Dus je geilt op een vent, maar je vind jezelf geen homo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU.
Ik kan alleen Jude Law erg waarderen. Al blijft dit alles puur platonisch.
Wat snap jij niet aan platonisch? Wat snap jij niet aan 'waarderen'?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je geilt op een vent, maar je vind jezelf geen homo?
Geniaal is die ja. Dezelfde grappen ook echt.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb was ik maar IQM gestemd, ben ik nu homo?
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb was ik maar bt gestemd, ben ik nu homo?
Hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
Wil diegene die op "Was ik maar Jude Law" heeft gestemd, zich even melden in de PM-boxjes van Bt. en mij?Dank u.
Hoe kon je dat nou vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Maar het moet eigenlijk een kwartetje zijn IQM, want ik zou Jude ten aller tijde met Allure delen!
Hoe ze lachen ook echt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geniaal is die ja. Dezelfde grappen ook echt.
Mits vrouwelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
Wil diegene die op "Was ik maar Jude Law" heeft gestemd, zich even melden in de PM-boxjes van Bt. en mij?Dank u.
Nou nou Allure, niet zo gemeen hequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Allure_ het volgende:
Doen jullie maar lekker een trio, ik heb hem toch voor jullie. PUH-lease zeg.
Alsof je nog enige inbreng hebt, als hij mij eenmaal heeft gezien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kon je dat nou vergeten. En trouwens, ik wilde Jude niet delen met IQM.
Dan dumpen we IQM wel onderweg, sssssht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kon je dat nou vergeten. En trouwens, ik wilde Jude niet delen met IQM.
Dat zou jij nooooooit doen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan dumpen we IQM wel onderweg, sssssht.
Inderdaadjes, ik gniffel er ook om!!1quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe ze lachen ook echt.Geweldig.
Die laatste heb ik nog niet helemaal gezien, maar ik vind 'm nu al briljant.quote:
quote:I hope you hang yourself with your H&M scarf
While jacking off listening to Mozart
You bitch and moan about LA
Wishing you were in the rain reading Hemingway
You dont eat meat
And drive electrical cars
Youre so indie rock its almost an art
You need SPF 45 just to stay alive
Maar jij zal er niet bij zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met mij er bij wel. Ik schijn nogal een slechte invloed op mensen te hebben.
Jude law is altijd sexy.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Jude Law wel sexy in Closer.
Ja die is helemaal geweldig.quote:
quote:
Ik ben vanochtend extra vroeg opgestaan om m'n haar net te doen alsof ik net uit bed komquote:
Ja, zie jij maar eens een negerpiemol in je sterretje te krijgenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend extra vroeg opgestaan om m'n haar net te doen alsof ik net uit bed kom![]()
.
Ja ik mis m ook al. Heb een tijdje terug een PM gestuurd maar nog niets op teruggehad.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, zie jij maar eens een negerpiemol in je sterretje te krijgen
Het doet al pijn als ik er aan denk. Zekerdie monstercocks uit Bt's PM
Daar ben ik netquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Smart_ass het volgende:
"Waarom zou je helemaal naar Egypte of Pompeii reizen om daar de laatste overblijfselen van een beschaving te zien, als je ook naar Almere Muziekwijk kan."![]()
Jaaa, leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lief.
Zullen we samen Alfie kijken?
Zijn lichaam ook, jezus christusquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
KIJK naar zijn gezicht, mijn god![]()
![]()
.
Jammer van die lelijke chick.
DIe heb ik al gehad. Met dat paard of niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je die PM soms ook hebben PK?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DIe heb ik al gehad. Met dat paard of niet?
Toen ik daarna per ongeluk mijn inbox deelde met iemand dacht hij dat ik eng was.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
![]()
.
En dat het de ex van z'n beste vriend is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
![]()
.
Open deur, nee, timmmmm, foei, hou je in, te makkelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toen ik daarna per ongeluk mijn inbox deelde met iemand dacht hij dat ik eng was.![]()
![]()
PAARD? Zoiets zou ik nooit sturenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
Ehm, ik praat niet tegen mensen die mijn mannen afpakkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat het de ex van z'n beste vriend is.
Doel je nu op mij?! HE?!?!?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Fascination het volgende:
Mensen die Absolutely Fabulous niet kennen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ik praat niet tegen mensen die mijn mannen afpakken.
Oh Fas, Absolutely Fabolous is leuk![]()
.
Showbizzslet.quote:
DAT WOU IK NET ZEGGENquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
En hoe hij die rook uit blaast!
Ja, toch? En met een vis?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PAARD? Zoiets zou ik nooit sturen
Jaaaaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
DAT WOU IK NET ZEGGEN.
Echt puur sex wat ie uitstraalt.
No way het paard, de vis, ehm, ja oké dat was ik welquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, toch? En met een vis?
Ik ga naar boven, tot zo.
Dag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga pinnen, douchen en tv kijken!!!
Houdoe baby's!
Ja inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ik praat niet tegen mensen die mijn mannen afpakken.
Oh Fas, Absolutely Fabolous is leuk![]()
.
Misschien moet je ook zeepjes bestellen dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens! Ik stink al genoeg van mezelf, daar heb ik geen sigaret voor nodig
Ja, maar dat heeft m.i. niks met roken te maken. En alles met Jude Law. Al zou hij een wortel in z'n mond steken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik wel, bij Jude tenminste.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Houdoe baby's!
Hangt er vanaf hoe ie 'm zou etenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft m.i. niks met roken te maken. En alles met Jude Law. Al zou hij een wortel in z'n mond steken...
Have funquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Smart_ass het volgende:
Houdoe baby's!
Hahaha omg, jij bent echt een die-hard fan! Tofquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
.
Ik ken heul veel teksten uit m'n hoofd.
The more I love myself, the more I will be loved, I'll be thin and fabulous and live the fullest of life. This is not my fat it followed me from an other excistance, it is not the fat of now.
baby zeehondjesquote:
Ik ben net nog onder de douche geweest hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet je ook zeepjes bestellen dan.
In mijn gedachten ruikt Kb. inderdaad naar roosjes en viooltjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben net nog onder de douche geweest hoor![]()
Jij ruikt dan zeker altijd naar roosjes en viooltjes?
Ik ruik naar rozengeur en maneschijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben net nog onder de douche geweest hoor![]()
Jij ruikt dan zeker altijd naar roosjes en viooltjes?
Een krentenbol hoort gewoon naar krentenbol te ruikenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ruik naar rozengeur en maneschijn.
In mijne ruikt ze naar sneeuwwitte nachten en tegelijk ook zwoele zomerdagen in combinatie met de verse bloemenaroma's uit de lentequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
In mijn gedachten ruikt Kb. inderdaad naar roosjes en viooltjes.
Rare combi.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijne ruikt ze naar sneeuwwitte nachten en tegelijk ook zwoele zomerdagen in combinatie met de verse bloemenaroma's uit de lente!
Ik denk het welquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
Heee bt, ga jij naar lowlands dit jaar trouwens?
In de mijne naar Krentenbol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijne ruikt ze naar sneeuwwitte nachten en tegelijk ook zwoele zomerdagen in combinatie met de verse bloemenaroma's uit de lente!
Ik had het niet beter kunnen beschrijven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slechts een met toegevoegde geur- en smaakstoffen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat Krentenbol. eigenlijk geen krentenbol is, hè
Dan zou ik me erger gehoaxed voelen dan door NB
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen beschrijven.
Ze zijn m'n grote voorbeeldenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha omg, jij bent echt een die-hard fan! Tof! Komt dat eigenlijk nog op tv?
En ik vind roken bij sommige mannen ontzettend sexy staan. Zo ook bij Jude.
Je mag met mij mee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn m'n grote voorbeelden![]()
.
Ik wil ook naar lowlands.
Waar smaak je dan naar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Slechts een met toegevoegde geur- en smaakstoffen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zijn m'n grote voorbeelden![]()
.
Ik wil ook naar lowlands.
Onnatuurlijke troepquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbol, het zijn smaakversterkers.
Het is allemaal op natuurlijke basis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onnatuurlijke troep
Een krentenbol moet puur natuur zijn
Dan nog.....quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is allemaal op natuurlijke basis.
Niks neps aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan nog.....
Dat is hetzelfde als siliconen op natuurlijke basis. Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar het blijft nep
Belgie is ook ff wat andersquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Allure_ het volgende:
Wie zegt dan onze Marrokaanse medemens zich niet aanpast?
Ik krijg niemand mee, ik mag wel met een collega mee maar hij gaat met allemaal jongens en dat vind ik niet zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Als ik gewoon op z'n minst 24/7 stoned/dronken whatever zou zijn zou ik het daar wel uithouden. Maar hoezo ga je dan niet gewoon?
Daar heb je minstens zoveel Marokkaans tuig als in Nederland hoor.quote:
Daar kun je dus no way gaan douchen he, da's echt super goor. Dus gewoon stinkend tussen nog viezere alto's in gaan staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg niemand mee, ik mag wel met een collega mee maar hij gaat met allemaal jongens en dat vind ik niet zo.
Maar het douchen lijkt me wel een ramp.
Ja maar die zijn vaak helemaal geïntegreerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar heb je minstens zoveel Marokkaans tuig als in Nederland hoor.
Maargoed ben nu echt weg, houdoeee.
Dat valt echt wel mee hoor, die douches zijn gewoon best schoon.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar kun je dus no way gaan douchen he, da's echt super goor. Dus gewoon stinkend tussen nog viezere alto's in gaan staan.
HAAHAHAH JIJ DOUCHT MAAR 1X PER DAG, SMEERLAPquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar kun je dus no way gaan douchen he, da's echt super goor. Dus gewoon stinkend tussen nog viezere alto's in gaan staan.
IK DOUCHE 3X PER DAGquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HAAHAHAH JIJ DOUCHT MAAR 1X PER DAG, SMEERLAP
Ja inderdaad, daar heb ik een hekel aan. Ik hou van hygiene en kots op van die vieze meurende kuthippiesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je niet verdiend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
waarom zie ik geen tieten in dit topic?
Haha, misschien kun je een prive douche mee laten vervoerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar heb ik een hekel aan. Ik hou van hygiene en kots op van die vieze meurende kuthippies.
Douchenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg niemand mee, ik mag wel met een collega mee maar hij gaat met allemaal jongens en dat vind ik niet zo.
Maar het douchen lijkt me wel een ramp.
godverdomme heb je weer een nieuwe ava?quote:
Stuur maar doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
http://ecx.images-amazon.(...)ML._SL500_AA280_.jpg
Gadverdamme, Sweet Japanese girl ain't that sweetwat een geur zeg!
Dit staat er nu onderaan:quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef Biogarde het volgende:
IQM, wil je in de OP die meet aankondigen like: Er is een meet op komst, zie KLB voor het topic.. Zoiets?
Als je dat wil doen, graag
Wanneer ik in twee weken nog steeds dezelfde ava heb, moet je de politie bellen, dan is er iets gebeurd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godverdomme heb je weer een nieuwe ava?![]()
Hoezo heb ik dat niet verdient?
Hahahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, misschien kun je een prive douche mee laten vervoeren! Zo huppa langs je 'in 3 simpele stappen' opgezette strand tentje.
Die heeft een verwijzing naar Tivoli terwijl het de Stairway is gewordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit staat er nu onderaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] KLB MEET Utrecht, Tivoli 27 februari
Je meurt daar gewoon 3 dagenquote:
too gay 4 u?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
En nu ben ik echt weg uit de SC, sterft d'r maar in
Oh ja, nieuw topic.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die heeft een verwijzing naar Tivoli terwijl het de Stairway is geworden
Dank!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, nieuw topic.Wel zo handig, hè.
Als iedereen meurt valt het niet op, dus kun je beter niet douchen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je meurt daar gewoon 3 dagen?
Ik gooi zometeen een ananas tegen je kop aan ouwe zeikerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
En nu ben ik echt weg uit de SC, sterft d'r maar in
Ik blijf jouw UI zo grappig vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh ja, nieuw topic.Wel zo handig, hè.
Iehllquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als iedereen meurt valt het niet op, dus kun je beter niet douchen.
Ja, dat zou ik nou ook hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat zou mooi wezen
. Oh ja dan moet ik ook in een tent slapen
. Ik ben daar niet geschikt voor
.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik blijf jouw UI zo grappig vinden.![]()
Ik meurde niet hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je meurt daar gewoon 3 dagen?
MADONNA!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
erotic, erotic put ur hands al over my body.![]()
Bestemming van D_Aquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik gooi zometeen een ananas tegen je kop aan ouwe zeikerd.
Een kenner!quote:
Om een of andere reden moeten er maar weinig mensen om 23.34uur naar school, ik snap het ook niet helemaal...quote:
Nee, bitchquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Om een of andere reden moeten er maar weinig mensen om 23.34uur naar school, ik snap het ook niet helemaal...
Nee, ik hoef niet vroeg opquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, bitch
moet je niet vroeg op?
time goes by so slowly for those who wait .....
quote:
Feestquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heb je een sabbatical?
Ik heb straks nog een feestje!
Ja, een of andere ordinaire strippersclub hahaquote:
Vanaf wanneer is dat?quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, u give me too much credit.quote:
Van 11 tot 3.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het niet bedachtsinds nu dus!
moest keihard lachen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Typ normaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, u give me too much credit.
Ik heb hier niet topic stilgelegd... hahaha
Nee, sorry. Als ik homo was geweest was ik ondertussen wel uit de kast gekomenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Remlof.... Heb je ons soms wat te vertellen, dat je nu hier post?
blow me, bitch!quote:
Je weet het maar nooit, ik ken mannen die na hun vijftigste nog uit de kast komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry. Als ik homo was geweest was ik ondertussen wel uit de kast gekomen
Balen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry. Als ik homo was geweest was ik ondertussen wel uit de kast gekomen
Je vader?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, ik ken mannen die na hun vijftigste nog uit de kast komen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
Oh dus ik hoor hier te posten. Oke.
was je de weg kwijt?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
Oh dus ik hoor hier te posten. Oke.
Nee, de jouwe, maar zijn eerste keer heb ik het rustig aan gedaan hoor.quote:
Vond 'ie het leuk? Nouja het is iig beter dan dat ik hem altijd van de hond moet schoppenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, de jouwe, maar zijn eerste keer heb ik het rustig aan gedaan hoor.
De standaard crap nu gehad?
En die keer met de buurman dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry dochter, je vader is een echte man
Trusten danquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja!Ben best moet en wil morgen iets vroeger opstaan.
quote:
Nu doet iedereen alsof 't een grapje was, maar dat was 't niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
hihi.. happende onz'ers in meettopic
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu doet iedereen alsof 't een grapje was, maar dat was 't niet.
Nou goed laten we er maar niet meer over beginnen anders krijgen we dalijk gezeik met mods en sneue users, maar ik vind 't wel debiel.quote:
WANNA GET HIGH?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bedankt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle leuke mensen gaan weg
Dan ga ik maar Prisonbreak kijken
Trusten Bt![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
WANNA GET HIGH?![]()
Don't forget to bring a towel!
Ja... we stellen het uit tot de meet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed laten we er maar niet meer over beginnen anders krijgen we dalijk gezeik met mods en sneue users, maar ik vind 't wel debiel.
Dat was die griekse buurvrouwquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En die keer met de buurman dan?
Ja vind ik ook. Bovendien hebben ze zichzelf nogal uitgenodigd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja... we stellen het uit tot de meet.
Sowieso. Het is toch KLB.. meet. KLB. Als je zo graag bij een klb meet wil komen moet je maar meer posten hier. Niet gaan huilen en dreigen met wat laffe klapjes
Vies, heel vies.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil graag Smart_ass bedanken voor het virtueel ontmaagden.
Ik heb nu alleen geen idee hoe ik me moet voelen.
ontmaagdquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Bovendien hebben ze zichzelf nogal uitgenodigd.Nee maar ik bedoel, als je geen onderscheid mag maken tussen verschillende subfora, kun je toch net zo goed alle fokkers uitnodigen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou heb ik alleen maar voor deseks
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kom er zo aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vies, heel vies.
En nu ben ik écht weg.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
BP.
Ik wil ook virtueel ontmaagd worden.
Prison Break stopt ermee. Ja, de rek was er ook wel uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trusten Bt![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:13 schreef Fascination het volgende:
BP.
Ik wil ook virtueel ontmaagd worden.
Niets te danken hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
En die aflevering van Towelie bij Oprah geweldig!quote:
Ik moest een beetje huilenquote:
Te laat. Nu heb je in mijn sappen gezetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij deze ben jij nu ook virtueel door mij ontmaagd.
SMART_ASS FOR PRESIDENTquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaa, flauw van je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te laat. Nu heb je in mijn sappen gezeten!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Prison Break stopt ermee. Ja, de rek was er ook wel uit
Dankje Btquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo hoppaaaaaaaa.
Wat?quote:
Hihi, nicequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb niet zo'n hoge dunk van jou, that's allquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaa, flauw van je.Nu moeten we nog een trio ontmaagding.
Zeg ben jij niet die ene gothic die altijd onder de trap zit met z'n vrinden die rood haar, blokbeugels en bandshirts hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trusten Bt![]()
Waar haal je die bagger toch altijd vandaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |