SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Als je "Hallo Rakkers van me!" had gezegd.....quote:
Advocaatjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een advocaatje, nijnja ook eentje?
Nee dankjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een advocaatje, nijnja ook eentje?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef YPrue het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger echt vaak gekeken!Net als Ducktales, dat was (en is) ook zo gaaf!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een beetje vent is drinkt een Buckler lul
Ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik haatte de zandbakmet niks dus
Zegt ie tegen een Black Metal fanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Gereformeerd bier. ga in de kerk zuipen, idioot!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zegt ie tegen een Black Metal fan![]()
Ik noem hier op kantoor de Pepermuntjes al Grefo-Hosties.
Youpiequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Het is van Youp van 't Hek, barbaar!
ik maakte ook vaak een heel gangenstelsel........ tot er ergens een gang teveel was en de hele boel in elkaar sodeflikkerdequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik nietIk ging altijd allemaal tunneltjes graven
en dan met autootjes een rally houden en 1 auto was mijn favoriet dus de anderen crashten altijd
Youp van 't Hek is zooooooo [MLN]quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Het is van Youp van 't Hek, barbaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |