nl/ww.php
Veel fouter kan nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef Adothehague het volgende:
MONTANA in SC het moet niet gekker worden.
MONTANA heb jij nog exclusieve nieuwtjes uit je ajax kamp?
Bijvoorbeeld wie de nieuwe busschaufeir wordt?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben een keer ontslagen van vakantiewerk bij een tuinder omdat ik niet meebidde voor de lunch.
Nooit zo gelachen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:15 schreef ahlanlabas het volgende:
heb een belangrijke vraag, ik zit met een verveeld probleem,
Het is wel erg als een probleem zelfs geen zin heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:15 schreef ahlanlabas het volgende:
goeiedag,
heb een belangrijke vraag, ik zit met een verveeld probleem,
Eh, naar waar?quote:ik heb alles gepland om te vertrekken naar mijne nieuwe woonst
Blijft lastig, vreemde talenquote:
Jammer dat dit topic geen imput heeft van ADO...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:10 schreef Adothehague het volgende:
Wees blij dat jullie hier imput hebben van iemand die geruchten uit een land als Griekenland kan geven.
Ik doe ook mijn best, en vertel GEEEN bullshit.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:21 schreef Rosbief het volgende:
Ideaal toch lijkt me? Niet het gezeik van een rulasie maar wel altijd een sexbuddy achter de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |