Ja ik ook.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:44 schreef freecell het volgende:
Morgen!
Wij spijbelen vandaag de kerk maar...
Was ook niet in de super de boer, maar er vlak voor, zijn daar meer winkels he?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:36 schreef Bob. het volgende:
Hoi!
En nee, ik ga nooit naar de Super de Boer, dus dat wal ik niet Alex.
Overwinnningsplein is een winkelcentrumpje aan de Paterswoldseweg, op de kruising net volgens mij de Vrijheidslaan, Corpus den Hoorn dusquote:Op zondag 18 januari 2009 17:42 schreef Bob. het volgende:
Oh. Nou dan weet ik het niet, want ik weer niet waar Chips woont of waar het overwinningsplein is.
Is dat Helpman?
Ochermquote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
RIP mijn poezel Vlekje
![]()
Vandaag door mijn moeder in laten slapen, ze was inmiddels 17 (en woonde daar)
[ afbeelding ]
Ze was al blind en gezondheid rende achteruit
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ocherm
Was het gewoon ouderdom of was ze ziek?
Lees nog eens aandachtig de post van TARAraboemdijeequote:
Dan kan het toch nog steeds beide zijn. Extra ziekte bij haar ouderdom.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lees nog eens aandachtig de post van TARAraboemdijee.
Jup, Jaina leek heel veel op Vlekjequote:Op zondag 18 januari 2009 20:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog steeds beide zijn. Extra ziekte bij haar ouderdom.
Jaina lijkt trouwens wel een beetje op haar valt me nu ineens op.
Dat vatte ik dus ongeveer samen in een smiley.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:19 schreef maok het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog steeds beide zijn. Extra ziekte bij haar ouderdom.
Snap ik, maar uit de post van TARAraboemdijee kon je toch wel duidelijk opmaken wat de reden voor het inslapen was.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:33 schreef MaxMark het volgende:
Mijn katten waren nog redelijk fit rond hun 17e, op wat gebruikele oudheidskwaaltjes na, totdat ze kanker kregen. Dus ondanks dat de gezondheid 'normaal' achteruit gaat, kan er ook nog wat anders aan de hand zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |