Nee, maar ik zou van de meeste artiesten geen auto kopen. Als ze daar goed in waren, waren ze wel autoverkoper geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zag een clip van Disko Boy van Shantel op TMF en ik vond het maar een stelletje gladjakkers... In de categorie "daar koop je geen auto van".
jammer ik had d'r mathijs wel willen zien bewerken met een lege wijnfles.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:29 schreef DaMook het volgende:
Hehe leuk stukje tof wijf.
Was bij de jakhalzen interview door de jakhalzen (oid) . Ze heeft d'r 3e tepel laten zien (die ook hard wordt als ze ermee speelt of als het koud is) .
Dave kan met alles weg komen. Die man is haast tè tof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Marc63 het volgende:
Gave versie van Stairway to Heaven. Dave kan er idd mee weg komen
of ben ik bevooroordeeld als FF-fan?
Ik zal zo eens kijken als dwdd afgelopen is of ik kan terugspoelen met mijn nieuwe tv-kaart en of ik het dan nog kan opnemen en kan uploadenquote:
oh ik doe wel een uitzendinkje gemist.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken als dwdd afgelopen is of ik kan terugspoelen met mijn nieuwe tv-kaart en of ik het dan nog kan opnemen en kan uploaden.
Oh ja dat kan ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh ik doe wel een uitzendinkje gemist.
quote:
Ik ben benieuwd of die man ondertussen gewoon doorging met zn computerspelletje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:16 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, wat is er mis met op een onbewaakt ogenblik als je met z'n tweeën bent iemand ten huwelijk vragen? Het zal wel aan mij liggen, maar zo'n moment zou ik toch graag wat intiem houden...
HAHAHA ja denk het wel:) zo'n gast was het welquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die man ondertussen gewoon doorging met zn computerspelletje.
Mag hopen dat ie haar op d'r flikker aan het geven is pmdat ze dit doetquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die man ondertussen gewoon doorging met zn computerspelletje.
Bij mijn studie is bronvermelding erg belangrijk. En met wikipedia nemen ze geen genoegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:25 schreef DaMook het volgende:
Zullen ze het bij een opleiding erg vinden als je gewoon wikipedia copy paste? Of zal ik het toch maar herschrijven
.
Wij hebben een aantal bronnen gekregen:quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mijn studie is bronvermelding erg belangrijk. En met wikipedia nemen ze geen genoegen.
Gelukkig staat er bij wikipedia wel vaak een bronvermelding bij
Ligt er helemaal aan hoe groot het filmpje is en hoe snel je upload is. De nieuwe YouTube-uploader (zit onderin de upload-pagina een linkje voor) heeft een voortgangsbalkje die aangeeft hoe lang het nog duurt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:56 schreef DaMook het volgende:
Ben voor het eerst een filmpje op youtube aan hetuploaden, hoelang duurt dat ?.
Is die uloader ook voor osx ? Trouwens zoveel upload ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan hoe groot het filmpje is en hoe snel je upload is. De nieuwe YouTube-uploader (zit onderin de upload-pagina een linkje voor) heeft een voortgangsbalkje die aangeeft hoe lang het nog duurt.
Die uploader is gewoon een webpagina met veel Javascript en Flash, dus dat werkt ook gewoon op OSX.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:08 schreef DaMook het volgende:
Tijdmachine.
[..]
Is die uloader ook voor osx ? Trouwens zoveel upload ik niet. Hoe groot de upload is weet ik eigenlijk niet
, het bronbestand was 1,3 gb
. Heb het wel eerst omgezet voor ik hem ging uploaden
, hoe groot dat bestand was weet ik niet
.
Sigur Ros idd met Skqawut adfsimawgn asfniasrgnradgs;mioklquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:21 schreef DaMook het volgende:
Sigur ros of hoe je het ook schrijft. Iemand hier vond dat wel ok
. Nu dus op 3
.
Die dus jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:49 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Sigur Ros idd met Skqawut adfsimawgn asfniasrgnradgs;miokl
Dank je:) Ik zal zo ff kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die dus ja.
Wel een lekker programma maak je. Al mis ik Ilse , Rihanna of Katy
. Of de jeremys
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |