Ik mis het bloemetjesbehang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
dit lijkt me de typische MLN woonkamer
[ afbeelding ]
zeg maar deze SC als MLN huiskamer
M-M heeft staan krassenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd handig, zo'n zakformaat telefoon.
[ afbeelding ]
voor het bezorgen van de PM'squote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
En een eigen postduif
[ afbeelding ]
Oeh, daar voel ik me ook wel thuis, al spelend op het tapijtquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef rubbereend het volgende:
dit lijkt me de typische MLN woonkamer
[ afbeelding ]
zeg maar deze SC als MLN huiskamer
als je maar niks vies maakt anders moet ik ballerina doekje erbij halenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, daar voel ik me ook wel thuis, al spelend op het tapijt
Heb je dat plaatje misschien in het groot?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef FictionalFenna het volgende:
[ afbeelding ]
My first Nokia 3210
Iets groter:quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje misschien in het groot?
Ow ik wel, maar ben nu helemaal Sony Ericssonquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:32 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad. Ben alleen blij dat ik er geen van heb gehad
Ik heb alleen maar Nokia's gehad, zou ook niks anders willenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef rubbereend het volgende:
ik heb altijd motorola's gehadeen jaar of 10 lang. Zit nu op een SonyEricsson omdat er geen motorola's waren bij T-Mobile
Een blauwe, gele of turquoise?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn eerste was een KPN Swing 600.Daarna een Nokia 8310 en nu sinds kort een Music Express Nokia nogwat.
Als je een bril nodig hebt, ben je in het juiste subforumquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef Remzz het volgende:
Heb je dat plaatje misschien in het groot?
Blauw.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:04 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Een blauwe, gele of turquoise?
Jaa dat klopt dan was je echt helemaal de man(of vrouw)quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:10 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik had rond 2000 een Siemens S25, dat was er een met kleurenscherm. Dat was toen best bijzonder.
[ afbeelding ]
Je had het net zo goed 'Fijne herinneringen aan mobiele telefoons' kunnen noemen.quote:
we begonnen in de woonkamer met bloemetjesbehangquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
We komen nog wel ergens anders uit, vast.
Net mijn huiskamerquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:51 schreef rubbereend het volgende:
we begonnen in de woonkamer met bloemetjesbehang
Ja die had ik bij m'n eerste baan, netwerken aanleggen bij klanten. Met de auto het hele land door en bellen bij Greenpoints, vooral tankstations dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:32 schreef rubbereend het volgende:
belde er nog iemand via de Kermit en de bijbehorende greenpoints?
[ afbeelding ]
daar hoort dan ook elke een balletje gehakt bij neem ik aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die had ik bij m'n eerste baan, netwerken aanleggen bij klanten. Met de auto het hele land door en bellen bij Greenpoints, vooral tankstations dus
En een bloemetjesgordijn?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef FictionalFenna het volgende:
En fotobehang is nu weer helemaal hip (en dat was in de jaren 70 (?) ook zo).
dat is wel weer hip ja, zag eht gisteren nog bij iemand thuisquote:
Hee, that does ring me a bell. Met een afbeelding van een bos of zo. Kan best kloppen ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:54 schreef FictionalFenna het volgende:
En fotobehang is nu weer helemaal hip (en dat was in de jaren 70 (?) ook zo).
Oh, die heb ik ook nog ergens in een kast liggenquote:
Ik had een licht blauwe.. Maar was ook mijn eerst telefoonquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:05 schreef FictionalFenna het volgende:
De Matrix-telefoon was toen ook heel hip, met uitklapbaar gedeelte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna heb ik ook nog een ericson gehad.. Met Lara Croft pakket.. Ook zo ergquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef rubbereend het volgende:
nu niet meer voor te stellen een beeldscherm waar je 2 regels vanaf kunt lezen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er 1 echte versie van vlees en bloed? Er waren er wel meer volgens mij.
True, en als wij straks tachtig zijn weten onze kleinkinderen geeneens van het bestaan van verbrandingsmotoren af, en lachen ze erom dat de VS ooit witte presidenten gehad hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:13 schreef TLC het volgende:
De tijd vliegt voorbijik sta er soms versteld van dat er kinderen zijn die bv Ajax nooit de CL hebben zien winnen, dat ze de Gulden nooit gekend hebben of zelfs dat er ooit een WTC in New York City was
![]()
We worden oud mensen![]()
Die van puur natuur.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:38 schreef rubbereend het volgende:
inclusief Angelina Jolie
maar ik vind haar zo lelijkquote:
Ik weet dat het een Twix was. Maar ik heb 'm nooit als Raider in de winkel zien liggenquote:
1991quote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet dat het een Twix was. Maar ik heb 'm nooit als Raider in de winkel zien liggen, en ik ben 23.
Wanneer is dat veranderd?
sabbelde jij toen al op raiders?quote:
Dat weet ik ook nogquote:Op zondag 18 januari 2009 06:02 schreef FictionalFenna het volgende:
En de Fido Dido-hype... Iedereen tekende op de basisschool Fido Dido's.
Hm. Toen mocht ik nog niet aan de chocolade denk ikquote:
Daar had ik een mega poster van op m'n kamer hangen. Supertof poppetjequote:Op zondag 18 januari 2009 06:02 schreef FictionalFenna het volgende:
En de Fido Dido-hype... Iedereen tekende op de basisschool Fido Dido's.
ow, hoe ben je dan eigenlijk MLN mod geworden? Lijkt me een voorwaarde namelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al een topic over Boos? Anders even openen hoor.
Raider ken ik niet (24).
M'n oma had een groene, dacht ik. M'n paar jaar oudere neef tilde dat ding altijd zo bij de achterbumper van de grondquote:Op maandag 19 januari 2009 00:59 schreef RealZeus het volgende:
Oeh, Raider, dat weet ik ook nog wel.
En in deze auto ben ik praktisch opgegroeid, die had mijn vader van mijn tweede tot mijn veertiende:
EenVolvo 66 GL Combi
Badgeengineering. Dat was gewoon een DAF.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:21 schreef Kuukske het volgende:
Het enige wat nog enigszins op de huidige generatie Volvo's lijkt is het logo.
Ja, daar heb je gelijk in, maar hoe zet je als Zweeds automerk voet aan wal in het Stugge Nederland?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Badgeengineering. Dat was gewoon een DAF.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:04 schreef Kuukske het volgende:
In het kader van "vroeger"; gisteren bij de Mediamarkt 3 DVD's gekocht van
[ afbeelding ]
Mja, standaard Engelse Google hierquote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
in het kader van foute titels.. Chipendales
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
kinders en moeders hielden er beide van, alleen niet van precies hetzelfdequote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
in het kader van foute titels.. Chipendales
Dat heb ik vroeger echt vaak gekeken!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:04 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |