abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65046818
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb een hekel aan docenten die weigeren een 10 te geven . Zo kreeg ik vorig jaar voor een werkstuk waar ik echt veel tijd en energie in gestoken had een 6.5. Maar hij was erg goed hoor! Alleen gaf ze bijna nooit hoger dan een 7 . Want dat was alleen voor docenten en God. Echt belachelijk. Je stelt toch bepaalde eisen en als iemand daaraan voldoet moet 'ie toch een 10 kunnen halen? Bah.
Die zijn zo geboren of zo ?
pi_65046838
quote:
Ik heb een hekel aan docenten die weigeren een 10 te geven . Zo kreeg ik vorig jaar voor een werkstuk waar ik echt veel tijd en energie in gestoken had een 6.5. Maar hij was erg goed hoor! Alleen gaf ze bijna nooit hoger dan een 7 . Want dat was alleen voor docenten en God. Echt belachelijk. Je stelt toch bepaalde eisen en als iemand daaraan voldoet moet 'ie toch een 10 kunnen halen? Bah.
Helemaal mee eens. Ik test leerlingen op hun eigen niveau, en als je 't perfect foutloos doet heb je dus een 10. Dus een 10 zou kunnen. Alleen bij een mondeling niet, simpelweg omdat ik nog niet 1 leerling helemaal foutloos heb horen spreken. Het hoogste dat in deze mondelingen heb gegeven is een 9, tot nu toe dan.

En ik geef niet lager dan een 2. Tenzij iemand spiekt of praat of om een andere reden niet meer aan de toets mag deelnemen. De mensen die hun boeken echter niet hebben gelezen krijgen wel een 1. Omdat ze (A) Zitten te liegen tegen mij dat ze 't hebben gelezen (B) Ik hun boeken voor niets heb voorbereid en (C) Ze dus mijn tijd enorm zitten te verdoen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2009 21:09:48 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:09:44 #103
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65046900
Sowieso vind ik het heel storend dat docenten zo kunnen verschillen in het geven van cijfers... Zo hadden we op de middelbare school 3 parallele 5VWO-klassen. Bij de een waar ik in zit was het eindgemiddelde een 6,5. Bij de tweede groep een 7 en bij de derde een 8! Een 8 gemiddeld! Dat kan uiteindelijk zelfs bepalen of je je examens haalt of niet. Echt belachelijk .
pi_65046909
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik test leerlingen op hun eigen niveau, en als je 't perfect foutloos doet heb je dus een 10. Dus een 10 zou kunnen. Alleen bij een mondeling niet, simpelweg omdat ik nog niet 1 leerling helemaal foutloos heb horen spreken. Het hoogste dat in deze mondelingen heb gegeven is een 9, tot nu toe dan.
Een tien met een Engels mondeling is ook gewoon onmogelijk denk ik Maar een negen is wel een zeer goed cijfer, dus volgensmij becijfer jij in alle redelijkheid
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65046947
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sowieso vind ik het heel storend dat docenten zo kunnen verschillen in het geven van cijfers... Zo hadden we op de middelbare school 3 parallele 5VWO-klassen. Bij de een waar ik in zit was het eindgemiddelde een 6,5. Bij de tweede groep een 7 en bij de derde een 8! Een 8 gemiddeld! Dat kan uiteindelijk zelfs bepalen of je je examens haalt of niet. Echt belachelijk .
Tja, dat kan ook aan 't niveau van de klas liggen natuurlijk. Bij ons zijn er wel cijferregels, en in de sectie worden per leerjaar de toetsen centraal gemaakt en de norm staat voor alle klassen gelijk. Het enige dat wel eens verschilt is een extra project per klas, dat kan de boel dan nog wel enigszins beïnvloeden, maar niet enorm.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:11:22 #106
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65046967
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

En ik geef niet lager dan een 2. Tenzij iemand spiekt of praat of om een andere reden niet meer aan de toets mag deelnemen. De mensen die hun boeken echter niet hebben gelezen krijgen wel een 1. Omdat ze (A) Zitten te liegen tegen mij dat ze 't hebben gelezen (B) Ik hun boeken voor niets heb voorbereid en (C) Ze dus mijn tijd enorm zitten te verdoen.
Maar spreek jij wel foutloos Engels zelf tijdens zo'n mondeling? Dat vond ik namelijk dus ook (ja, sorry) irritant . Dat ik een mondeling had (en overigens ook 3 jaar les) van een docente die slechter Engels kon dan een aantal van haar eigen leerlingen.
pi_65047031
Ik zou niet voor de klas durven te gaan staan als ik geen foutloos Engels kon. Natuurlijk twijfel ik soms wel eens over bepaalde grammaticale constructies (voornamelijk bij toetsen die puur over grammatica gaan, of bij schrijfopdrachten). Maar mijn gesproken Engels is nagenoeg native.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:12:53 #108
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65047032
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Tja, dat kan ook aan 't niveau van de klas liggen natuurlijk. Bij ons zijn er wel cijferregels, en in de sectie worden per leerjaar de toetsen centraal gemaakt en de norm staat voor alle klassen gelijk. Het enige dat wel eens verschilt is een extra project per klas, dat kan de boel dan nog wel enigszins beïnvloeden, maar niet enorm.
Het lag absoluut niet aan de klas. De docent die ik had was gewoon berucht om haar strengheid en de docent van de 'hoge' klas begon net met haar eerste jaar. Bij alle andere vakken scoorden we gelijk, maar bij dat vak toevallig niet. Overigens haalde ik in de jaren daarvoor voor Nederlands altijd 8'en, dat jaar alleen maar 6'en .
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:13:08 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65047041
Ik kan heul geen kwekker downloaden, dat is alleen voor goldmembers?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_65047083
Ik vind een leraar die een 1 geeft totaal geen enkel antwoord ook erg knap
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:14:00 #111
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65047093
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zou niet voor de klas durven te gaan staan als ik geen foutloos Engels kon. Natuurlijk twijfel ik soms wel eens over bepaalde grammaticale constructies (voornamelijk bij toetsen die puur over grammatica gaan, of bij schrijfopdrachten). Maar mijn gesproken Engels is nagenoeg native.
Leuk! Is daar een speciale reden voor of is dat vanwege interesse/vakgebied gewoon zo gegroeid?
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:14:42 #112
236335 neen
schone schijn
pi_65047122
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Want?
Want met jou cijferberekeningsding had ik geen voldoende gehaald terwijl ik dat absoluut zou verdienen!
het lijkt niet wat het is
pi_65047134
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik vind een leraar die een 1 geeft totaal geen enkel antwoord ook erg knap
Ik snap je opmerking niet
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:14 schreef neen het volgende:

[..]

Want met jou cijferberekeningsding had ik geen voldoende gehaald terwijl ik dat absoluut zou verdienen!
Leg eens uit dan?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2009 21:15:28 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:15:16 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65047151
O ja, mijn ouders waren hier dus vanavond en ze waren vanmiddag iemand tegengekomen waar ik vroeger veel mee omging. Op een gegeven moment zijn zij (dat meisje dus) en ik uit elkaar gegroeid. Die dingen gebeuren gewoon en ik heb ook geen behoefte om die vriendschap te herstellen. Soms groei je gewoon uit elkaar.
En mijn moeder zei dus tegen haar: "Ja Viking heeft jou een beetje laten vallen hè?". Ik vond dat echt zo not done, die opmerking. Net alsof ik verplicht ben om met mensen te blijven afspreken, just for old time's sake. Vroeger moest ik ook altijd verplicht met een bepaald klasgenootje afspreken, omdat dat klasgenootje mij altijd opbelde of ik met haar wilde spelen en dat was zo lief en aardig etc en daar moest ik toch iets mee doen, ook al mocht ik dat kind helemaal niet .

Of ben ik nu raar? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65047208
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:15 schreef Viking84 het volgende:
O ja, mijn ouders waren hier dus vanavond en ze waren vanmiddag iemand tegengekomen waar ik vroeger veel mee omging. Op een gegeven moment zijn zij (dat meisje dus) en ik uit elkaar gegroeid. Die dingen gebeuren gewoon en ik heb ook geen behoefte om die vriendschap te herstellen. Soms groei je gewoon uit elkaar.
En mijn moeder zei dus tegen haar: "Ja Viking heeft jou een beetje laten vallen hè?". Ik vond dat echt zo not done, die opmerking. Net alsof ik verplicht ben om met mensen te blijven afspreken, just for old time's sake. Vroeger moest ik ook altijd verplicht met een bepaald klasgenootje afspreken, omdat dat klasgenootje mij altijd opbelde of ik met haar wilde spelen en dat was zo lief en aardig etc en daar moest ik toch iets mee doen, ook al mocht ik dat kind helemaal niet .

Of ben ik nu raar? .
heul niet, je mag toch zelf beslissen met wie je je tijd doorbrengt?

Ja doei.
pi_65047213
Ik had een jaar duits en ik vroeg de eerste les meteen aan die stomme duitse muts waar mn opa zn fiets was. Dus mocht er een jaar lang niet in en kreeg een 1. Vond ik nog ruim beloond want had niks gedaan het hele jaar
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:16:52 #117
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65047222
Het hangt er een beetje vanaf hoe dat is gegaan, vind ik.. Als jij van de een op de andere dag (om een bepaalde reden ofzo) hebt besloten dat je niet meer wilde afspreken, kan ik me de opmerking wel voorstellen. Maar zoals het nu klinkt zijn jullie gewoon uit elkaar gegroeid? Je bent toch niet verplicht oude vrienden te blijven bellen?
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:17:19 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65047240
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heul niet, je mag toch zelf beslissen met wie je je tijd doorbrengt?

Precies, dat vond ik dus ook.
Dus m'n moeder zat 1 minuut en meteen alweer discussie .
M'n vader: "Daar gaan we het nu niet over hebben." Heel verstandig .
Niet meer actief op Fok!
pi_65047284
@Viking - Oh, zucht, dat zijn van die moederdingen. Het is inderdaad not-done, maar mijn moeder doet het ook. Net zoals toen ik nog thuis woonde en met haar ging winkelen en zij naar iedereen die we tegenkwamen bij wie ik ooit in de klas heb gezeten dingen riep als "Heeeey! Dat is <insert naam>! Hoi! Razztwizzle, moet je geen hoi zeggen? Waarom zeg je niets, wat onbeleefd! Hoi <naam>! Wat leuk zeg! Lang niet gezien". ..... En ik liep ernaast, met zo'n kop " "..

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2009 21:19:04 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:18:22 #120
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65047286
Spammerds!

Ik had altijd tienen voor mijn Engels mondeling en stond ook vaak binnen 5 minuten weer buiten

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65047331
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het hangt er een beetje vanaf hoe dat is gegaan, vind ik.. Als jij van de een op de andere dag (om een bepaalde reden ofzo) hebt besloten dat je niet meer wilde afspreken, kan ik me de opmerking wel voorstellen. Maar zoals het nu klinkt zijn jullie gewoon uit elkaar gegroeid? Je bent toch niet verplicht oude vrienden te blijven bellen?
Hihi, kom d'r maar in Vik!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:19:34 #122
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65047361
quote:
Leuke vergelijking wel.
Prrrrr
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:20:03 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65047390
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:
@Viking - Oh, zucht, dat zijn van die moederdingen. Het is inderdaad not-done, maar mijn moeder doet het ook. Net zoals toen ik nog thuis woonde en met haar ging winkelen en zij naar iedereen bij wie ik ooit in de klas heb gezeten dingen als "Heeeey! Dat is <insert naam>! Hoi! Razztwizzle, moet je geen hoi zeggen? Waarom zeg je niets, wat onbeleefd! Hoi <naam>! Wat leuk zeg! Lang niet gezien". .....
Hahahaha, precies dat ja! Doet mijn moeder ook.
"Waarom groette je die niet even?" "Waarom wel? Ik heb niks met hem / haar." En dan vindt zij mij anti-sociaal.
Maar kom op, ik moet van haar zelfs mensen van de kerk groeten . Laatst gingen we ergens naartoe en toen zei ze van tevoren: "Wel even leuk praten hoor" .
Niet meer actief op Fok!
pi_65047419
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik had een jaar duits en ik vroeg de eerste les meteen aan die stomme duitse muts waar mn opa zn fiets was. Dus mocht er een jaar lang niet in en kreeg een 1. Vond ik nog ruim beloond want had niks gedaan het hele jaar
Ik draaide dat gewoon om. Ik en een leraar konden totáál niet met elkaar overweg en hij zei dat ik een onvoldoende ging halen. Toen ben ik héél hard gaan leren en toen had ik een 9.2
pi_65047439
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Waarom groette je die niet even?" "Waarom wel? Ik heb niks met hem / haar." En dan vindt zij mij anti-sociaal.
Maar kom op, ik moet van haar zelfs mensen van de kerk groeten . Laatst gingen we ergens naartoe en toen zei ze van tevoren: "Wel even leuk praten hoor" .
. Ik was echt thuisgebleven na zo'n opmerking.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:21:10 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65047469
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihi, kom d'r maar in Vik!
Hihihi .
En het is niet van de één op de andere dag gegaan hoor . We zijn langzaam uit elkaar gegroeid en ik heb ook wel een paar keer aangegeven dat ik niet zoveel behoefte had aan irl afspreken. Wil best eens met haar mailen of MSN'en, maar verder niet. Dus zij weet wel hoe het zit, alleen maakt mijn moeder nu een boemanvrouw van mij.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:21:19 #127
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65047485
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

anti-sociaal? Is dat nog erger dan a-sociaal?

Hihi. Sorry hoor.
pi_65047501
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn klas had van de 6 VWO klassen zo'n beetje het hoogste niveau Engels. En toch lag ons gemiddelde lager dan de parallelklassen. En de beste uit onze klas, had gelijke cijfers als de middenmoot van de andere klas. Toen we protest aantekenden omdat we vonden dat wij strenger beoordeelt waren, geloofden ze ons niet . Want, onze Engels docent zat zelf ook in het examencomittee en was er natuurlijk bij toen onze klacht behandeld werd. Wij tegen hem, en hij won altijd.

En zn Engels was slecht, ik verstond hem nooit omdat ie zo'n slechte uitspraak had . Waardoor het leek alsof mijn luister-skills niet zo ok waren. Maar verstond hém gewoon niet.

Ah ja, docenten en leerlingen die het niet eens zijn met de cijfers. Dat heb ik nu gelukkig niet meer.
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
dank voor de opmerkingen iig

BS: we gaan nog even kijken naar de banner, maar we denken dat we hem links houden
Moblo, nog een kleine tip voor je site: de header is een beetje korrelig, vooral goed te zien bij ronde vormen. Denk te hoge resolutie waardoor hij automatisch gecomprimeerd is oid? Kijk of je het handmatig op de goede breedte in kan stellen in photoshop. Of het moet de bedoeling zijn Dat kan ook. Verder mooie site! Stukjes had ik al eens gelezen, vorige keer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:21:48 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65047510
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

. Ik was echt thuisgebleven na zo'n opmerking.
We stonden toen al voor de deur .
En na afloop zei ik: "En was ik wel leuk?" "Ja, je hebt leuk meegepraat!" .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:22:37 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65047550
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Spammerds!

Ik had altijd tienen voor mijn Engels mondeling en stond ook vaak binnen 5 minuten weer buiten

Ja, maar jij speelt vals met je Engelse moederrrrr... .
Hoe zat het met je Duits? Hè hè?! .
Ik heb al 2 stroopwafels op en ik wil er nog ééntje . In mijn verdediging: heb alleen maar yoghurt op als avondeten .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:22:44 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65047559
Ha, ik heb een Engels BA en heb een beetje les geven als last resort in mn hoofd (zo van: mocht ik ooit om leuk werk verlegen zitten, dan probeer ik dat!) niet zozeer omdat het me stom lijkt (geen idee namelijk) maar meer omdat ik twijfel aan mn eigen kunnen
Mijn uitspraak is namelijk 'twijfelachtig'.
In London was iedereen überenthousiast over mijn uitspraak
In de les vonden mijn klasgenoten bij één van de beste sprekers in het Engels
Mijn leraar zei dat mijn Engels "below standard" was
En een andere leraar had het gevoel dat ik het niet zo serieus nam, het goed Engels spreken (ik KAN nauwelijks serieus praten, vooral niet voor een groep Ik maai met mn armen en smijt met metaforen en flauwe grapjes. Ik kan er niks aan doen )

Dussss Ach, in het Nederlands praat ik net zo enthousiast chaotisch als in het Engels
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:23:43 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65047605
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

En een andere leraar had het gevoel dat ik het niet zo serieus nam, het goed Engels spreken
Als je in lolcatztaal praat kan ik me daar iets bij voorstellen
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:23:48 #133
148689 Muis006
pi_65047611
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar jij speelt vals met je Engelse moederrrrr... .
Hoe zat het met je Duits? Hè hè?! .
Ik heb al 2 stroopwafels op en ik wil er nog ééntje . In mijn verdediging: heb alleen maar yoghurt op als avondeten .
Mwehehe mijn Duits is schrecklich, ook al is mijn vati half Duits!

Die had gewoon een 10 op zijn eindexamen. Zonder leren !
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:26:13 #134
148689 Muis006
pi_65047719
Oh en side note over mijn tienen:

Niemand spreekt een taal perfect. Iedereen heeft weleens haperingen of verkeerde zinsconstructies. Alleen was mijn Engels, vooral vergeleken met dat van mijn klasgenoten, van een veel hogere kwaliteit. Aangezien er klasgenoten waren die negens hadden gekregen, vond mijn docent het eerlijker om mij een tien te geven.

In 4 havo was dat een ander verhaal: toen had ik een docent die slechter in Engels was dan ik en mijn verhaal niet kon volgen omdat ik zo snel en 'bekakt' (Engels accent dus ) praatte. Dus toen heeft ie me snel een 10 gegeven en weggestuurd.
pi_65047786
Wat een slechte leraren
pi_65047795
Zo ik mag fijn nog minimaal 2 uurtjes werken vanavond

Mijn lijstje voor vandaag

O: ontbijtkoek
T: Cherry tomaatjes
L: 1 broodje met tartaar
T: paar pringels (5?)
D: tartaar met boontjes
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65047847
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]

Moblo, nog een kleine tip voor je site: de header is een beetje korrelig, vooral goed te zien bij ronde vormen. Denk te hoge resolutie waardoor hij automatisch gecomprimeerd is oid? Kijk of je het handmatig op de goede breedte in kan stellen in photoshop. Of het moet de bedoeling zijn Dat kan ook. Verder mooie site! Stukjes had ik al eens gelezen, vorige keer.
Het korrelige hoort bij het lettertype
Ja doei.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:29:19 #138
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65047871
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Spammerds!

Ohja, jouw moeder is Engels toch? (Of Amerikaans?)

Die van mij Australisch. Heeft me ook wel geholpen .
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:30:16 #139
148689 Muis006
pi_65047919
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ohja, jouw moeder is Engels toch? (Of Amerikaans?)

Die van mij Australisch. Heeft me ook wel geholpen .
Engelse inderdaad

En foreign mums are the best ik vind het echt prettig dat ik tweetalig ben opgevoed. Dat spekt je taalgevoel net iets meer vind ik!
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:30:18 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65047920
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je in lolcatztaal praat kan ik me daar iets bij voorstellen
Lolcatztaal!

Nee, zo stom ben ik nu ook weer niet

Ik had wel een presentatie gehouden over een verhaal dat ging over twee mannen die het hadden over vrouwen en hun criteria voor een eventuele partner, en mensen vonden het leuk dat ik zei dat "their experience with women has most likely been on a theoretical level rather than interaction with living, breathing women" en mijn conclusie was ongeveer iets als "So in short, the men appear to be frustrated students without a sex life or regular contact with women on any other basis, and these men might well look hideous (as the title seems to suggest), which would be a reason for aforementioned lack of sex life".

Da's toch geen lingua lolcattus!?
pi_65047989
Ik moest bij biologie onverwachts een presentatie geven.

Dus ik.

Ehm nou. Depressie.

Dat is zeg maar dat je je heel verdrietig voelt, maar dan heel lang

Zo begon ik Maar wel een 6, fantasie ftw!
pi_65047993
Tvp. . Discussies met m'n moeder heb ik nooit en ik vraag me altijd af hoe iedereen toch zo z'n cijfers onthoudt. Ik zou bij God niet meer weten wat ik op m'n Engels mondeling had. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:32:18 #143
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65048039
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Engelse inderdaad

En foreign mums are the best ik vind het echt prettig dat ik tweetalig ben opgevoed. Dat spekt je taalgevoel net iets meer vind ik!
Absoluut! Nu moet ik er wel bijvertellen dat ze op 'r 6e alweer naar Nederland is verhuist en vervolgens thuis altijd Nederlands heeft gesproken. Dus echt native is 't niet meer te noemen. Maar nu ik ook Engels spreek met mijn schoonfamilie (m'n vriend is ook Engelsman) en een aantal maanden heb rondgetrokken in het buitenland, merk ik wel dat ik redelijk goed ben geworden in Engels .
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:33:34 #144
148689 Muis006
pi_65048111
Als ik een docent was he, zouden alle leerlingen me haten!

Ik zou ze overstelpen met onverwachte overhoringen over stof die ze moesten kennen, moeilijke literatuurvragen stellen die je echt alleen kan weten als je het boek hebt gelezen (het voorwoord/nawoord van de auteur leent zich perfect voor dit soort vragen!) en 'leuke' huiswerkopgaven opgeven
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:34:54 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65048183
Muistator!

Nee Viktator klinkt beter.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:36:07 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65048250
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muistator!

Nee Viktator klinkt beter.
Klopt .

En ik denk ook dat ik best een strenge docent zou zijn . Ga misschien nog m'n onderwijsbevoegdheid halen, dus wellicht zullen we het nog zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_65048272
Ik ga NOS op 1 kijken.

Elf boeruhdorpentocht !

Laterzzzzzzzzz
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:36:58 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65048293
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Engelse inderdaad

Ik ben ook tweetalig opgevoed: met Nederlands en Fries .
Maar Engels / Ned is veel leuker .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:38:33 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65048378
O ja, en bij mij zou echt niemand wegkomen bij een mondeling zonder het boek gelezen te hebben. Daar zou ik wel voor zorgen . Werken zul je! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65048388
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Als ik een docent was he, zouden alle leerlingen me haten!

Ik zou ze overstelpen met onverwachte overhoringen over stof die ze moesten kennen, moeilijke literatuurvragen stellen die je echt alleen kan weten als je het boek hebt gelezen (het voorwoord/nawoord van de auteur leent zich perfect voor dit soort vragen!) en 'leuke' huiswerkopgaven opgeven
ik doe uit principe niet aan onverwachte overhoringen. Ik vond het zelf altijd verschrikkelijk, want je kan niet van elk vak steeds alles leren wat er wordt opgegeven, dat is gewoon teveel. Wat ik bijvoorbeeld wel eens doe is als ik weet dat er een hele lastige of grote opdracht in het huiswerk zit, de schriften laat inleveren en de kinderen die dat echt goed hebben gedaan of er veel werk in hebben gestopt zomaar een extra 8 geef die dan als SO-cijfer telt. Bummer voor de kinderen die hun huiswerk niet of slecht maken (terwijl dat juist wel de kinderen zijn die vaak een goed cijfer erbij wel kunnen gebruiken) leuke beloning voor de harde werkers. Ik geloof in een positieve benadering . Op die manier gaat iedereen beter huiswerk maken en worden de cijfers dus ook steeds hoger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')