Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef lubje25 het volgende:
21 jumpstreet?
quote:
en weer terugquote:
Wow das snelquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef qonmann het volgende:
Matteus lucas johannes marcus
meisjesnaamquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
Jeetje, zit nu met heel veel boeken in mijn hoofd
Was er niet iets dat Haddach heet?
Yep zijquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
esther
ach welnee ,,het is niet zo'n belangrijk boek ..beetje een randgevalletjequote:
mijnwerkers?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Voor welk beroep zijn spijkerbroeken oorspronkelijk uitgevonden door levi strauss?
Goud zoekersquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Voor welk beroep zijn spijkerbroeken oorspronkelijk uitgevonden door levi strauss?
Ik studeer religiestudies hequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
ach welnee ,,het is niet zo'n belangrijk boek ..beetje een randgevalletje
dan is het wel jammerquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik studeer religiestudies heMaar daar gaat het meer over het ontstaan van de boeken en wie het geschreven heeft enzo. Maar toch
't is wel een mooi leesbaar verhaal:quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik studeer religiestudies heMaar daar gaat het meer over het ontstaan van de boeken en wie het geschreven heeft enzo. Maar toch
I knowquote:
Klinkt mooi inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
't is wel een mooi leesbaar verhaal:
Koning Ahasveros/Xerxes is gehuwd met Vasthi, en deze weigert tijdens een feest aan de verzamelde gasten haar schoonheid te tonen, waarop zij door de koning verstoten wordt (484 v.Chr.). Mordechais nicht Hadassa wordt uit een groot aantal kandidates door de koning gekozen als zijn nieuwe vrouw. Zij krijgt de Perzische naam Esther (480 v.Chr.).
etc.
Hadassa --Haddach dacht je wellicht ?
tuurlijk !quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
qonmann, jij stond er 2 keer op, zo mee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |