Aww.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
* freecell post vanaf de bank (met een dekentje) allemaal ziek, bleh

quote:

koorts, hoesten en huilen en zulksquote:

Ahaha,quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
koorts, hoesten en huilen en zulks
Iemand nog belang bij een gratis af te halen huisdier uit de stad? Wij hebben helaas geen bad
http://link.marktplaats.nl/222033501

Waarom?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef JH87 het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens overstappen op een andere avatar.

Dat is geen reden !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:10 schreef JH87 het volgende:
Omdat-ie geen muziek meer maakt.

Werkt het niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is mij nooit opgevallen dat er geluid uit je avatar kwam

Neeh!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:26 schreef freecell het volgende:
Kunnen we L. nog ruilen voor een normale baby?

Haha, mooie avatar CZquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[Actie] Cam je eigen icon en win leuke goodies!

Prachtig he.quote:

Vandaag precies 5 maandenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Wil je d'r na 5 maand alweer vanaf?

Woensdagavond was de laatste avond met gratis bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef teigan het volgende:
Volgens mij houd Selwerd 1 zich niet aan de sluiting van de flatbar......

Het is heel normaal dat een kind op zijn ouders gaat lijken, daar is niets raars aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 maanden
Nee, ik wil heul niet van hem af, hij is vet liev!
Alleen een beetje raar her en der

Weet ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 maanden
Nee, ik wil heul niet van hem af, hij is vet liev!
Alleen een beetje raar her en der

eheh en toch kan je nog beterderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[Actie] Cam je eigen icon en win leuke goodies!

Hoe weet jij of ik beterder kan?quote:

Dus vanaf nu weer gewoon 1 euro betalen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Woensdagavond was de laatste avond met gratis bier

Neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:16 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Dus vanaf nu weer gewoon 1 euro betalen?

Dat heet Overwinningspleinquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
zag ik Bob nu aan het begin van de middag lopen bij de super de boer tussen CZ haar huis en het gasunie gebouw?

Oh ja, ik stond inderdaad direct naast het bordje daarvan geparkeerd, naast de gebakkraam. Op het fietspad jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat heet Overwinningsplein

oei, nog net op tijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik lees net dat Wiets jarig is.Gefeliciteerd Wiets
![]()

Hehe, ja maar we gaan niet op elkaar schieten! Dit is niet het Midden-Oosten.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat jij dan al zo lek bent als een mandje

wat zal het stil zijn......quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NeeDe bar is nu definitief dicht

De Amerikanen mogen vuurwapens hebben omdat de Founding Fathers ze het recht niet wilden onthouden om de overheid om zeep te helpen als het fout zou gaan met de overheid.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:49 schreef Peterselieman het volgende:
Nope, dit is Amerika aan de Noordzee![]()
Alleen wil men dit op de Grote Markt denk ik niet horen

ROFLquote:

oud CB-lid, nu al een tijdje klaar met studeren...quote:

voel je je alweer wata beter dan gisteren?quote:Op zondag 18 januari 2009 10:44 schreef freecell het volgende:
Morgen!
Wij spijbelen vandaag de kerk maar...

Ik voel me wat minder ziek qua slap voelen, maar heb nog een stevige koppijn en behoorlijk buikgriep.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:45 schreef teigan het volgende:
[..]
voel je je alweer wata beter dan gisteren?
Ik had vannacht neit die red bull moeten kopen voor het laatste stukje naar huis toe, dan had ik me nu denk ik beter gevoeld...

Ja ik ook.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:44 schreef freecell het volgende:
Morgen!
Wij spijbelen vandaag de kerk maar...

Was ook niet in de super de boer, maar er vlak voor, zijn daar meer winkels he?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef Bob. het volgende:
Hoi!
En nee, ik ga nooit naar de Super de Boer, dus dat wal ik niet Alex.

Overwinnningsplein is een winkelcentrumpje aan de Paterswoldseweg, op de kruising net volgens mij de Vrijheidslaan, Corpus den Hoorn dusquote:Op zondag 18 januari 2009 17:42 schreef Bob. het volgende:
Oh. Nou dan weet ik het niet, want ik weer niet waar Chips woont of waar het overwinningsplein is.
Is dat Helpman?

Ochermquote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
RIP mijn poezel Vlekje
![]()
Vandaag door mijn moeder in laten slapen, ze was inmiddels 17 (en woonde daar)
[ afbeelding ]
Ze was al blind en gezondheid rende achteruit

quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ocherm
Was het gewoon ouderdom of was ze ziek?

Lees nog eens aandachtig de post van TARAraboemdijeequote:

Dan kan het toch nog steeds beide zijn. Extra ziekte bij haar ouderdom.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lees nog eens aandachtig de post van TARAraboemdijee.

Jup, Jaina leek heel veel op Vlekjequote:Op zondag 18 januari 2009 20:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog steeds beide zijn. Extra ziekte bij haar ouderdom.
Jaina lijkt trouwens wel een beetje op haar valt me nu ineens op.

Dat vatte ik dus ongeveer samen in een smiley.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog steeds beide zijn. Extra ziekte bij haar ouderdom.

Snap ik, maar uit de post van TARAraboemdijee kon je toch wel duidelijk opmaken wat de reden voor het inslapen was.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef MaxMark het volgende:
Mijn katten waren nog redelijk fit rond hun 17e, op wat gebruikele oudheidskwaaltjes na, totdat ze kanker kregen. Dus ondanks dat de gezondheid 'normaal' achteruit gaat, kan er ook nog wat anders aan de hand zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |