abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65056715
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:56 schreef jna het volgende:

[..]

Ze willen nu ook al 13 miljoen hebben
En wij bieden 6,5 miljoen, als je daar tussenin gaat zitten heb je hem binnen.
lollig
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:02:04 #162
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_65056722
Overigens vertrok Pienaar ook als fysiek ukkie bij Ajax en die speelt nu toch ook aardig in Engeland. voordeel wat Pienaar wel had is dat het een vechtertje is en Urby dat niet is.
Jawel, je keek.
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:03:30 #163
51286 w00h00
Digital man!
pi_65056751
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:58 schreef jna het volgende:

[..]

Ja maar dat fysieke zal nooit beter worden als ie hier blijft spelen. In elk geval moet ie zich richten op een aanvallende positie (of iets waar ie meer kan aanvallen dan verdedigen) als ie naar het buitenland gaat.
Waarom zou hij fysiek niet beter kunnen worden als hij bij Ajax blijft?

Kijk eens naar de fysieke ontwikkeling van Vermealen, van der Wiel of Huntelaar.
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:03:42 #164
131729 jna
pi_65056757
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:01 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

En wij bieden 6,5 miljoen, als je daar tussenin gaat zitten heb je hem binnen.
Bij Monsterman? Die wil nu ECHT de hoofdprijs vangen voor een speler als Ajax komt aankloppen.
Jawel, je keek.
pi_65056768
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:01 schreef toma het volgende:

[..]

Hoezo? Dan heb je een speler op de bank zitten die een kapitaal heeft gekost. Op het moment dat Suarez dan vertrekt heeft Elia ipv een 5 jarig contract nog maar een 3 of 4 jarig contract. Aangezien hij zich bij Ajax in de kijken moet spelen voor Europese topclubs zal hij voor Ajax dan veel minder opleveren terwijl hij wel meer heeft gekost omdat hij dan geen contract heeft dat nog lang doorloopt.

Zolang je Suarez en Sulejmani hebt zou ik de komst van Elia overbodig vinden.
Als wij Cvitanisch hadden gekocht nadat Huntelaar aan Real was verkocht had hij veel meer moeten kosten dan 7 miljoen euro.

En je kan best Elia - Cvitanisch - Suarez en Sulejmani op 10 hebben. Helemaal hier in de NL competitie waarin ajax toch de hele wedstrijd aanvalt. Daarnaast ga je vast wel blessures krijgen voorin.
lollig
pi_65056791
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef jna het volgende:

[..]

Bij Monsterman? Die wil nu ECHT de hoofdprijs vangen voor een speler als Ajax komt aankloppen.
Ja misschien ook wel maarja zou wel mooi zijn als Elia komt. Alleen zo doodzonde dat wij hem destijds niet van Ado hebben gekocht.
lollig
pi_65056799
Waarom gaat iedereen er al vanuit dat Suarez aankomend seizoen vertrekt? Ik denk dat veel clubs nog een jaartje wachten tot hij een beetje te betalen is
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65056805
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:04 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als wij Cvitanisch hadden gekocht nadat Huntelaar aan Real was verkocht had hij veel meer moeten kosten dan 7 miljoen euro.

En je kan best Elia - Cvitanisch - Suarez en Sulejmani op 10 hebben. Helemaal hier in de NL competitie waarin ajax toch de hele wedstrijd aanvalt. Daarnaast ga je vast wel blessures krijgen voorin.
Dat was anders omdat Huntelaar op het punt van vertrekken stond. Ik denk dat Suarez volgend seizoen ook nog gewoon bij Ajax speelt
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:06:59 #169
131729 jna
pi_65056829
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:03 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Waarom zou hij fysiek niet beter kunnen worden als hij bij Ajax blijft?

Kijk eens naar de fysieke ontwikkeling van Vermealen, van der Wiel of Huntelaar.
Tuurlijk kan je aan de gewichten gaan hangen maar Huntelaar zal over een seizoen of 2 ook fysiek sterker zijn nu ie bij Madrid speelt. Het gaat ook gewoon om de spelers die tegenover je staan.
Jawel, je keek.
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:08:22 #170
131729 jna
pi_65056854
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:05 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ja misschien ook wel maarja zou wel mooi zijn als Elia komt. Alleen zo doodzonde dat wij hem destijds niet van Ado hebben gekocht.
We hebben het in ieder geval geprobeerd. Destijds vond ik het ook niet zo raar dat ze hem nog een seizoen wilde verhuren.
Jawel, je keek.
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:14:06 #171
51286 w00h00
Digital man!
pi_65056962
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:06 schreef jna het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je aan de gewichten gaan hangen maar Huntelaar zal over een seizoen of 2 ook fysiek sterker zijn nu ie bij Madrid speelt. Het gaat ook gewoon om de spelers die tegenover je staan.
Nou dat vind ik onzin. Ik denk dat in zulke landen de nadruk bij het trainen meer op het fysieke aspect ligt. Fysiek wordt je heus niet veel beter als je een keer tegen Cannovaro op beukt. Neem een voorbeeld aan Robben, maar dat is ook wel het uiterste.
pi_65057289
Lekker avondje gezopen. Mooie persoonlijke verhalen over enkele 410'ers gehoord. Wanneer is Suarez naar de kapper gegaan eigenlijk? Cvitanich is een topaankoop voor het bedrag dat we hebben uitgegeven.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65058987
van voetbalzone:
quote:
'PSV maakt belangstelling voor Elia kenbaar'
Geschreven op donderdag, 15 januari om 08:00

Naast Ajax is ook PSV zeer geïnteresseerd in Eljero Elia, meldt De Telegraaf. De Eindhovenaren hebben de belangstelling voor de jeugdinternational kenbaar gemaakt bij FC Twente. De Amsterdammers hebben zich reeds neergelegd bij het negatieve standpunt van de Tukkers. Voorzitter Joop Munsterman liet Ajax weten Elia niet te willen verkopen. Ajax èn PSV hopen Elia komende zomer in te lijven.

Ajax had een bod op de snelle buitenspeler uitgebracht van 6,5 miljoen euro, maar FC Twente verlangde minimaal het dubbele. Desondanks hebben de Amsterdammers, die wel Robbie Wielaert uit Enschede haalden, Elia nog niet uit het hoofd gezet. "Het is ons duidelijk geworden dat FC Twente Elia deze winter absoluut niet wil verkopen", vertelde Danny Blind, technisch manager van Ajax, eerder deze week. "We hopen in gesprek te blijven, dan bekijken we de situatie in de zomer opnieuw."

Via ADO Den Haag brak Elia, die zijn jeugdopleiding bij Ajax genoot, door in het betaalde voetbal. De 21-jarige Voorburger debuteerde onder trainer Frans Adelaar in het eerste elftal en was al snel een veelgebruikte aanvaller. Omdat opvolger Lex Schoenmaker het niet in hem zag zitten werd hij voor twee ton aan FC Twente verkocht. Elia, die eerder met Engelse en Spaanse clubs in verband werd gebracht, staat nog anderhalf jaar onder contract bij de ploeg van trainer Steve McClaren.
pi_65059186
Alsof die arme sloebers 10 miljoen gaan neerleggen voor die jongen. Die vonden 5,5 miljoen al te veel voor die Zweedse knakker.
pi_65059286
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:05 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom gaat iedereen er al vanuit dat Suarez aankomend seizoen vertrekt? Ik denk dat veel clubs nog een jaartje wachten tot hij een beetje te betalen is
Ajax moet hem ook gewoon nog een seizoen aan zijn contract houden. Daarna mag hij weg voor 30 met nog 2 jaar contract.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65059345
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Alsof die arme sloebers 10 miljoen gaan neerleggen voor die jongen. Die vonden 5,5 miljoen al te veel voor die Zweedse knakker.
Zo drijven ze de prijs wel op van hem. Maar je moet dit jaar CL halen en het geld dat daaruiit komt in je zak stoppen om een aantal goede jaren te draaien en zakken te vullen.
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:28:43 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65060138
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef Nashje het volgende:

[..]

Bij een club in de Premier League of Serie A? Daar is ie fysiek toch véél te zwak voor?

Ik zie hem graag op linksvoor staan bij ons hoor, en Mickey als 10. Maar ik zie Urby niet zo snel slagen bij een hogere club.
Alsof je persé fysiek ontzettend sterk moet zijn om in de Serie A of Premier League te voetballen. Urby kan wel met 1 passeerbeweging iemand uitspelen en heeft ook een behoorlijk linkerbeen. Als je niet teveel verdedigende taken hebt kun je het daarmee prima redden.

Ik kan me nog een wedstrijd herinneren. Arsenal - Ajax. Waar Pienaar tegenover Viera stond. Het was nou niet dat Pienaar overlopen werd door de fysiek veel sterkere Viera..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65060511
Goed, daar gaat ie dan...

Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_65060537

-
pi_65060556

-
pi_65060570

-
pi_65060584

-
pi_65060602

En dat waren ze...
-
pi_65060950
Leuke foto's man .
pi_65060999
Mooie foto's PB !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_65061033
Wielaert ook bijna de enige in een korte broek ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:05:47 #187
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65061101
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef Nashje het volgende:
Kun jij lezen Houniet?
Nee .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:11:48 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65061270
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:05 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nee .
Hieruit blijkt maar weer dat iedere simpele zien mod kan worden

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65061317
quote:
'Elia gaat contract bij FC Twente verlengen'

FC Twente heeft overeenstemming bereikt met Eljero Elia over een nieuw contract, aldus RTV Oost en TC/Tubantia. De aanvaller, die onder andere door Ajax en PSV wordt begeerd, tekent naar alle waarschijnlijkheid bij voor drie tot 3,5 jaar. Nadere details over de verlenging zullen vermoedelijk vandaag bekend worden.

Het is niet duidelijk of er een gelimiteerde transfersom in de nieuwe overeenkomst staat. Dat is wel de verwachting. Daardoor is de kans groot dat Elia aan het einde van dit seizoen alsnog vertrekt bij de club uit Enschede. De huidige verbintenis van de 21-jarige Voorburger loopt door tot volgend jaar zomer.

Elia gaat deze winterstop zeker niet weg bij FC Twente zo liet voorzitter Joop Munsterman onlangs al weten. Het standpunt van de hoogste sportbestuurder was ook de reden dat twee biedingen van Ajax regelrecht naar de prullenbak werden verwezen. Naar verluidt wilde Munsterman tot vandaag minimaal twaalf miljoen euro vangen.
pi_65061370
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef fathank het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat iedere simpele zien mod kan worden

Dat is al langer bekend
pi_65061377
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:03 schreef zjroentje het volgende:
Wielaert ook bijna de enige in een korte broek ...
Goed zo. Hopelijk met de wedstrijden ook gewoon een shirt met korte mouwen aan.
pi_65061411
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Dit komt me bekend voor ! K zou Elia nu alvast vastleggen voor de zomer
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_65061459
quote:

[..]
Het zou wat zijn als Ajax die gelimiteerde transfersom zou betalen als die er zou zijn
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:21:59 #194
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_65061583
ik heb even een vraagje:
maat van me is net met onze clubcards kaartjes Ajax-fey gaan halen bij primera en tegelijk heb ik op internet besteld (zelfde clubcard barcodes). De internetkaarten zijn ook besteld en het geld is afgeschreven.

heeft iemand toevallig een idee of die kaarten automatisch gecancelled worden ofzo? (aangezien je officieel maar 1 kaart per cc kan kopen) en of je daar bericht van krijgt?

als niemand het weet wacht ik wel gewoon even af of die internet-kaarten uberhaupt binnen komen en dan zal ik wel es met Ajax bellen over hoe en wat..
The only limit is your own imagination
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:32:18 #195
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_65061855
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef de_huig het volgende:
ik heb even een vraagje:
maat van me is net met onze clubcards kaartjes Ajax-fey gaan halen bij primera en tegelijk heb ik op internet besteld (zelfde clubcard barcodes). De internetkaarten zijn ook besteld en het geld is afgeschreven.

heeft iemand toevallig een idee of die kaarten automatisch gecancelled worden ofzo? (aangezien je officieel maar 1 kaart per cc kan kopen) en of je daar bericht van krijgt?

als niemand het weet wacht ik wel gewoon even af of die internet-kaarten uberhaupt binnen komen en dan zal ik wel es met Ajax bellen over hoe en wat..
Ik heb zoiets ook gehad, alleen haalden we toen allebei via internet. Je kan afwachten of je nog een foutmelding krijgt per mail, maar het is makkelijker om een mailtje te sturen naar onlinekaartverkoop@ajax.nl en dan regelen ze het voor je.
pi_65063094
quote:

[..]
Ik ben benieuwd naar de gelimiteerde transfersom in z'n contract
pi_65063675
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Devz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de gelimiteerde transfersom in z'n contract
Ik snap nooit waarom spelers van subtop clubs wel (bijna) altijd bijtekenen, ook al is er onwijs veel interesse in ze, maar spelers bij Ajax (bijna) nooit.

Niemand verwacht hier dat Suarez bijtekent mocht hij een nieuw contract aangeboden krijgen bijvoorbeeld. En er zijn zoveel meer voorbeelden van spelers die niet bij wilden tekenen, Sneijder & Huntelaar als meest recente.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:34:14 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65063863
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik snap nooit waarom spelers van subtop clubs wel (bijna) altijd bijtekenen, ook al is er onwijs veel interesse in ze, maar spelers bij Ajax (bijna) nooit.

Niemand verwacht hier dat Suarez bijtekent mocht hij een nieuw contract aangeboden krijgen bijvoorbeeld. En er zijn zoveel meer voorbeelden van spelers die niet bij wilden tekenen, Sneijder & Huntelaar als meest recente.
Sja ik denk dat dat toch (hoe vervelend het ook is) te maken heeft dat Ajax en Twente nou eenmaal niet een factor 3-4 verschillen in veel dingen. Natuurlijk kan een Wielaert meer verdienen dan bij twente, maar geen factor 4 ofzo. Dus als het allemaal niet zo soepel gaat met een tranfer kiezen ze eieren voor hun geld.

Een speler van Ajax die opeens bij Madrid kan spelen gaat zo van 1 naar 4 miljoen per jaar, ja dan teken je echt niet meer bij .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65063993
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Simpel, omdat Ajax een bod van 20 miljoen kan weigeren voor een speler als ie net voor, zeg, 3 jaar heeft bijgetekend.
Twente niet, dus is het risico wat kleiner als je bij zo'n club bijtekent. Als een grote club je wil, hebben ze dat geld toch wel.
-
pi_65064177
Mooie foto's Patrick
voor herhaling vatbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')