Hihihiquote:
anti-sociaal? Is dat nog erger dan a-sociaal?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, precies dat ja! Doet mijn moeder ook.
"Waarom groette je die niet even?" "Waarom wel? Ik heb niks met hem / haar." En dan vindt zij mij anti-sociaal.
Maar kom op, ik moet van haar zelfs mensen van de kerk groeten. Laatst gingen we ergens naartoe en toen zei ze van tevoren: "Wel even leuk praten hoor"
.
Mijn klas had van de 6 VWO klassen zo'n beetje het hoogste niveau Engels. En toch lag ons gemiddelde lager dan de parallelklassen. En de beste uit onze klas, had gelijke cijfers als de middenmoot van de andere klas. Toen we protest aantekenden omdat we vonden dat wij strenger beoordeelt waren, geloofden ze ons nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sowieso vind ik het heel storend dat docenten zo kunnen verschillen in het geven van cijfers... Zo hadden we op de middelbare school 3 parallele 5VWO-klassen. Bij de een waar ik in zit was het eindgemiddelde een 6,5. Bij de tweede groep een 7 en bij de derde een 8! Een 8 gemiddeld! Dat kan uiteindelijk zelfs bepalen of je je examens haalt of niet. Echt belachelijk.
Moblo, nog een kleine tip voor je site: de header is een beetje korrelig, vooral goed te zien bij ronde vormen. Denk te hoge resolutie waardoor hij automatisch gecomprimeerd is oid? Kijk of je het handmatig op de goede breedte in kan stellen in photoshop. Of het moet de bedoeling zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
dank voor de opmerkingen iig
BS: we gaan nog even kijken naar de banner, maar we denken dat we hem links houden![]()
We stonden toen al voor de deurquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
. Ik was echt thuisgebleven na zo'n opmerking.
Ja, maar jij speelt vals met je Engelse moederrrrr...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Spammerds!
Ik had altijd tienen voor mijn Engels mondeling en stond ook vaak binnen 5 minuten weer buiten
Als je in lolcatztaal praat kan ik me daar iets bij voorstellenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
En een andere leraar had het gevoel dat ik het niet zo serieus nam, het goed Engels spreken
Mwehehe mijn Duits is schrecklich, ook al is mijn vati half Duits!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar jij speelt vals met je Engelse moederrrrr....
Hoe zat het met je Duits? Hè hè?!.
Ik heb al 2 stroopwafels op en ik wil er nog ééntje. In mijn verdediging: heb alleen maar yoghurt op als avondeten
.
Het korrelige hoort bij het lettertypequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moblo, nog een kleine tip voor je site: de header is een beetje korrelig, vooral goed te zien bij ronde vormen. Denk te hoge resolutie waardoor hij automatisch gecomprimeerd is oid? Kijk of je het handmatig op de goede breedte in kan stellen in photoshop. Of het moet de bedoeling zijnDat kan ook. Verder mooie site! Stukjes had ik al eens gelezen, vorige keer.
Ohja, jouw moeder is Engels toch? (Of Amerikaans?)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Spammerds!
Ik had altijd tienen voor mijn Engels mondeling en stond ook vaak binnen 5 minuten weer buiten
Engelse inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ohja, jouw moeder is Engels toch? (Of Amerikaans?)
Die van mij Australisch. Heeft me ook wel geholpen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je in lolcatztaal praat kan ik me daar iets bij voorstellen
Absoluut! Nu moet ik er wel bijvertellen dat ze op 'r 6e alweer naar Nederland is verhuist en vervolgens thuis altijd Nederlands heeft gesproken. Dus echt native is 't niet meer te noemen. Maar nu ik ook Engels spreek met mijn schoonfamilie (m'n vriend is ook Engelsman) en een aantal maanden heb rondgetrokken in het buitenland, merk ik wel dat ik redelijk goed ben geworden in Engelsquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Engelse inderdaad![]()
En foreign mums are the bestik vind het echt prettig dat ik tweetalig ben opgevoed. Dat spekt je taalgevoel net iets meer vind ik!
Kloptquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muistator!
Nee Viktator klinkt beter.
Ik ben ook tweetalig opgevoed: met Nederlands en Friesquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Engelse inderdaad![]()
En foreign mums are the bestik vind het echt prettig dat ik tweetalig ben opgevoed. Dat spekt je taalgevoel net iets meer vind ik!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Als ik een docent was he, zouden alle leerlingen me haten!
Ik zou ze overstelpen met onverwachte overhoringen over stof die ze moesten kennen, moeilijke literatuurvragen stellen die je echt alleen kan weten als je het boek hebt gelezen (het voorwoord/nawoord van de auteur leent zich perfect voor dit soort vragen!) en 'leuke' huiswerkopgaven opgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |