Het vermaak voor desbetreffende TS zit m meer in het iemand te kijk zetten voor de hele wereld... chapeau, lekker makkelijk applaus scoren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het leed van dieren niet bepaald vermaak.
Tuurlijk, net zoals iemand die wat zegt over iemand die sex heeft met kinderen of katten in de fik steekt dat doet om iemand te kijk te zetten en makkelijk applaus te scoren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het vermaak voor desbetreffende TS zit m meer in het iemand te kijk zetten voor de hele wereld... chapeau, lekker makkelijk applaus scoren.
Ah come on, je verveelt je, het is vrijdagmiddag en je hebt zin om weer eens te rellen, geef het dan gewoon toe.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zoals iemand die wat zegt over een pedofiel of iemand die katten in de fik steekt dat doet om iemand te kijk te zetten en makkelijk applaus te scoren.
Vertel eens, wat vind jij van sex met dieren ? Moet kunnen ? Leuk tijdsverdrijf ?
Tuurlijk is het vrijdagmiddag en heb ik zin in een rel, het verschil is dit keer dat ik deze rel op elke dag gestart zou hebben omdat ik het echt wanstaltig vind.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah come on, je verveelt je, het is vrijdagmiddag en je hebt zin om weer eens te rellen, geef het dan gewoon toe.
Alsof je daadwerkelijk zo begaan bent met de paarden in je hoofd die worden aangerand door een digitale persoonlijkheid, dat je daarvoor op de bres springt zeker? Dan had je dat al jaren eerder gedaan toen je het vermoeden had.
Jaja, want zo doortastend als dat je normaal gesproken bent was je even niet omtrent dat onderwerp.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk is het vrijdagmiddag en heb ik zin in een rel, het verschil is dit keer dat ik deze rel op elke dag gestart zou hebben omdat ik het echt wanstaltig vind.
Vandaag is de eerste keer (voor mij) dat Darkwolf het impliciet overduidelijk erkende, terwijl ik 'm daarvoor nog het voordeel van de twijfel gaf - ik dacht serieus dat ie niet zo fucked up zou zijn.
Guess I was wrong.
Maar jij vind het dus accepteerbaar gedrag ?
Je vind het geen fucked-up gedrag om jezelf aan te praten dat je met dieren kan communiceren zodat je ze zonder schuldgevoel als sexobject kunt gebruiken ?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, nu is darkwolf ineens het slachtoffer in plaats van het dier?
Ik heb wel weer even genoeg TRU gehad voor vandaag.
Wat wil je nou zeggen, dat ik het wel wist maar het voor nu bewaard heb ofzo ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaja, want zo doortastend als dat je normaal gesproken bent was je even niet omtrent dat onderwerp.
Waar heb je het over, hoe profileer ik me beter hierdoor ?quote:Sorry ik heb het niet op dit soort gedrag waarbij je jezelf over de rug van een ander beter wil profileren naar andere mensen.
Nee, ik ben wel een keer op mn bek geslagen omdat ik het op nam voor 't kleinste jochie van de klas.quote:Laat me raden, op school was je ook de jongen die graag de zwakkelingen ging pesten.
Ik wist wel dat je het begreep.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen, dat ik het wel wist maar het voor nu bewaard heb ofzo ?
[..]
Nee, ik laat me niet verleiden in je spel.. dat doen al genoeg andere mensen voor je. Lekker he mensen voor schut zetten? Gooi een bal op, sit back and enjoy.quote:Waar heb je het over, hoe profileer ik me beter hierdoor ?
Geef liever eens antwoord op mijn vraag, vind je het acceptabel gedrag ?
Goeie hobby, dieren neuken ?
[..]
Nee, ik ben wel een keer op mn bek geslagen omdat ik het op nam voor 't kleinste jochie van de klas.
Ik denk dat het verschil tussen jou en mij is dat jij denkt dat in dit geval Darkwolf dat is, terwijl ik denk dat die hier juist de dader is en gewoon echt serieus fucked up is.
Dat is geen drogreden.quote:
Is dat uberhaupt relevant?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
Joh, weer lekker ontwijken, lekker makkelijk
Durf nou gewoon eens voor je mening uit te komen. Zelfs DW durft dat.
Is dieren neuken acceptabel gedrag ?
Omdat het gewoon waar is. Ik weet nog niet eens of zo'n paard er wel last van heeft. Nogmaals, ik zou het niet willen, ik kan het mij nog niet eens voorstellen dat het lekker kan zijn voor iemand. Als je nou een cavia aan je stengel hangt of met stokken e.d. te werk gaat is het een heel ander verhaal en valt het gewoon onder dierenmishandeling aangezien zo'n beest dan pijn heeft.quote:
Maar, hij heeft zelf aangegeven niet alleen een paard te willen doen. Ook een wolvin. En zoals Erodome terecht stelt staan dieren maar een x aantal dagen open om gedekt te worden. Een penis in je droge vagina is echt geen prettig gevoel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het gewoon waar is. Ik weet nog niet eens of zo'n paard er wel last van heeft. Nogmaals, ik zou het niet willen, ik kan het mij nog niet eens voorstellen dat het lekker kan zijn voor iemand. Als je nou een cavia aan je stengel hangt of met stokken e.d. te werk gaat is het een heel ander verhaal en valt het gewoon onder dierenmishandeling aangezien zo'n beest dan pijn heeft.
Het is leuk dat ze voor zijn maar moeten degene die het er niet mee eens zijn dan ook maar meteen meeblaten? Het is hypocriet, plain and simple.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Hele tweede kamer is voor hoor. 90% van Nederland ongetwijfeld ookMaar dat weegt niet op tegen jouw mening, uiteraard.
Op verzoek verwijderd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef Harajuku. het volgende:
Maar, hij heeft zelf aangegeven niet alleen een paard te willen doen. Ook een wolvin. En zoals Erodome terecht stelt staan dieren maar een x aantal dagen open om gedekt te worden. Een penis in je droge vagina is echt geen prettig gevoel.
...Maar dat heb je natuurlijk alleen van horen zeggenquote:
Ja weet je, als het bij een fantasie blijft interesseert het me echt niet. To each their own. Maar je kunt toch zelf ook wel begrijpen dat het men tegen de borst stuit als het daadwerkelijk zou gebeuren?quote:
Ok perfect, en het één sluit het ander niet uit hoor, echter blijft het niet logisch om wel dieren te eten en het daarna zielig te vinden dat mensen dieren gebruiken voor andere dingen waar het beest nog niet eens dood aan gaat en in het geval van bijvoorbeeld een paard nog niet eens last van heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus jogy. Ik was lang vegetariėr dus mij hoef je niet te overtuigen. Ik vind het alleen absurd dat het één het ander uit moet sluiten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef _Led_ het volgende:
Yup, we eten ook dieren dus waarom zou je klagen over iemand die kinderen ontvoert en opeet.
Goed. Men is hard op weg, en een gedeelte is daar al, om het leven van dieren die dienen voor cunsumptie aangenamer te maken. Daarna zou een pijnloze dood volgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok perfect, en het één sluit het ander niet uit hoor, echter blijft het niet logisch om wel dieren te eten en het daarna zielig te vinden dat mensen dieren gebruiken voor andere dingen waar het beest nog niet eens dood aan gaat en in het geval van bijvoorbeeld een paard nog niet eens last van heeft.
Ik wilde net vragen of dat nou echt nodig is hier in TRU...quote:
Aan de andere kant heb ik wel zoiets van een paard kan een mens die achter hem staat met gemak 5 meter verder trappen met zijn hoeven dus als het een verkrachting is en dus tegen de zin van het dier dan heeft ie genoeg spiermassa om herhaling te voorkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed. Men is hard op weg, en een gedeelte is daar al, om het leven van dieren die dienen voor cunsumptie aangenamer te maken. Daarna zou een pijnloze dood volgen.
Een dier verkrachten -> dier heeft pijn, dier lijdt. Mishandeling.
quote:Waar het consumptie dier nog een doel dient, gaat het bij de verkrachting alleen om het plezier van de verkrachter.
Daar kan ik ook mee leven hoorquote:Maar wat mij betreft zou vlees helemaal verdwijnen hey.
wat een allerverschrikkelijkste bullshitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:47 schreef jogy het volgende:
Aan de andere kant heb ik wel zoiets van een paard kan een mens die achter hem staat met gemak 5 meter verder trappen met zijn hoeven dus als het een verkrachting is en dus tegen de zin van het dier dan heeft ie genoeg spiermassa om herhaling te voorkomen.
In het geval van paarden. Verder niet. Een paard heeft geen schaamtegevoel en gaat meer uit op het dierlijke instinct dus in aanvalmode. Neem dan ook nog vooral in acht dat een paard 5 tot 10 keer zo sterk is als een mens kan je wel toegeven dat een paard in zo'n geval in het voordeel is om een mens genadeloos tegen de stalmuur aan te rammen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
wat een allerverschrikkelijkste bullshit'Ik kan me wel verdedigen, dus mag je me aanvallen?'
Jesus!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:41 schreef jogy het volgende:
In het geval van paarden. Verder niet. Een paard heeft geen schaamtegevoel en gaat meer uit op het dierlijke instinct dus in aanvalmode. Neem dan ook nog vooral in acht dat een paard 5 tot 10 keer zo sterk is als een mens kan je wel toegeven dat een paard in zo'n geval in het voordeel is om een mens genadeloos tegen de stalmuur aan te rammen.
Ik ging er eerst ook vanuit, vrijdagmiddag, geen KLB topic voor je etcquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:29 schreef Nikmans het volgende:
De maan en energiestromen
Wil iemand hier met een bezem doorheen gaan?
Ik post gewoon een eerlijk topic en ik krijg een paar dwazen die me belachelijk willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |