Ja weet je, als het bij een fantasie blijft interesseert het me echt niet. To each their own. Maar je kunt toch zelf ook wel begrijpen dat het men tegen de borst stuit als het daadwerkelijk zou gebeuren?quote:
Ok perfect, en het één sluit het ander niet uit hoor, echter blijft het niet logisch om wel dieren te eten en het daarna zielig te vinden dat mensen dieren gebruiken voor andere dingen waar het beest nog niet eens dood aan gaat en in het geval van bijvoorbeeld een paard nog niet eens last van heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus jogy. Ik was lang vegetariër dus mij hoef je niet te overtuigen. Ik vind het alleen absurd dat het één het ander uit moet sluiten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:37 schreef _Led_ het volgende:
Yup, we eten ook dieren dus waarom zou je klagen over iemand die kinderen ontvoert en opeet.
Goed. Men is hard op weg, en een gedeelte is daar al, om het leven van dieren die dienen voor cunsumptie aangenamer te maken. Daarna zou een pijnloze dood volgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok perfect, en het één sluit het ander niet uit hoor, echter blijft het niet logisch om wel dieren te eten en het daarna zielig te vinden dat mensen dieren gebruiken voor andere dingen waar het beest nog niet eens dood aan gaat en in het geval van bijvoorbeeld een paard nog niet eens last van heeft.
Ik wilde net vragen of dat nou echt nodig is hier in TRU...quote:
Aan de andere kant heb ik wel zoiets van een paard kan een mens die achter hem staat met gemak 5 meter verder trappen met zijn hoeven dus als het een verkrachting is en dus tegen de zin van het dier dan heeft ie genoeg spiermassa om herhaling te voorkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goed. Men is hard op weg, en een gedeelte is daar al, om het leven van dieren die dienen voor cunsumptie aangenamer te maken. Daarna zou een pijnloze dood volgen.
Een dier verkrachten -> dier heeft pijn, dier lijdt. Mishandeling.
quote:Waar het consumptie dier nog een doel dient, gaat het bij de verkrachting alleen om het plezier van de verkrachter.
Daar kan ik ook mee leven hoorquote:Maar wat mij betreft zou vlees helemaal verdwijnen hey.
wat een allerverschrikkelijkste bullshitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:47 schreef jogy het volgende:
Aan de andere kant heb ik wel zoiets van een paard kan een mens die achter hem staat met gemak 5 meter verder trappen met zijn hoeven dus als het een verkrachting is en dus tegen de zin van het dier dan heeft ie genoeg spiermassa om herhaling te voorkomen.
In het geval van paarden. Verder niet. Een paard heeft geen schaamtegevoel en gaat meer uit op het dierlijke instinct dus in aanvalmode. Neem dan ook nog vooral in acht dat een paard 5 tot 10 keer zo sterk is als een mens kan je wel toegeven dat een paard in zo'n geval in het voordeel is om een mens genadeloos tegen de stalmuur aan te rammen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
wat een allerverschrikkelijkste bullshit'Ik kan me wel verdedigen, dus mag je me aanvallen?'
Jesus!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:41 schreef jogy het volgende:
In het geval van paarden. Verder niet. Een paard heeft geen schaamtegevoel en gaat meer uit op het dierlijke instinct dus in aanvalmode. Neem dan ook nog vooral in acht dat een paard 5 tot 10 keer zo sterk is als een mens kan je wel toegeven dat een paard in zo'n geval in het voordeel is om een mens genadeloos tegen de stalmuur aan te rammen.
Ik ging er eerst ook vanuit, vrijdagmiddag, geen KLB topic voor je etcquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:29 schreef Nikmans het volgende:
De maan en energiestromen
Wil iemand hier met een bezem doorheen gaan?
Ik post gewoon een eerlijk topic en ik krijg een paar dwazen die me belachelijk willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |