Prachtig he.quote:

Vandaag precies 5 maandenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Wil je d'r na 5 maand alweer vanaf?

Woensdagavond was de laatste avond met gratis bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef teigan het volgende:
Volgens mij houd Selwerd 1 zich niet aan de sluiting van de flatbar......

Het is heel normaal dat een kind op zijn ouders gaat lijken, daar is niets raars aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 maanden
Nee, ik wil heul niet van hem af, hij is vet liev!
Alleen een beetje raar her en der

Weet ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 maanden
Nee, ik wil heul niet van hem af, hij is vet liev!
Alleen een beetje raar her en der

eheh en toch kan je nog beterderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[Actie] Cam je eigen icon en win leuke goodies!

Hoe weet jij of ik beterder kan?quote:

Dus vanaf nu weer gewoon 1 euro betalen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Woensdagavond was de laatste avond met gratis bier

Neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:16 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Dus vanaf nu weer gewoon 1 euro betalen?

Dat heet Overwinningspleinquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
zag ik Bob nu aan het begin van de middag lopen bij de super de boer tussen CZ haar huis en het gasunie gebouw?

Oh ja, ik stond inderdaad direct naast het bordje daarvan geparkeerd, naast de gebakkraam. Op het fietspad jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat heet Overwinningsplein

oei, nog net op tijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik lees net dat Wiets jarig is.Gefeliciteerd Wiets
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |