Nee hoor. Heel veel mensen wisten het niet omdat de enige berichten die in het nieuws kwamen gingen over dat het wel degelijk verboden zou zijn vanaf januari 2009.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef Ladidadida het volgende:
Wie dacht dat dan? Is toch algemeen bekend dat dat niet verboden is?
Als er alleen berichten zijn over dat het verboden gaat worden en niet dat het ook daadwerkelijk verboden is, weet ook iedereen dat het nog niet verboden isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Heel veel mensen wisten het niet omdat de enige berichten die in het nieuws kwamen gingen over dat het wel degelijk verboden zou zijn vanaf januari 2009.
Alleen als je je snikkeltje er tussen schuift.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef JackHerrer het volgende:
Valt het aan elkaar binden van 2 kipfilets ook onder de noemer dierenseks?
Omdat het neuken van dieren pijn veroorzaakt bij het dier, tegen de zin in. En homo's zijn het beide met hun neuken eens?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Sakura het volgende:
En waarom zou je het willen verbieden, ik kan geen redenen verzinnen, ook al moet ik er zelf niets van hebben, maar ik moet ook niets hebben van homofielen, of moeten we die dan ook maar gaan verbieden?
In nieuwsberichten staat "Seks met dieren verboden vanaf januari 2009." Op wiki staat ook dat het al verboden is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als er alleen berichten zijn over dat het verboden gaat worden en niet dat het ook daadwerkelijk verboden is, weet ook iedereen dat het nog niet verboden is
Ik moet daar ook niets van hebben. Zo tegen-natuurlijk en zoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Sakura het volgende:
En waarom zou je het willen verbieden, ik kan geen redenen verzinnen, ook al moet ik er zelf niets van hebben, maar ik moet ook niets hebben van homofielen, of moeten we die dan ook maar gaan verbieden?
Wikiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
In nieuwsberichten staat "Seks met dieren verboden vanaf januari 2009." Op wiki staat ook dat het al verboden is.
Jammer, want die valess schnitzels schuren zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Alleen als je je snikkeltje er tussen schuift.
Jeuj.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |