svk1985 +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef svk1985 het volgende:
billy jean 3fm!!!!!!!!
ja kloptquote:
quote:
Hoe kom je d'r op slaveloos +1quote:
at least so they claimquote:
inderdaad Yankee +1quote:
Inderdaad! RoofingBurner +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef RoofingBurner het volgende:
In Zuid-Amerika, in Buenos Aires?
quote:
It’s all I have got
But I’m not unhappy oh no I’m not
I live out of a suitcase but I like it a lot, it’s all I have got
It’s all I can give
I travel to sing ‘cause that’s how I live
Maybe we’ll make it, maybe we won’t
But as long as I play, I don’t care if we don’t
Tales of my life
Imprisoned in music, my way to survive
You may take my money, yes, take it all
But you can’t get my spirit, my music and soul
She gave me back the key to my front door
Another girl said goodbye, not the last one, for sure
I never bought her presents, I know that’s bad
A fun-on-the-road-report was all she could get
From Sydney to Rome
My mind’s all alone
I’m waiting, I’m waiting
From LA to Cologne
My mind’s all alone
I’m waiting, I’m waiting
To catch the bus home
It’s all I have got
But I’m not unhappy, oh no I’m not
I live out of a suitcase but I like it a lot, it’s all I have got
My social life sucks and I am to blame
I’m married to music, some say that’s a shame
But it takes me to places no tourist will find
And even if I don’t earn a dime, I’ll forever remind
From Sydney to Rome
My mind’s all alone
I’m waiting, I’m waiting
From LA to Cologne
My mind’s all alone
I’m waiting, I’m waiting
To catch the bus home
leuk nummer hoor. [hintmode]hun nieuwe theatershow is ook erg de moeite waard[/hintmode]quote:
Met die hint denk ik aan direct en dan zou het nummer van de WHO uit de rock opera Tommy zijn maar hoe het nummer dan heet heb ik geen id. Ik ken maar 1 nummer van de WHO en dat is Who are u.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
leuk nummer hoor. [hintmode]hun nieuwe theatershow is ook erg de moeite waard[/hintmode]
ook in het Engels baby. zwitsalbaby +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:44 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
De theatershow weet ik wel dat zijn de heideroosjes .
Of ze ook dat lied zingen en hoe het heet weet ik niet. Dacht dat ze Nederlands zongen.
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef lubje25 het volgende:
21 jumpstreet?
quote:
en weer terugquote:
Wow das snelquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef qonmann het volgende:
Matteus lucas johannes marcus
meisjesnaamquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
Jeetje, zit nu met heel veel boeken in mijn hoofd
Was er niet iets dat Haddach heet?
Yep zijquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
esther
ach welnee ,,het is niet zo'n belangrijk boek ..beetje een randgevalletjequote:
mijnwerkers?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Voor welk beroep zijn spijkerbroeken oorspronkelijk uitgevonden door levi strauss?
Goud zoekersquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
Voor welk beroep zijn spijkerbroeken oorspronkelijk uitgevonden door levi strauss?
Ik studeer religiestudies hequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
ach welnee ,,het is niet zo'n belangrijk boek ..beetje een randgevalletje
dan is het wel jammerquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik studeer religiestudies heMaar daar gaat het meer over het ontstaan van de boeken en wie het geschreven heeft enzo. Maar toch
't is wel een mooi leesbaar verhaal:quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik studeer religiestudies heMaar daar gaat het meer over het ontstaan van de boeken en wie het geschreven heeft enzo. Maar toch
I knowquote:
Klinkt mooi inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
't is wel een mooi leesbaar verhaal:
Koning Ahasveros/Xerxes is gehuwd met Vasthi, en deze weigert tijdens een feest aan de verzamelde gasten haar schoonheid te tonen, waarop zij door de koning verstoten wordt (484 v.Chr.). Mordechais nicht Hadassa wordt uit een groot aantal kandidates door de koning gekozen als zijn nieuwe vrouw. Zij krijgt de Perzische naam Esther (480 v.Chr.).
etc.
Hadassa --Haddach dacht je wellicht ?
tuurlijk !quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
qonmann, jij stond er 2 keer op, zo mee eens?
Had qon er niet tussen zien staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:01 schreef zwitsalbaby00 het volgende:
qonmann, jij stond er 2 keer op, zo mee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |