Okquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:05 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Dank je:) Ik zal zo ff kijken
Komt ie dan hequote:Op donderdag 15 januari 2009 03:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok. Ik ben er nog zo'n half uur en dan ga ik slapen
.
Dank jequote:
Thnx Truste!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:19 schreef DaMook het volgende:
Slapen nu dus![]()
. Werk ze nog even RJ
.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:32 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmorgens
Ben ik nou de enige hier deze vroege ochtend ??![]()
Maar ze wordt wel popu..quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:04 schreef LeonH het volgende:
goeiemorgen!
Ik ga proberen ernaar te luisteren als ik op weg naar school ben.
Vrijdag was ze ook bij rudyquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoorde dit gisteren al bij Stenders, toen zei ie al dat hij en Giel de enige waren die dit 'echt' goed vondenIk hoop dat hij een grapje maakte
Pech gehad:, volgens mij is dit ze:quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
AUB geen foto's posten hier, ik blijf liever in de waan dat ze er wel OK uit ziet
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Op schiphol, door de douane, laatste beete 3FM was Giel
Op naar Cork! Wachten op vliegtuig....
Wanneer kan je aan boord?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Lol halve verhuizing naar het Zuidenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
degene die heeft geboden op de set van Sandstorm woont helemaal in Maasbree![]()
![]()
Valt me nog meequote:Op donderdag 15 januari 2009 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Pech gehad:, volgens mij is dit ze:
[ afbeelding ]
hihi iemand heeft dr tieten gestolenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Pech gehad:, volgens mij is dit ze:
[ afbeelding ]
Ik wens u hetzelfde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef Jimbo het volgende:
Wij wensen u een goede morgen
oh en wat was roosbeef weer KUT !
Och, in Arbeidsvitaminen zullen we ze iig niet horen. Gerard vind ze helemaal ruk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef Jimbo het volgende:
Wij wensen u een goede morgen
oh en wat was roosbeef weer KUT !
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet iedereen is bedeeld met cup groter dan Cquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi iemand heeft dr tieten gestolenof komt dit model zonder airbag
Dan draaien ze het wel weer tussen 12-14, maar dan ben er toch niet vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, in Arbeidsvitaminen zullen we ze iig niet horen. Gerard vind ze helemaal ruk.
Liever kleine tietjes dan van die lompe uiersquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi iemand heeft dr tieten gestolenof komt dit model zonder airbag
Jammer dat ze geen kleding met thermische lamp werking hebben , tijgerbalsem in je nek smeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:05 schreef Brennel het volgende:
Iets met goede en morgen en bar slecht geslapen vanwege pijnlijk lijf ofzo...![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet iedereen is bedeeld met cup groter dan C
hihi **mopelt iets over een gevoelige snaar enzo**quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Liever kleine tietjes dan van die lompe uiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |