* Jannekje7 houdt zich in... maar maar netquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Brennel het volgende:
Waarom krijg ik niet zo'n telefoontje/vraag![]()
Wat cute
Jánnekequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 houdt zich in... maar maar net
Sja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Ah, daar is de single van de week weer..
Nr. 12 is toch wel dè beginvanjeweekend-jinglequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf kwam wat bekende jingles tegen van MetMichiel en Ekstra Weekend: http://www.topformat.nl/jingles/index.php?packageid=55
Toch grappig om die Pre Late Night-tune weer eens te horen (is nummer 13 in het rijtje op die pagina).
wtfquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
degene die heeft geboden op de set van Sandstorm woont helemaal in Maasbree![]()
![]()
En nummer 18 zou een wel hele foute ringtone zijn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nr. 12 is toch wel dè beginvanjeweekend-jingle
Mwah, hij heeft me van de week zo kwaad laten worden dat ik het echt hélemaal gehad heb met hem hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sorry schat, maar je vróég er om!
B komt er wel weer overheen, en jij ook! *knuff*
19 duurt ook gewoon 7 minutenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nummer 18 zou een wel hele foute ringtone zijn!
Nummer 19 is het volledige Wildprik-muziekje. Ook leuk.
Al is het wel vreemd om die zonder 'HalloHalloHallo!' e.d. te horen.
Jammer hequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker ouwe !!!.
.
Reclame heb ik al een tijdje niet meer gehoord.
Ken ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal wel, maar Noisia deed het drieduizend keer vetter met die synth.
Hoelang zou je dan moeten reizen vanuit Huizen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das vlakbij Venlo...wat n pokke-end
160kmquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoelang zou je dan moeten reizen vanuit Huizen?
Oet Grunn? wist ik niet, maar maakt het natuurlijk nog beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Fijne drum 'n bass uit ............. Groningen!!!!
Weet ik tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft me van de week zo kwaad laten worden dat ik het echt hélemaal gehad heb met hem hoor.
Enne, ik vroeg nergens om, ik dacht daar niet eens aan. Achja.
damnnn!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Maarheeze... is dat bij Heeze? Da;s bij mij om de hoek. Wonen wij dus 150 km bij elkaar vandaan Muis
WIl je dat wel weten?quote:
Leuk voor even, denk ik. Net als 't album.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit zou wel eens een hit kunnen worden beste mensen![]()
White Lies - Death
Hehehe, bedoelde het voor Jannekjequote:
Ey L-L!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Lees nu terug....
Heerlijk gegeten overigens. Heb nu al een glimlach op mijn gezicht, wetende iets te lezen in vorige topics
Ik las stiekum toch nog mee, maarruh, hoi LLquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Lees nu terug....
Heerlijk gegeten overigens. Heb nu al een glimlach op mijn gezicht, wetende iets te lezen in vorige topics
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Lees nu terug....
quote:
Je hebt het album al?! hoe klinkt het ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Leuk voor even, denk ik. Net als 't album.
L - L !!!!!!!! he's backquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Lees nu terug....
Whaha, sorryquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef Joncho het volgende:
Hehehe, bedoelde het voor Jannekje, maar goed, ik ga nu dan ook echt, morgen weer vroeg dag. Alsnog een weltrusten en tot morgen
Veel van hetzelfde, en 't blijft (nog) niet echt in m'n hoofd hangen. Maar goed, dat kan nog komen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt het album al?! hoe klinkt het ?
Volgens mij is het redelijk te vergelijken met de Editors en meestal moet je dat soort platen een paar keer horen voor het kwartje valt. Zal het album wel eens gaan checken. de single vind ik erg nicequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Veel van hetzelfde, en 't blijft (nog) niet echt in m'n hoofd hangen. Maar goed, dat kan nog komen..
nog een nachtje onder Angelinaquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L - L !!!!!!!! he's back. Puike request man...! laatste avond morgen de grote dag
.
Dat soort mensen luistert 's avonds geen radio.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel smsjes en mailtjes zou Eric nu krijgen dat mensen liever het zogenaamde origineel van Amy Winehouse willen horen?
White Lies met Editors en Interpol vergelijken gaat me wat ver. Daarvoor mist het iets.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk te vergelijken met de Editors en meestal moet je dat soort platen een paar keer horen voor het kwartje valt. Zal het album wel eens gaan checken. de single vind ik erg nice.
maar is deze ook door Mark Ronson geproduceerd? ik hoor toetersquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel smsjes en mailtjes zou Eric nu krijgen dat mensen liever het zogenaamde origineel van Amy Winehouse willen horen?
Volgens ging/gaat Mark Ronson een tijdje met de zus van 1 van de leden van The Zutons.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
maar is deze ook door Mark Ronson geproduceerd? ik hoor toeters
Mwah, de muziek van Editors klinkt toch wel anders. Luister, en je zult 't merken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk te vergelijken met de Editors en meestal moet je dat soort platen een paar keer horen voor het kwartje valt. Zal het album wel eens gaan checken. de single vind ik erg nice.
Ja, inderdaad. Hele grote stap. Iets van 1000 km hemelsbreed...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
L - L !!!!!!!! he's back. Puike request man...! laatste avond morgen de grote dag
.
Toch even snel op 3FM gekeken, maar daar wordt zelfs de vergelijking gemaakt met The Killers. Daar vind ik het dan weer minder van weg hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
White Lies met Editors en Interpol vergelijken gaat me wat ver. Daarvoor mist het iets.
Maar ik mis sowieso iets aan White Lies. Ik vind het net niet. Maar ik zou het zeker niet ruk noemen.
Killers, Editors, Interpol... valt allemaal terug te vinden in de post-punk bak bij de lokale platenboer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch even snel op 3FM gekeken, maar daar wordt zelfs de vergelijking gemaakt met The Killers. Daar vind ik het dan weer minder van weg hebben.
@DiedjeeJ, zal ik zeker doen
Ook nog Mr. Brightside?! Wist niet dat die van jou kwam, maar ook een super plaat natuurlijk! Dapper hoor om zo'n stap te durven nemen.. Ik zou het niet kunnen, denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja, inderdaad. Hele grote stap. Iets van 1000 km hemelsbreed...
En ik had de remix van Mr. Brightside vanmiddag al voor jullie allen aangevraagd!
pinkt traantje weg. Maar kom snel online.....
Bij een beetje goede platenboer wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef Marc63 het volgende:
Killers, Editors, Interpol... valt allemaal terug te vinden in de post-punk bak bij de lokale platenboer.
Mr. Brightside kwam ook niet van L-L, maar van een dame (Michiel had haar nog aan de telefoon). Toen Michiel CH draaide zei hij nog dat L-L vanmiddag Mr. Brightside had aangevraagd, maar dat hij die dus al eerder gedraaid had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook nog Mr. Brightside?! Wist niet dat die van jou kwam, maar ook een super plaat natuurlijk! Dapper hoor om zo'n stap te durven nemen.. Ik zou het niet kunnen, denk ik.
Maar geniet nog even van de laatste avond en een goede reis morgen. Hoop dat je daar niet lang hoeft te wachten op een internet verbinding..
Nog niet, morgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
Iets gemist, volgens mij wel, volgens mij is ll verhuisd.
Sorry !quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef Marc63 het volgende:
Mr. Brightside kwam ook niet van L-L, maar van een dame (Michiel had haar nog aan de telefoon). Toen Michiel CH draaide zei hij nog dat L-L vanmiddag Mr. Brightside had aangevraagd, maar dat hij die dus al eerder gedraaid had.
Wel opletten Hans! Op die manier heb je natuurlijk ook een keer Jason Mraz gemist.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Hahaha. jiij volgt twitter.... Het betreft: deze
Met het zingende scheerapparaat er doorheen lijkt het net of Dave dit zong toen hij 's ochtends voor de spiegel stondquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ben jalours. Mag geen Angelina poster van mijn vriedin
toffe mashup dit, alleen had het gekrakeel van axl er niet ingehoeven van mij
Zie je ik had het gemistquote:
Nee. Zie mn sig voor een betere suggestiequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit moet toch gewoon de nieuwe Megahit worden?!
The Fear van Lily Allen
Ik besef het zelf ook nog niet echt.... Ik hoop snel op een internet verbinding. Want jullie missen. dat kan niet zomaar...... hihi.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook nog Mr. Brightside?! Wist niet dat die van jou kwam, maar ook een super plaat natuurlijk! Dapper hoor om zo'n stap te durven nemen.. Ik zou het niet kunnen, denk ik.
Maar geniet nog even van de laatste avond en een goede reis morgen. Hoop dat je daar niet lang hoeft te wachten op een internet verbinding..
Weltrusten en goeie reisquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik besef het zelf ook nog niet echt.... Ik hoop snel op een internet verbinding. Want jullie missen. dat kan niet zomaar...... hihi.
Ik ga jullie missen, al is het voor de eerste weken! ik zet de blog in mijn sig....
Nu ga ik slapen, morgen vroeg op! Heel vroeg!
Die is ook niet verkeerd maar is het je al opgevallen dat Franz nog niet is gedraaid? Stilte voor de storm?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Marc63 het volgende:
Nee. Zie mn sig voor een betere suggestie
Eens! Zo lekker ditquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit moet toch gewoon de nieuwe Megahit worden?!
The Fear van Lily Allen
Ga je blog zeker checken! Trusten L-L en een goede reis morgen. Cya !quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik besef het zelf ook nog niet echt.... Ik hoop snel op een internet verbinding. Want jullie missen. dat kan niet zomaar...... hihi.
Ik ga jullie missen, al is het voor de eerste weken! ik zet de blog in mijn sig....
Slaap lekker (al zal dat vast lastig worden) en een heel goede reis morgen. Alle geluk daar en geniet ervan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
succes man!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Weltrusten, goede reis en succes daar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Handsfree... Die plaat had groter dan Learnalilgivinanlovin moeten zijn, maar het universum is niet rechtvaardig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Shantel - Disko Partizane is trouwens toch echt wel de vergeten zomerhit van vorig jaar, net als Sonny J - Handsfree. Jammer!
Die Diskoplaat is toch ouder?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef Sirolf het volgende:
Shantel - Disko Partizane is trouwens toch echt wel de vergeten zomerhit van vorig jaar, net als Sonny J - Handsfree. Jammer!
Ik voel je verdriet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Handsfree... Die plaat had groter dan Learnalilgivinanlovin moeten zijn, maar het universum is niet rechtvaardig.![]()
Ik hoorde 'm iig pas voor het eerst ergens deze zomer, maar misschien loop ik ook wel achter...quote:
M'n geheugen zegt 2007, maar die heeft 't wel vaker mis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm iig pas voor het eerst ergens deze zomer, maar misschien loop ik ook wel achter...
Heel veel plezier daar, en tot snelquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Thanks mensen. Blog is toegevoegd aan sig.![]()
![]()
![]()
Ik zag een clip van Disko Boy van Shantel op TMF en ik vond het maar een stelletje gladjakkers... In de categorie "daar koop je geen auto van".quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm iig pas voor het eerst ergens deze zomer, maar misschien loop ik ook wel achter...
Die Oostblokkers komen toch altijd hier om oude auto's te kopen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zag een clip van Disko Boy van Shantel op TMF en ik vond het maar een stelletje gladjakkers... In de categorie "daar koop je geen auto van".
Nee, maar ik zou van de meeste artiesten geen auto kopen. Als ze daar goed in waren, waren ze wel autoverkoper geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zag een clip van Disko Boy van Shantel op TMF en ik vond het maar een stelletje gladjakkers... In de categorie "daar koop je geen auto van".
jammer ik had d'r mathijs wel willen zien bewerken met een lege wijnfles.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:29 schreef DaMook het volgende:
Hehe leuk stukje tof wijf.
Was bij de jakhalzen interview door de jakhalzen (oid) . Ze heeft d'r 3e tepel laten zien (die ook hard wordt als ze ermee speelt of als het koud is) .
Dave kan met alles weg komen. Die man is haast tè tof.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Marc63 het volgende:
Gave versie van Stairway to Heaven. Dave kan er idd mee weg komen
of ben ik bevooroordeeld als FF-fan?
Ik zal zo eens kijken als dwdd afgelopen is of ik kan terugspoelen met mijn nieuwe tv-kaart en of ik het dan nog kan opnemen en kan uploadenquote:
oh ik doe wel een uitzendinkje gemist.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken als dwdd afgelopen is of ik kan terugspoelen met mijn nieuwe tv-kaart en of ik het dan nog kan opnemen en kan uploaden.
Oh ja dat kan ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh ik doe wel een uitzendinkje gemist.
quote:
Ik ben benieuwd of die man ondertussen gewoon doorging met zn computerspelletje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:16 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, wat is er mis met op een onbewaakt ogenblik als je met z'n tweeën bent iemand ten huwelijk vragen? Het zal wel aan mij liggen, maar zo'n moment zou ik toch graag wat intiem houden...
HAHAHA ja denk het wel:) zo'n gast was het welquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die man ondertussen gewoon doorging met zn computerspelletje.
Mag hopen dat ie haar op d'r flikker aan het geven is pmdat ze dit doetquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die man ondertussen gewoon doorging met zn computerspelletje.
Bij mijn studie is bronvermelding erg belangrijk. En met wikipedia nemen ze geen genoegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:25 schreef DaMook het volgende:
Zullen ze het bij een opleiding erg vinden als je gewoon wikipedia copy paste? Of zal ik het toch maar herschrijven
.
Wij hebben een aantal bronnen gekregen:quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mijn studie is bronvermelding erg belangrijk. En met wikipedia nemen ze geen genoegen.
Gelukkig staat er bij wikipedia wel vaak een bronvermelding bij
Ligt er helemaal aan hoe groot het filmpje is en hoe snel je upload is. De nieuwe YouTube-uploader (zit onderin de upload-pagina een linkje voor) heeft een voortgangsbalkje die aangeeft hoe lang het nog duurt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:56 schreef DaMook het volgende:
Ben voor het eerst een filmpje op youtube aan hetuploaden, hoelang duurt dat ?.
Is die uloader ook voor osx ? Trouwens zoveel upload ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan hoe groot het filmpje is en hoe snel je upload is. De nieuwe YouTube-uploader (zit onderin de upload-pagina een linkje voor) heeft een voortgangsbalkje die aangeeft hoe lang het nog duurt.
Die uploader is gewoon een webpagina met veel Javascript en Flash, dus dat werkt ook gewoon op OSX.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:08 schreef DaMook het volgende:
Tijdmachine.
[..]
Is die uloader ook voor osx ? Trouwens zoveel upload ik niet. Hoe groot de upload is weet ik eigenlijk niet
, het bronbestand was 1,3 gb
. Heb het wel eerst omgezet voor ik hem ging uploaden
, hoe groot dat bestand was weet ik niet
.
Sigur Ros idd met Skqawut adfsimawgn asfniasrgnradgs;mioklquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:21 schreef DaMook het volgende:
Sigur ros of hoe je het ook schrijft. Iemand hier vond dat wel ok
. Nu dus op 3
.
Die dus jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:49 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Sigur Ros idd met Skqawut adfsimawgn asfniasrgnradgs;miokl
Dank je:) Ik zal zo ff kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die dus ja.
Wel een lekker programma maak je. Al mis ik Ilse , Rihanna of Katy
. Of de jeremys
.
Okquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:05 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Dank je:) Ik zal zo ff kijken
Komt ie dan hequote:Op donderdag 15 januari 2009 03:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok. Ik ben er nog zo'n half uur en dan ga ik slapen
.
Dank jequote:
Thnx Truste!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:19 schreef DaMook het volgende:
Slapen nu dus![]()
. Werk ze nog even RJ
.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:32 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmorgens
Ben ik nou de enige hier deze vroege ochtend ??![]()
Maar ze wordt wel popu..quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:04 schreef LeonH het volgende:
goeiemorgen!
Ik ga proberen ernaar te luisteren als ik op weg naar school ben.
Vrijdag was ze ook bij rudyquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoorde dit gisteren al bij Stenders, toen zei ie al dat hij en Giel de enige waren die dit 'echt' goed vondenIk hoop dat hij een grapje maakte
Pech gehad:, volgens mij is dit ze:quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:37 schreef Damzkieee het volgende:
AUB geen foto's posten hier, ik blijf liever in de waan dat ze er wel OK uit ziet
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Op schiphol, door de douane, laatste beete 3FM was Giel
Op naar Cork! Wachten op vliegtuig....
Wanneer kan je aan boord?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Lol halve verhuizing naar het Zuidenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
degene die heeft geboden op de set van Sandstorm woont helemaal in Maasbree![]()
![]()
Valt me nog meequote:Op donderdag 15 januari 2009 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Pech gehad:, volgens mij is dit ze:
[ afbeelding ]
hihi iemand heeft dr tieten gestolenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Pech gehad:, volgens mij is dit ze:
[ afbeelding ]
Ik wens u hetzelfde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef Jimbo het volgende:
Wij wensen u een goede morgen
oh en wat was roosbeef weer KUT !
Och, in Arbeidsvitaminen zullen we ze iig niet horen. Gerard vind ze helemaal ruk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef Jimbo het volgende:
Wij wensen u een goede morgen
oh en wat was roosbeef weer KUT !
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet iedereen is bedeeld met cup groter dan Cquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi iemand heeft dr tieten gestolenof komt dit model zonder airbag
Dan draaien ze het wel weer tussen 12-14, maar dan ben er toch niet vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, in Arbeidsvitaminen zullen we ze iig niet horen. Gerard vind ze helemaal ruk.
Liever kleine tietjes dan van die lompe uiersquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi iemand heeft dr tieten gestolenof komt dit model zonder airbag
Jammer dat ze geen kleding met thermische lamp werking hebben , tijgerbalsem in je nek smeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:05 schreef Brennel het volgende:
Iets met goede en morgen en bar slecht geslapen vanwege pijnlijk lijf ofzo...![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet iedereen is bedeeld met cup groter dan C
hihi **mopelt iets over een gevoelige snaar enzo**quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Liever kleine tietjes dan van die lompe uiers.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:49 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Sigur Ros idd met Skqawut adfsimawgn asfniasrgnradgs;miokl
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
hihi **mopelt iets over een gevoelige snaar enzo**
het valt me nog mee na die berichten als heroine hoer enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maaaar maar maar deze chick heeft gewoon nix en ze is lelijk
toen ik het hoorde zat ik in de auto, wou bijna expres van de brienenoord brug afrijden, dat liever dan dat aan te horenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:29 schreef Dandelion het volgende:
[..]
het valt me nog mee na die berichten als heroine hoer enzo.
Maar d'r muziek is ech niet om aan te horen. Wannabe Spinvis gedoe.
als je dr toch mee bezig bent, doe die van mij dan ook ffquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, mn wenkbrauwen ook weer gesnoeid. kHad een beetje wildgroei, maar het is zo'n stom saai klusje dat ik t steeds uitstel. Maarja, nu ist weer netjes
@ Dandelion; die ondertitel van jou is echt vervelend, gisteravond hoorde ik m heel de tijd in mn hoofd :x
verlate goedemorgenquote:
Bron: www.rtvnoord.nlquote:'Glazen huis moet naar Groningen komen'
GRONINGEN - Het glazen huis van 3FM Serious Request moet naar Groningen komen. Dat vindt de PvdA in de Provinciale Staten.
Volgens PvdA-Statenlid Laura Broekhuizen kan de komst van het glazen huis een klapper zijn voor de stad. Het project, waarbij dj's dagenlang niet eten en geld ophalen voor een goed doel, trekt een miljoenenpubliek.
Gedeputeerde Hans Gerritsen van Cultuur heeft dit weekend tijdens popfestival Eurosonic/Noorderslag
Daaaag, kerels zeuren niet alleen dat het saai is, maar ook nog eens dat het pijn doet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je dr toch mee bezig bent, doe die van mij dan ook ffnu moet ik zelf mn unibrau weghalen enzulks
Ja eej, da's wel heel ver weg, denk je niet? En tegen dan heb ik geen OV-kaart meer, dus tis ook niet da'k er dan gratis heen kan reizenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]*verhaal over SR naar Groningen*
Bron: www.rtvnoord.nl
Mocht het zo zijn dan ben ik blij! Eindelijk kan ik dan langskomen!quote:
Mjah, alle Angrylogs zijn stuk hoorde ik net.quote:
Ow.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, alle Angrylogs zijn stuk hoorde ik net.
De server is angry? [/flauw]quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, alle Angrylogs zijn stuk hoorde ik net.
Groningen vind ik ook wel erg ver weg, al was Breda ook niet bepaald dichtbij voor me...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja eej, da's wel heel ver weg, denk je niet? En tegen dan heb ik geen OV-kaart meer, dus tis ook niet da'k er dan gratis heen kan reizen
"Klapper voor de stad."quote:
Ja, vond Breda ook niet zo'n slimme keuze hoor, al was het voor mij nog wel te doen, maar voor de noordelijke mensen niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Groningen vind ik ook wel erg ver weg, al was Breda ook niet bepaald dichtbij voor me...
Ik zie 't huis liever in Arnhem of Zwolle (al woon ik ook daar niet in de buurt). Da's nog wat centraler.
Ik ken 't geeneens! Wel prettigquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Sersjee het volgende:
Don't talk innocence![]()
Kolere, da's inderdaad lang geleden...
Ik ben voor een plek ergens in de driehoek Utrecht - Hilversum - Amersfoortquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, vond Breda ook niet zo'n slimme keuze hoor, al was het voor mij nog wel te doen, maar voor de noordelijke mensen niet.
Wat meer midden van 't land lijkt me idd handiger.
dat valt toch wel mee ? teminste ik zeik nooit eroverquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Daaaag, kerels zeuren niet alleen dat het saai is, maar ook nog eens dat het pijn doet!
Doe t maar lekker zelf!
Nooit hoger gekomen dan 26 in de top 50 in '93, dus zo raar is het niet als je het niet kende. Ik vind het vreemder da'k de helft van de tekst nog kende...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken 't geeneens! Wel prettig.
Kweenie hoor, maar ik heb een spiegel nodig om mn wenkbrauwen te plukkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee ? teminste ik zeik nooit erover
en saai, mwah , als je southpark opzet oid is t lekker wegkijken
tevensch
idd, denk dat ik hem inderdaad niet meer gehoord heb sinds 1993quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Sersjee het volgende:
Don't talk innocence![]()
Kolere, da's inderdaad lang geleden...
Briljant!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef Sersjee het volgende:
Hoe briljant is dit, MGMT's Kids a capella...
Dit ìs Kronenburg Park...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan Kronenburgerpark
Geinig, totdat die kerel begint te zingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef Sersjee het volgende:
Hoe briljant is dit, MGMT's Kids a capella...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toen ik het hoorde zat ik in de auto, wou bijna expres van de brienenoord brug afrijden, dat liever dan dat aan te horen
Moet wel zeggen dat t live iets beter klinkt als de plaatmaarja een hoop stont blijft ook stront al steek je dr een vlaggetje in
Ik vond het goed te doen vanuit Eindhoven, half uurtje trein gelijk geshopt daar enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, vond Breda ook niet zo'n slimme keuze hoor, al was het voor mij nog wel te doen, maar voor de noordelijke mensen niet.
Wat meer midden van 't land lijkt me idd handiger.
Vlaag van verstandverbijstering. Hier op de afdeling stond radio aan met zwart/wit van Frank Boeienquote:
DiedjeeJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |