SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat staat er om mensen aan te trekkenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
met de pr0nfoto van Glowmouse:geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mezelf weer overtroffen met mijn culinaire hoogstandje van een tosti ham/kaas
Mits mayo, heerlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
verslagenwerken
![]()
Culinaire hoogstandjeshet is een sandwich van kaas, komkommer en een blaadje sla geworden
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]kaas/tomaat tosti's zijn awesome, though
zonder mayo! jeweetz toch!quote:
Agree!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Haam/kaas tosti's zijn awesome, though
Ja he? Grappige is dat ik het weer van Niels hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
ow hosti! de witlof met appel en yoghurt was
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
ik post niets meer tot ik tieten gepost zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Californium op 15-01-2009 13:12:54 ]Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
ik post niets meer tot ik tieten gepost zie
van nielsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja he? Grappige is dat ik het weer van Niels heb
ik was eerderquote:
Sjoerd?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
van niels![]()
Als je zou zeggen dat je het van sjoerd had, had ik gezegd...oke...
maar van niels is wat onverwacht
Rick de Groot topic?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
Lol, dat rick de groot topic. Geweldig
Net lekker patatje met zuurkool op
oke... misschien omdat ik sjoerd beter ken dan niels en niels gewoon laag had ingeschatquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sjoerd?Die jongen kan wel koken, doet ie alleen niet vaak, maar Niels die had wel iets meer cullinaire skill dan Sjoerd moet ik toegeven
Had m nog in het geheugen staan, plus de mijne is zelf geschoten, de jouwe waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
ik was eerderen die van jou heb ik al eens gezien
jepquote:
Eindelijk, time ik een keer goed...quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had m nog in het geheugen staan, plus de mijne is zelf geschoten, de jouwe waarschijnlijk niet
een wat?quote:
Zuchtquote:
GMTAquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Nico is wel een lul, posten Cali en ik tieten, doet ie nog niets
?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZuchtNSFW, maar dan wel -> SFW.
Que pasa? Ennuh, zoek maar eens op "Rick de groot".. Popcorntopicquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eindelijk, time ik een keer goed...
En de komende dagen, mag ik lekker gaan sleutelen aan mijn tweede conceptversie...
SUITABLE FOR WORKquote:
ow! Vraag dan gewoon of we m willen spoilerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
Suitable for work
sorry hoorquote:
Ik zie alleen een Paint Topic.. en een gesloten topicquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Que pasa? Ennuh, zoek maar eens op "Rick de groot".. Popcorntopic
Dat jaquote:
doe dan niet zo moeilijk en vraag of ik m wil spoilerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat jaDat het geen Stage meer heet maar SES wil niet gelijk zeggen dat er weer NSFW-plaatjes gepost mogen worden lijkt me?
Check V&A maar..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie alleen een Paint Topic.. en een gesloten topic
Concept was niet voldoende en er moet nu veel geschrapt en bijgewerkt worden om door te gaan voor definitieversie.
Gevondenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef Bootje84 het volgende:
deze user gaat het om: RedRizla
Topics zijn Gez: paint, Gez: spam en "ik heb een dvd gekocht van Rick de Groot"
2quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Houniet het volgende:
Wat ben je toch aan het tellen Cali?
NSFW is ongeveer nog bekender dan LOL op internetquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef Californium het volgende:
[..]
doe dan niet zo moeilijk en vraag of ik m wil spoilerenals die afkortingen kunnen me gestolen worden
en eerder waren er ook zulke plaatjes hoor
Lekker slim van die gastquote:
nou niet op de plaatsen op internet waar ik komquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NSFW is ongeveer nog bekender dan LOL op internetMaargoed ik zal het voortaan uitschrijven
wat? en nee ik ben niet gelovigquote:
Ze hadden gelijk ook zn hyves, superdudes en nog wat gevonden van hem.. Gelijk heeft hij zn profielen verwijderdquote:
De Power van Fok!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze hadden gelijk ook zn hyves, superdudes en nog wat gevonden van hem.. Gelijk heeft hij zn profielen verwijderd
We hebben de foto's nogquote:
quote:
Heldquote:
quote:
quote:
/patquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb honger... maar nog 15 minuten waarschijnlijk
Was wel een paint topic waardigquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
sorry was lunchen en roken
Maar ik vind het fijn dat jullie toch willen dat ik post
Hoewel die van Hosti ook in een spoiler had gemogen
Haaiquote:
Ja mooi. De nieuwe baas! van Fok! (ter vervanging van die torko ?)quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was wel een paint topic waardig
Eet smakelijkquote:
En ik ben vol van jouquote:
Andersom toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb je heul niet volgeblaft
en plassenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niets moet.. alleen af en toe even poepen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niets moet.. alleen af en toe even poepen
40 minutenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. dan is de tijd gewoon snel gegaan
Alvast veel succesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Piles het volgende:
Zo, afspraak voor afstudeerstage is gemaakt
Hopen dat het wat wordt
Dank uquote:
gezeik is dat.. succesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank u
En ik ga ook nog op stage in RotterdamTenminste, om m'n chipkaart met voorrang te krijgen
![]()
Anders kan ik met mn gewone OV naar de RET, en krijg ik een chipkaart voor 3 maanden, ook al handigquote:
Misschien niet fysiek, maar in het hartquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kan jij toch niet vol van mij zijn?
oh dat scheelt. Ik kon met mijn mac en firefox niet eens online zo'n kaart aanmaken. Met Safari dan weer wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Anders kan ik met mn gewone OV naar de RET, en krijg ik een chipkaart voor 3 maanden, ook al handig
Echt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
Wel mooi dat je gewoon zelf een foto mag maken en daarop laten drukken
online kan dat in ieder gevalquote:
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
online kan dat in ieder geval
Ik hoop trouwens dat het niet erg uitvoerig wordt gecontroleerd.. Heb er wel een beetje gekke bek op getrokkenMoet m binnenkort wel hebben namelijk
zo'n mafkees ben ik gelukkig nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Die zou binnen KPD blijvenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
zie eerste pagina, we hebben er al een van jeen hoe!
Prima!quote:
Het zal eens niet hèquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Prima!Vrij druk op het werk en alweer druk doende met vakanties uitzoeken...
Als het goed is, krijg ik volgende week mijn chipkaart..quote:
Het duurt een eeuwigheid voordat dat ding een beetje komt. Stinkdingquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg ik volgende week mijn chipkaart..
Als het goed is, kan jij hem ook volgende week ontvangen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het duurt een eeuwigheid voordat dat ding een beetje komt. Stinkding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het goed is, kan jij hem ook volgende week ontvangen.Moet dat kreng nog aanvragen.. (De OV van 2009) of krijg je em sowieso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Als je een tweede foto heb ingeleverd... tussen 2006-2008 dan valt ie gewoon op je matquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet dat kreng nog aanvragen.. (De OV van 2009) of krijg je em sowieso?
En hier kun je kijken of ze je foto nog hebben, of al kwijt zijn: http://www.studentenreisbewijs.nl/quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je een tweede foto heb ingeleverd... tussen 2006-2008 dan valt ie gewoon op je mat
Heb 3 foto's ingeleverd ofzo. Elk jaar weer een nieuwe.. "Ja, hij is nog niet beschikbaar, we hebben een foto van je nodig"...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je een tweede foto heb ingeleverd... tussen 2006-2008 dan valt ie gewoon op je mat
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En hier kun je kijken of ze je foto nog hebben, of al kwijt zijn: http://www.studentenreisbewijs.nl/
Phewquote:Ja hoor, je 2e pasfoto is in ons bezit!
52 weken, daarna per dag in de week kijken in welke maand het valt... of ben ik nou zo debiel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet een tabelletje maken met cijfers verspreid over de maanden van het jaar, en die weer onderling verdeelt in 4 weken. Maar met maanden met 31 dagen etc. kan dit natuurlijk niet, hoe kan ik nou toch een goed beeld geven over hoeveel mensen er per week per maand een website hebben bezocht
Ik voel me dom
* Bootje84 houdt zich inquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
52 weken, daarna per dag in de week kijken in welke maand het valt... of ben ik nou zo debiel?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En hier kun je kijken of ze je foto nog hebben, of al kwijt zijn: http://www.studentenreisbewijs.nl/
Het is me een wonder.quote:Ja hoor, je 2e pasfoto is in ons bezit!
Hallo jonge dame!quote:
Ik moest gisteren ook een functie differentiëren. Op het vwo had ik al laten zien dat ik dat konquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom moet ik in mijn vierde jaar Bedrijfseconomie een tentamen maken waarin ik een resultatenrekening en liquiditeitsoverzicht moet maken? Dat is iets dat in de eerste 2 periode's aan bod komt, 3 jaar geleden, ik heb al lang laten zien dat ik het kan (of kon, dat zal blijken).
Herhalingquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom moet ik in mijn vierde jaar Bedrijfseconomie een tentamen maken waarin ik een resultatenrekening en liquiditeitsoverzicht moet maken? Dat is iets dat in de eerste 2 periode's aan bod komt, 3 jaar geleden, ik heb al lang laten zien dat ik het kan (of kon, dat zal blijken).
Maar het was in het eerste jaar al saai.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef OA het volgende:
Een beetje herhaling kan meestal geen kwaad...
Wat voor studies heb je allemaal gedaan? Ik zie je in wiskundetopics, rechtentopics etc. etc.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik moest gisteren ook een functie differentiëren. Op het vwo had ik al laten zien dat ik dat kon
Ligt er maar net aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef OA het volgende:
Een beetje herhaling kan meestal geen kwaad...
Ach ja, er trappen nog steeds mensen inquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En de manier waarop ze proberen mensen de fout in te laten gaan is ook nog steeds hetzelfde. Uitgave voor een bedrijfsauto erbij zetten zodat mensen zich afvragen of die op de resultatenrekening thuis hoort terwijl er bedrijfsauto's op de balans staan. Poe, had ik die toch bijna over het hoofd gezien zeg.
.Waar aan?quote:
Als niemand mij vertelt voor hoeveel maanden er nog betaald moet worden, kan ik natuurlijk moeilijk raden welk deel van de overlopende passiva aan het eerste kwartaal moet worden toegerekend.quote:Overlopende passiva:
Deze bestaat uit de nog te betalen rente van de hypotheek.
Volgens mij is dat de hele insteek van het tentamen: resultatenrekening en liquiditeitsoverzicht maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, er trappen nog steeds mensen in
Kosten vs uitgaven schijnt toch wel heeeel moeilijk te zijnZelfs ík snap dat
We hebben trouwens nog niets gepland hoor. Het blijft nu nog even bij kijkenquote:
... en .... Differentiëren was onderdeel van die laatste, maar het was meer als grapje bedoeld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat voor studies heb je allemaal gedaan? Ik zie je in wiskundetopics, rechtentopics etc. etc.
Nou, sommige dingen kan je niet vaak genoeg herhalen, andere dingen wil je maar 1x in je leven doen, of kán je maar eenmalig doen..quote:
Mislukt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef GlowMouse het volgende:
maar het was meer als grapje bedoeld.
Verkeerde volk dan hierquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ps, stop aub met die BA-rommel. Ik heb een schurfthekel aan grootboekrekeningen en die andere crap. Heb dat tentamen 5x moeten maken ofzo
Eens. Statistiek kun je niet vaak genoeg herhalen, maar dat wil je gewoon niet. Althans, ik niet...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen kan je niet vaak genoeg herhalen, andere dingen wil je maar 1x in je leven doen, of kán je maar eenmalig doen..
quote:Woon je btw in een Senseo-apparaat...?
Zo lastig is het allemaal nietquote:Ps, stop aub met die BA-rommel. Ik heb een schurfthekel aan grootboekrekeningen en die andere crap. Heb dat tentamen 5x moeten maken ofzo
Had het meer over sex enzo. Doe het niet (vaak genoeg)...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Eens. Statistiek kun je niet vaak genoeg herhalen, maar dat wil je gewoon niet. Althans, ik niet...![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Zo lastig is het allemaal nietStatistiek daarentegen...
Grootboekrekeningen hadden wij trouwens ook op het MBOquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen kan je niet vaak genoeg herhalen, andere dingen wil je maar 1x in je leven doen, of kán je maar eenmalig doen..
Woon je btw in een Senseo-apparaat...?
Ps, stop aub met die BA-rommel. Ik heb een schurfthekel aan grootboekrekeningen en die andere crap. Heb dat tentamen 5x moeten maken ofzo
Ik kreeg balansen en w/v-rekeningen ook al op de havo bij M&O, maar zonder het gebruik van journaalposten. Om er daarna in de eerste weken van de BE-opleiding achter te komen dat het met journaalposten eigenlijk veel makkelijker wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Grootboekrekeningen hadden wij trouwens ook op het MBO
Ja zeg... zitten we in een stagetopic, begin je over sex...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Had het meer over sex enzo. Doe het niet (vaak genoeg)...
Geweldigquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef jslavenburg het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)urex_get_it_on_.html
Toen snapte ik het nog..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoordquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
Ik moet een tabelletje maken met cijfers verspreid over de maanden van het jaar, en die weer onderling verdeelt in 4 weken. Maar met maanden met 31 dagen etc. kan dit natuurlijk niet, hoe kan ik nou toch een goed beeld geven over hoeveel mensen er per week per maand een website hebben bezocht
Ik voel me dom
Heb het op de HAVO nog gehad, bij M&O, althans, balansen (of hoe het heet) als je dat bedoeltquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
'Per week per maand' is dan ook erg onduidelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
52 weken, daarna per dag in de week kijken in welke maand het valt... of ben ik nou zo debiel?
Ik vond dat toch wel de makkelijkste tentamens, die heb ik dan ook met vrij hoge cijfers in 1 keer gehaald.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
Ik had de eerste keer een 1,6 voor dat tentamenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Statistiek is toch helemaal niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Eens. Statistiek kun je niet vaak genoeg herhalen, maar dat wil je gewoon niet. Althans, ik niet...![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Zo lastig is het allemaal nietStatistiek daarentegen...
Eenschquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef GlowMouse het volgende:
Boekhouden wordt trouwens pas leuk wanneer je gaat consolideren.
Dat tentamen waren ze trouwens van mij kwijt.. en de docent geloofde niet dat ik een 9,4 had.quote:
Enorm jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef GlowMouse het volgende:
Boekhouden wordt trouwens pas leuk wanneer je gaat consolideren.
Ok, ik zal het even uitleggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
'Per week per maand' is dan ook erg onduidelijk.
Snapte je het op de middelbare school wel?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef jslavenburg het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)urex_get_it_on_.html
Heb ook MAVO gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Snapte je het op de middelbare school wel?
Ik vind het niveau op de MER nauwelijks hoger dan op de havo...
MER heeft ook niet zo veel niveau.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Snapte je het op de middelbare school wel?
Ik vind het niveau op de MER nauwelijks hoger dan op de havo...
Nee hoor, ik vond het alleen leuk om het tentamen 6x te maken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Statistiek is toch helemaal niet zo moeilijk?
Klopt. Op statistiek na heb ik alles vrij eenvoudig doorlopen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
MER heeft ook niet zo veel niveau.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef The_Dean het volgende:
Als deze post verschijnt is het internet aansluiten bij mijn ouders geslaagd
Ik krijg bijna spijt dat ik geswitched ben naar BEquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
MER heeft ook niet zo veel niveau.
We kríjgen niet eens statistiek..quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Op statistiek na heb ik alles vrij eenvoudig doorlopen...
Aaah.. Sleep je dat nog steeds achter je aan dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef OA het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het alleen leuk om het tentamen 6x te maken...
Wees blij...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We kríjgen niet eens statistiek..
Ja, ik heb er een trauma aan overgehouden...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaah.. Sleep je dat nog steeds achter je aan dan?
Het zat mij mij ook in een cluster met meerdere vakken en je moest wel minimaal een 4 halen om te compenseren. Maar dan moet je wél die 4 halen...quote:Bij ons zat dat in een tentamen met twee andere vakken.. Gemiddeld moest je een 5,5 halen en ik heb dat tentamen alleen maar in één keer gehaald omdat statistiek mijn gemiddelde van die andere twee omhoog haalde
Beetje oud hoorquote:
Dat begrijp ik.. Wanneer mag je weer proberen je trauma te overwinnen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
Wees blij...![]()
[..]
Ja, ik heb er een trauma aan overgehouden...![]()
[..]
Het zat mij mij ook in een cluster met meerdere vakken en je moest wel minimaal een 4 halen om te compenseren. Maar dan moet je wél die 4 halen...
Ik had in een tentamen met statistiek ook belastingrecht en financiële rekenkunde. Statistiek heb ik niet geleerd, daar kon ik 3 vragen beantwoorden (gemiddelde, modus en nog iets), de rest had ik of foutloos (fin. rekenkunde) of vrijwel foutloos (belastingrecht). Heerlijk, zulke tentamens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaah.. Sleep je dat nog steeds achter je aan dan?
Bij ons zat dat in een tentamen met twee andere vakken.. Gemiddeld moest je een 5,5 halen en ik heb dat tentamen alleen maar in één keer gehaald omdat statistiek mijn gemiddelde van die andere twee omhoog haalde
3,5 jaar geleden voor het laatstquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.. Wanneer mag je weer proberen je trauma te overwinnen?
Wel toepasselijk voor mijn afstudeerscriptie..quote:
[..]
Als het goed is, kan jij hem ook volgende week ontvangen.Ben benieuwd, ik zou 'm dus ook de laatste week van januari moeten krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhhh gelukkig maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
3,5 jaar geleden voor het laatst.
1 dag voor het einde van het 4e jaar heb ik het gehaald.
Dat zekerquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel toepasselijk voor mijn afstudeerscriptie..
Ook goedemiddagquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Yesse het volgende:
Poep en piesgehalte is weer lekker hoog hier
Goederenrechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens
Nu eerst maar eens wat over het erfrecht bedenken
Erfrecht is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens
Nu eerst maar eens wat over het erfrecht bedenken
Klopt, best makkelijk eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Erfrecht is niet zo moeilijk.
Wat heb jij met poepquote:
Ja, eigenlijk wel. Wat ben je aan het doen met erfrecht?quote:
Het gevoel dat ze krijgt als ze kluivert buiten de selectie zet na een lange busritquote:
[..]
Als het goed is, kan jij hem ook volgende week ontvangen.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(net aan; 2611
)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Goederenrechtquote:
Geen opsplitsing per maand maken? Gewoon per maand een grafiek maken met voor elke dag een datapunt? Grafiek van een simple moving average over de laatste 7 dagen weergeven?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok, ik zal het even uitleggen
Website, ik moet een goed beeld geven van de bezoeken per week. (vanwege marketingactiviteiten elke 3e week van de maand). Nu is een week moeilijk op te splitsen aangezien er soms 31 dagen in de maand zitten (oftewel, 4x7 dagen is niet altijd één maand). Hoe kun je dit nou goed weergeven in een tabel, zodat de resultaten betrouwbaar zijn.
Wil jij hem maken..? Klotetentamen heb ik al 2x nét niet gehaald. Elke keer van die teringinstinkers...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Goederenrecht
[..]
Geen opsplitsing per maand maken? Gewoon per maand een grafiek maken met voor elke dag een datapunt? Grafiek van een simple moving average over de laatste 7 dagen weergeven?
Casusquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Wat ben je aan het doen met erfrecht?
En nu moet je vertellen wie wat erft neem ik aan, inclusief successierechten en dergelijke?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Casus
Echtpaar, kinderen, man overlijdt, vrouw hertrouwd met man met kinderen, vrouw overlijdt
Dooie boel..quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Casus
Echtpaar, kinderen, man overlijdt, vrouw hertrouwd met man met kinderen, vrouw overlijdt
Ik heb hem alquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil jij hem maken..? Klotetentamen heb ik al 2x nét niet gehaald. Elke keer van die teringinstinkers...
Successierecht niet eens, alleen wie wat krijgtquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En nu moet je vertellen wie wat erft neem ik aan, inclusief successierechten en dergelijke?
Mag je blij mee zijn, binnen een paar jaar gaat dat toch helemaal op de schop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zien!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Piles het volgende:
Opdracht af
En vakantiefoto's zijn er
[..]
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, als ik een keer tijd zou hebben. Over 2 weken ofzo
En nee, ik ga ze niet online zetten
Omdat het er veel te veel zijnquote:
Ik ruik een SES SC meet!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat het er veel te veel zijn![]()
En vind het veel leuker om er bij te zijn als mensen ze zien, kun je nog eens iets vertellen
Regel dat!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef Bootje84 het volgende:
WEEKEND!!!Das rot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Met zijn allen naar Zeelandquote:
Jij altijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik 'm dan heel veel succes wensen
Topic-voetbal iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:41 schreef Bravebart het volgende:
WTF? Goed topic
-edit- Laat maar, hij staat nu in MED
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:44 schreef Bravebart het volgende:
Hell yeah, ik heb ooit in mn leven in een MED topic gepost_
Kutnoob die -SG-quote:
Nog een paar brichiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kutnoob die -SG-Gooi dr maar een slot op en ga met zn allen door dat slot heen posten ofso, ik moet koken
Smakelijk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
avond
Nu etenzal wel weer de verkeerde hebben
Edit:in één keer goed
![]()
He, zoiets heb ik van de week ook op!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo lekker roerbakgroenten en kip-pesto uit de oven
Dat ookquote:
Onee hè!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:05 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. kijk ik in dit topic, moet ik spontaan poepen!
Als je moet.. dan moet je..quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:05 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. kijk ik in dit topic, moet ik spontaan poepen!
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:29 schreef Renesite het volgende:
Bravebart! Ik krijg er nu wel RSI van!
Waarvan eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:29 schreef Renesite het volgende:
Bravebart! Ik krijg er nu wel RSI van!
Nietus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookGooi jij hem steeds open?
quote:
Veel plezierquote:
Heavyquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
teurg van eten en van magnetron waarvan de zekering eruit sprong en ook gelijk de aardlek
[BUG] Posts per paginaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
In het overzicht van SES heeft dit topic 6 pagina's, terwijl hij bij mijn actieve topics staat met 12 pagina's.. Vreemd
en het maffe was dat de piep ging, omdat mijn pizza klaar was. Ik haalde mijn pizza eruit. Deed de deur van de magnetron dicht en toen was het poef... geen licht meerquote:
WTFquote:
quote:
Goed op de hoogte jongensquote:
Weet je dat ik nu pas de 14.gif in je UI ziequote:
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je dat ik nu pas de 14.gif in je UI zie![]()
Ik let ook niet opquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Staat er al een tijdje hoor
![]()
Met dank aan eer-ik overigens
Natuurlijk lachen man, iedereen die het overleefd, topquote:
Jammer van het vliegtuig, maar ach, dat betaalt de burger wel weerquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Natuurlijk lachen man, iedereen die het overleefd, top.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jammer van het vliegtuig, maar ach, dat betaalt de burger wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |