quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:49 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Sigur Ros idd met Skqawut adfsimawgn asfniasrgnradgs;miokl
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
hihi **mopelt iets over een gevoelige snaar enzo**
het valt me nog mee na die berichten als heroine hoer enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maaaar maar maar deze chick heeft gewoon nix en ze is lelijk
toen ik het hoorde zat ik in de auto, wou bijna expres van de brienenoord brug afrijden, dat liever dan dat aan te horenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:29 schreef Dandelion het volgende:
[..]
het valt me nog mee na die berichten als heroine hoer enzo.
Maar d'r muziek is ech niet om aan te horen. Wannabe Spinvis gedoe.
als je dr toch mee bezig bent, doe die van mij dan ook ffquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, mn wenkbrauwen ook weer gesnoeid. kHad een beetje wildgroei, maar het is zo'n stom saai klusje dat ik t steeds uitstel. Maarja, nu ist weer netjes
@ Dandelion; die ondertitel van jou is echt vervelend, gisteravond hoorde ik m heel de tijd in mn hoofd :x
verlate goedemorgenquote:
Bron: www.rtvnoord.nlquote:'Glazen huis moet naar Groningen komen'
GRONINGEN - Het glazen huis van 3FM Serious Request moet naar Groningen komen. Dat vindt de PvdA in de Provinciale Staten.
Volgens PvdA-Statenlid Laura Broekhuizen kan de komst van het glazen huis een klapper zijn voor de stad. Het project, waarbij dj's dagenlang niet eten en geld ophalen voor een goed doel, trekt een miljoenenpubliek.
Gedeputeerde Hans Gerritsen van Cultuur heeft dit weekend tijdens popfestival Eurosonic/Noorderslag
Daaaag, kerels zeuren niet alleen dat het saai is, maar ook nog eens dat het pijn doet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je dr toch mee bezig bent, doe die van mij dan ook ffnu moet ik zelf mn unibrau weghalen enzulks
Ja eej, da's wel heel ver weg, denk je niet? En tegen dan heb ik geen OV-kaart meer, dus tis ook niet da'k er dan gratis heen kan reizenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]*verhaal over SR naar Groningen*
Bron: www.rtvnoord.nl
Mocht het zo zijn dan ben ik blij! Eindelijk kan ik dan langskomen!quote:
Mjah, alle Angrylogs zijn stuk hoorde ik net.quote:
Ow.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, alle Angrylogs zijn stuk hoorde ik net.
De server is angry? [/flauw]quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, alle Angrylogs zijn stuk hoorde ik net.
Groningen vind ik ook wel erg ver weg, al was Breda ook niet bepaald dichtbij voor me...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja eej, da's wel heel ver weg, denk je niet? En tegen dan heb ik geen OV-kaart meer, dus tis ook niet da'k er dan gratis heen kan reizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |