abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69741229
De laatste tijd merk ik steeds meer dat de maan vreemde effecten op me heeft... Ik voel als het ware een soort energie mijn lichaam instromen die ik dan kan verplaatsen naar verschillende lichaamsdelen, waarna ik deze energie weer naar buiten kan laten stromen.
Wat is dit? Is het mogelijk met deze energie fysieke dingen te manipuleren?

PS overdag slaap ik
Ga weg
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:32:27 #2
230727 sjoep
a new day!
pi_69741402
*postgeschiedenis checkt...

IBTL
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_69741484
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:32 schreef sjoep het volgende:
*postgeschiedenis checkt...

IBTL
Ik meen dit serieus. Is dit niet de plek waar we discussiėren over paranormale fenomenen?
Ga weg
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:43:58 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69741880
Terechte klacht... ow wacht.
The truth was in here.
pi_69741950
Ja, leuk jongens
Ga weg
pi_69741968
Ik zou contact opnemen met een energiemaatschappij.
pi_69742259
kostelijke grap, die energiemaatschappij.. Je bent een moppenkoning hoor ohoho!
Echt een ongelooflijke dijenkletser.... Ik zal hier nog maanden lang om lachen joh!

....
pi_69742289
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:27 schreef Nikmans het volgende:
De laatste tijd merk ik steeds meer dat de maan vreemde effecten op me heeft... Ik voel als het ware een soort energie mijn lichaam instromen die ik dan kan verplaatsen naar verschillende lichaamsdelen, waarna ik deze energie weer naar buiten kan laten stromen.
Wat is dit? Is het mogelijk met deze energie fysieke dingen te manipuleren?
Dat kunnen twee dingen zijn die je voelt stromen:

- bloed
- andere stofjes

Met die laatste kan je veel dingen manipuleren, waaronder je geestelijke gesteldheid en de periodes waarin je slaapt.
pi_69742419
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:54 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Dat kunnen twee dingen zijn die je voelt stromen:

- bloed
- andere stofjes

Met die laatste kan je veel dingen manipuleren, waaronder je geestelijke gesteldheid en de periodes waarin je slaapt.
Wat zijn dit voor andere stofjes? Het voelt als een soort 'hoes' die zich over mijn lichaam beweegt, lastig te omschrijven. Niet echt iets wat in me zit zeg maar, maar het hoort wel bij me en ik kan het tot op zekere hoogte besturen.
Ga weg
pi_69743074
Interessante thread overigens... beetje jammer van de lame responses overigens, deze had ik ook niet verwacht. TS vertel eens wat meer? Hoe lang heb je dit al? Hoe ga je er mee om etc.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:20:03 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69743177
ik zal dan i.t.t. de rest WEL openminded zijn:
Hoelang heb of voel je dit al?
en is het alleen bij volle maan of ook bij halve?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_69743179
Ik heb het nu al een paar jaar, een jaar of 6 denk ik? Ik weet het niet precies, maar het is altijd een onderdeel van me geweest en het is me niet al te lang geleden (pak em beet 3 maanden) echt op gaan vallen en toen ben ik er ook mee gaan spelen. Ik hoop hier meer te weten te komen over wat dit is?

@Michielos: het is vooral bij volle maan, hoewel ik het altijd wel een beetje voel. Hoe zichtbaarder de maan, hoe meer ik het merk.
Ga weg
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:29:46 #13
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69743566
De maan heeft een enorme invloed op het leven op aarde. Zonder maan zou de zee wilder zijn en zou de wereld er heel anders uit zien (onstuimiger). Aangezien de mens voor een groot deel uit water bestaat geloof ik best dat de maan ook invloed op mensen heeft. Als je het doortrekt naar wicca of andere paganistische religie dan zie je dat de maan een grote rol speelt.

Dus ja naar mijn mening heeft de maan enorm veel invloed op mensen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_69743636
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
De maan heeft een enorme invloed op het leven op aarde. Zonder maan zou de zee wilder zijn en zou de wereld er heel anders uit zien (onstuimiger). Aangezien de mens voor een groot deel uit water bestaat geloof ik best dat de maan ook invloed op mensen heeft. Als je het doortrekt naar wicca of andere paganistische religie dan zie je dat de maan een grote rol speelt.

Hmmm interessant, zou je misschien eens wat voorbeelden kunnen geven vanuit het wicca oogpunt? Wat kan de maan zoal uitoefenen, qua invloed, op de mens?
Ga weg
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:44:25 #15
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69744146
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:31 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Hmmm interessant, zou je misschien eens wat voorbeelden kunnen geven vanuit het wicca oogpunt? Wat kan de maan zoal uitoefenen, qua invloed, op de mens?
In de Wicca is de maan belangrijk omdat deze geassocieerd wordt met de godin. De maan en de verschillende maanstanden staan voor veranderingen die teweeg gebracht kunnen worden in magische rituelen. Zo worden bv rituelen die groei bevorderen gedaan bij een wassende maan en rituelen die afname belichamen gedaan bij afnemende maan. Volle maan en nieuwe maan zijn voor respectievelijk het opladen van (maan)energie in bv water en voorwerpen en nieuwe maan wordt voor negatieve dingen gebruikt (dus niet door zgn witte magiers)

Even kort uitgelegd , de maan wordt dus als hulpmiddel gebruikt om magie kracht bij te zetten.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_69744286
Ik heb voor zover ik weet geen deel gehad aan wiccarituelen, misschien heb je iets concreters? Zouden wiccans weten wat er met me aan de hand is?
Ga weg
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:58:13 #17
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69744591
Er is niks met je aan de hand, wat jij voelt is gewoon de energie die de maan op je uitoefent en die wiccans in hun rituelen gebruiken. Wiccans kunnen deze energie sturen / gebruiken om dingen te veranderen (magie). Als je de energie door je heen voelt stromen is daar niks mis mee,

Deze energie stroomt door een ieder van ons heen en je kan deze energie gebruiken om bv negatieve spanningen van je af te laten stromen (zeg maar dat je je negatieve gevoelens mee laat stromen de grond in, aarden heet dat) . Niet iedereen merkt dit op.

Het enige wat het dus zegt is dat jij gevoelig genoeg bent om het op te merken en als je wilt kan je er wat mee doen maar het hoeft niet natuurlijk.
pi_69745318
Bedankt. Ik ga me eens verdiepen daarin dan.
Ga weg
pi_69746292
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Wat zijn dit voor andere stofjes? Het voelt als een soort 'hoes' die zich over mijn lichaam beweegt, lastig te omschrijven. Niet echt iets wat in me zit zeg maar, maar het hoort wel bij me en ik kan het tot op zekere hoogte besturen.
Hormonen, enzymen, etc. Sommigen omschrijven het als een "energie" en benoemen het met veel hocus pocus, maar het komt allemaal op hetzelfde neer

Adrenaline zorgt er bv voor dat je slagaders zich vernauwen en je hart sneller pompt, daardoor neemt de druk in die slagaders toe en het resultaat is dat je "de adrenaline door je bloed voelt stromen".

Zelfde met veel andere stoffen die je lichaam aanmaakt.. als je naar de wc moet, honger hebt, als je gestreeld wordt (wat trouwens precies het gevoel geeft zoals jij het hier omschrijft, kan ook zonder streling gebeuren), etc.
pi_69758653
Probeer eens met je energie een pen op te tillen (telekinesis), maak er een filmpje van en zet het op youtube
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:08:12 #21
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_69758692
ik zeg reptilians
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_69758783
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:08 schreef muay-toy het volgende:
ik zeg reptilians
Damn wat een dystopia, ik zou ze geven
Ga weg
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:14:28 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69758844
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Damn wat een dystopia, ik zou ze geven
wat had je verwacht dan? een utopia?

@ muay thai
quote:
Reptilians
hou je oogkleppen maar op
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:17:33 #24
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_69758911
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef Michielos het volgende:

[..]

wat had je verwacht dan? een utopia?

@ muay thai
[..]

hou je oogkleppen maar op
het is misschien om de krachtstromingen van de maan met aliens te linken maar op andere planeten halen ze eenmaal veel energie uiit soortgelijke manen. de man is er niet voro niets en reptilians beinvloeden de erngie hier op aarde door onder ons te zijn

andere theorie voor ongelovige. de maan heeft verschillende krachten op het menselijk lichaam google maar eens ik weet er niet al te veel vanaf
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:19:01 #25
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69758945
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Metro2005 het volgende:

Ik wil niet lullig doen hoor.... Maar.. Er komt GEEN energie van de maan af. Er is hooguit een zwaarte kracht die van de maan af invloed uitoefend op de aarde.

Dit omvat:

onze baan
getijden (ed en vloed)

Zonder maan zou er dus geen eb en vloed zijn, de zee zou dus zelfs RUSTIGER ZIJN

Ook snap ik niet wat dat gedoe is over volle maan, er is dan niet meer/ minder maan. Er is altijd even veel maan met evenveel invloeden. Het kan denk ik wel zijn dat de temperatuur in de nacht word beinvloed (volle maan --> meer zonlicht naar de aarde gereflecteerd) maar ik weet niet zeker of in het lichtspectrum dat word gereflecteerd door de maan ook IR (infra rood = warmte straling) bevat.

Verder zijn jullie wel grappig
:-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')