Dus je geilt op een vent, maar je vind jezelf geen homo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU.
Ik kan alleen Jude Law erg waarderen. Al blijft dit alles puur platonisch.
Wat snap jij niet aan platonisch? Wat snap jij niet aan 'waarderen'?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je geilt op een vent, maar je vind jezelf geen homo?
Geniaal is die ja. Dezelfde grappen ook echt.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb was ik maar IQM gestemd, ben ik nu homo?
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb was ik maar bt gestemd, ben ik nu homo?
Hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
Wil diegene die op "Was ik maar Jude Law" heeft gestemd, zich even melden in de PM-boxjes van Bt. en mij?Dank u.
Hoe kon je dat nou vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
Maar het moet eigenlijk een kwartetje zijn IQM, want ik zou Jude ten aller tijde met Allure delen!
Hoe ze lachen ook echt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geniaal is die ja. Dezelfde grappen ook echt.
Mits vrouwelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
Wil diegene die op "Was ik maar Jude Law" heeft gestemd, zich even melden in de PM-boxjes van Bt. en mij?Dank u.
Nou nou Allure, niet zo gemeen hequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Allure_ het volgende:
Doen jullie maar lekker een trio, ik heb hem toch voor jullie. PUH-lease zeg.
Alsof je nog enige inbreng hebt, als hij mij eenmaal heeft gezien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kon je dat nou vergeten. En trouwens, ik wilde Jude niet delen met IQM.
Dan dumpen we IQM wel onderweg, sssssht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kon je dat nou vergeten. En trouwens, ik wilde Jude niet delen met IQM.
Dat zou jij nooooooit doen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan dumpen we IQM wel onderweg, sssssht.
Inderdaadjes, ik gniffel er ook om!!1quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe ze lachen ook echt.Geweldig.
Die laatste heb ik nog niet helemaal gezien, maar ik vind 'm nu al briljant.quote:
quote:I hope you hang yourself with your H&M scarf
While jacking off listening to Mozart
You bitch and moan about LA
Wishing you were in the rain reading Hemingway
You dont eat meat
And drive electrical cars
Youre so indie rock its almost an art
You need SPF 45 just to stay alive
Maar jij zal er niet bij zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met mij er bij wel. Ik schijn nogal een slechte invloed op mensen te hebben.
Jude law is altijd sexy.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Jude Law wel sexy in Closer.
Ja die is helemaal geweldig.quote:
quote:
Ik ben vanochtend extra vroeg opgestaan om m'n haar net te doen alsof ik net uit bed komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |