Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zat hij in. Met ruzie weggegaan. Op zich wel interessante teksten die gasten. Cokedealers ook.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Over interessante teksten gesproken:
Kan bijna iedere muziekstijl wel waarderen, als het maar hard is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.
Ik wil niet in de markvanrinsum-mode schieten, maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil niet in de markvanrinsum-mode schieten, maarTyphoon
Moet ik toch maar eens op gaan zoeken dan. Ken hem nietquote:
Beste rapper van NL, zonder twijfel.quote:
Heideroosjes, dat is lang geleden. Ook weleens geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Prosac het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met rap, zeker niet de nederlandstalige. Ooit wel naar een Osdorp Posse versus Heideroosjes concert geweest. Zeker lachen, Opgezwolle ken ik ook nog wel. (Lekkere beats)
Dan heb je nog DJvT, maar verder?
Kempi? Die zit toch meer in de bak dan op het podium?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beste rapper van NL, zonder twijfel.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet ik toch maar eens op gaan zoeken dan. Ken hem niet
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit al 10 minuten te lachen om dat lachje![]()
Klinkt goed.quote:
Draadstaal is wel aardig. Net als Nieuw Dier. Maar niets haalt het bij de Pulpshow. Zelfs NKOTB niet.quote:
Ben jij een brabo?quote:
Wat een figuur ook eigenlijk. Ik vind het zonde dat hij zijn leven niet meer op orde krijgt, muzikaal talent heeft hij zeker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
Kempi is weer vrij. Tweede kind binnen een jaar, bij twee vrouwen. En tussendoor in de bak.
Afgelopen vrijdag alle afleveringen van NKOTB gekeken. Die met die mongool is geweldig droog.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:
De Pulpshow was inderdaad geniaal.
NKOTB kan ik ook wel om lachen
Niet zo hardquote:
Zit nu wel goed met hem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een figuur ook eigenlijk. Ik vind het zonde dat hij zijn leven niet meer op orde krijgt, muzikaal talent heeft hij zeker.
-1.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet zo hard![]()
Ik woon er, meer niet. Geen carnaval, geen accent, helemaal niks.
Ooit ging dit gebeurenquote:
Niet meer, studeren jwt. En over een jaartje richting A'damquote:
Hij is zwaar gristelijk geworden ook he?quote:
Hé Sjimz, heb je mijn PM gehad. Ik vind het nog steeds jammer dat je gestopt ben als mod.quote:
Je gaat het licht dus zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet meer, studeren jwt. En over een jaartje richting A'dam
Ja ik heb je PM gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Sjimz, heb je mijn PM gehad. Ik vind het nog steeds jammer dat je gestopt ben als mod.˛
Maar ik meen het ook echt als ik zeg dat ik het gewoon haat he. Carnaval vind ik te achterlijk voor woorden, zodra Guus Meeuwis voorbij komt krijg ik de rillingen enz.quote:
Hij is een stuk rustiger geworden in zijn kop. Weet dat het anders moet. Wordt de nieuwe knuffel-crimineel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is zwaar gristelijk geworden ook he?Zijn nieuwe album loopt echt over van de bijbelse thema's. Alleen zijn albumhoes al:
[ afbeelding ]
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik meen het ook echt als ik zeg dat ik het gewoon haat he. Carnaval vind ik te achterlijk voor woorden, zodra Guus Meeuwis voorbij komt krijg ik de rillingen enz.
NKOTB is echt geniaal. Eerste seizoen met die dove die aids heeft en Domino D-Day met die mongool.quote:
Ik vond het oprecht jammer dat je niet antwoordde. Zonde, want posten is iets wat ik erg graag bezig.quote:
Ik ga ook altijd pissen als Brabant in de kroeg gedraaid wordtquote:
Wel Gronings?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Prosac het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met rap, zeker niet de nederlandstalige.
Ik heb geantwoord alleen ik denk dat mijn e-meeuw nog niet is aangekomen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vond het oprecht jammer dat je niet antwoordde. Zonde, want posten is iets wat ik erg graag bezig.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |