abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65486004
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:43 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ze heeft nu al met een ander gezoend, godver!!!

godver godver godver!
Oh gozer niet leuk voor je.
Hoe ben je daar achter gekomen als ik vragen mag?

Lijkt mij echt erg om te horen.
Hou je sterk man!
pi_65486043
mijn god, waarom, waarom.

ik zei altijd tegen der dat ik bang was om van mensen te houden, bang dat dit soort dingen gebeuren, bang dat mensen dingen zeggen die ze niet menen.

ik vertelde hoe ik kapot ging toen een ex na 2 weken een ander had, zou ze nooit doen.

en ik vertrouwde haar, ik heb me helemaal gegeven al die angsten laten gaan en dan fucking dit.

waarom heb ik dit weer.
pi_65486186
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:39 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Waarschijnlijk zie ik haar over een maand of twee.
Hoop dat ik me dan niet zo lamlendig en haar eens even goed de waarheid kan vertellen.
Succes daarmee
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef thestoryofus2009 het volgende:
mijn god, waarom, waarom.

ik zei altijd tegen der dat ik bang was om van mensen te houden, bang dat dit soort dingen gebeuren, bang dat mensen dingen zeggen die ze niet menen.

ik vertelde hoe ik kapot ging toen een ex na 2 weken een ander had, zou ze nooit doen.

en ik vertrouwde haar, ik heb me helemaal gegeven al die angsten laten gaan en dan fucking dit.

waarom heb ik dit weer.
Omdat ze weer vrijgezel is, misschien wel half bezopen en behoefte had aan wat aandacht
Zij kan nu doen en laten wat ze wilt want ze is weer 'vrij' net als jij.

Een zoen of een neukertje zegt helemaal niks, behalve dat ze zelf niet weet wat ze wil en dat nu aan het uitzoeken is.

Ik hoorde een paar dagen wat grappigs op de radio over waarom er bijna geen stripclubs zijn waar mannen optreden, en wel waar vrouwen optreden, de reden:

Als mannen een vrouw wil zoenen of naakt wilt zien moeten ze daar onwijs veel moeite voor doen, als een vrouw een man wil zoenen of naakt wil zien dan hoeft ze dat alleen maar vaak genoeg te vragen en dan is er altijd wel eentje

Conclusie: De verleiding voor een vrouw is volgens mij vele malen groter dan voor een man over het algemeen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Chev op 28-01-2009 11:57:25 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65486574
3 dagen nadat het uit is, en nee ze was niet bezopen.
en ja, het is ook deels mijn schuld aangezien ik al een vermoeden had.
ik haat het om gelijk te krijgen.

hahaha, zo sta je naast het sterfbed van je moeder, zegt je vriendin dat ze altijd van je houdt, je nooit in de steek zal laten en samen oud word.
zij was het die me vertelde dat ik mensen moest vertrouwen en dat niet iedereen zo was.
ze zei tegen mij gisteren nog dat ze de eerste maanden, eerste lange periode geen ander zou nemen, niet zou kleffen en ze zei dat ze dat ook niet van mij zou verwachten.

ze loog keihard tegen mij.

ik vertrouw niemand meer, ik geloof niemand meer, menselijk ras is het smerigste wat er hier op aarde rond loopt. bah bah bah
pi_65486815
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:02 schreef thestoryofus2009 het volgende:
3 dagen nadat het uit is, en nee ze was niet bezopen.
en ja, het is ook deels mijn schuld aangezien ik al een vermoeden had.
ik haat het om gelijk te krijgen.

hahaha, zo sta je naast het sterfbed van je moeder, zegt je vriendin dat ze altijd van je houdt, je nooit in de steek zal laten en samen oud word.
zij was het die me vertelde dat ik mensen moest vertrouwen en dat niet iedereen zo was.
ze zei tegen mij gisteren nog dat ze de eerste maanden, eerste lange periode geen ander zou nemen, niet zou kleffen en ze zei dat ze dat ook niet van mij zou verwachten.

ze loog keihard tegen mij.

ik vertrouw niemand meer, ik geloof niemand meer, menselijk ras is het smerigste wat er hier op aarde rond loopt. bah bah bah
Niet zo netjes nee ik denk dat iedereen die hier post wel 's gehoord of gezegt heeft: Ik zal voor altijd van je houden
Ze loog niet, op dat moment menen die personen dat.. maar er gebeuren meer dingen in het leven die niemand kan voorspellen.

't is onwijs klote joh.. leef met je mee, zeker nu je ziet dat je gelijk krijgt en het waarschijnlijk met iemand is die je kent?
Als je in een relatie zit wil je dat soort dingen gewoonweg niet zien.

Alles komt gewoon neer op vertrouwen in elkaar, eerlijk zijn/de waarheid, en dingen voor elkaar over hebben..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65487054
mmm, ik had bij een beslissing altijd al mijn twijfels. maar ik dacht dat het goed was voor haar.
kan er niet teveel over vertellen maar omdat ik zo van der hield heb ik mijn eigen graf gegraven.

ik zou nu moeten neuken met alles wat vast en los zit maar ik kan het niet meer. ik snap mensen werkelijk niet meer en haar niet meer.

ze heeft 6 jaar lang tegen me gelogen en ik heb alles voor haar gedaan.
man, wou haar zelfs in mijn testament zetten zelfs toen het uit was.

ik heb nooit tegen der gelogen, ben nooit gemeen geweest, nooit vreemd gegaan, nooit gedacht aan vreemd gaan, heb nooit een kwaad woord over haar gesproken.

het enigste wat ik fout heb gedaan is zielsveel van haar houden en dat misschien teveel tonen.
maar als dat binnen een relatie niet kan dan hoef ik nooit meer een relatie.

ik kan niet beschrijven hoe ik me voel maar de dood van mijn moeder was minder erg dan dit, hoe bizar dat ook klinkt.
pi_65487157
ik mis mama nu wel. gewoon dat ze me troost, zit hier te huilen als een klein kind.
dat tentamen word ook niks meer.
ga zo maar naar mijn vader.

mijn god, ik voel me zo ellendig
pi_65487556
1. Met een ander neuken helpt je niet
2. Ze heeft niet 6 jaar lang tegen je gelogen, misschien loog ze tegen je om je pijn te besparen of omdat ze onzeker was (ook al helpt dat niet)
3. Je weet dat je goed bent geweest voor haar, wees daar trots op
4. We doen allemaal gekke dingen als het net uit is..
5. Zielsveel van iemand houden is niet slecht als dat wederzijts ook is
6. Je moet nu meerdere dingen tegelijk verwerken denk ik, je had je vriendin en vader om op te steunen nu heb je alleen nog maar je vader.. ik hoop dat je goed met hem kan praten, hij zal het ook niet makkelijk hebben.

Wees nu eerst jezelf, probeer 'n beetje rust te vinden en ga in vredes naam niet alleen zitten, lul iedereend oren van z'n kop en zorg dat je je gedachten uit je systeem krijgt! Dat is verschrikkelijk belangrijk.

We leveren allemaal iets in tijdens een relatie, soms lever je te veel in en is het moeilijk, al dan niet onmogelijk om dat te veranderen, maar in een goede relatie vecht je voor elkaar en moet je sterk in je schoenen staan en goed doordachte beslissingen maken.

Soms gebeurd er zo veel dat je het overzicht kwijt bent en dat kan beangstigend zijn, soms zelfs een reden om het uit te maken, je kan niet in iemand ander zijn gedachten kijken helaas, dat zou wel erg makkelijk zijn, maar ga er niet vanuit dat ze iets zal toegeven jullie beide zitten nu in een soort verdedigings houding (zo van 'het is mijn schult niet!) maar de waarheid is, is dat, hoe klein en goedbedoeld het ook mag lijken je toch fouten hebt gemaakt.

En dat is niet erg! Fouten zijn menselijk, je moet er alleen wel mee leven, net zoals je ex met die van haar, al duurt het misschien even voordat zij dat wil toegeven
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65487569
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef thestoryofus2009 het volgende:
mmm, ik had bij een beslissing altijd al mijn twijfels. maar ik dacht dat het goed was voor haar.
kan er niet teveel over vertellen maar omdat ik zo van der hield heb ik mijn eigen graf gegraven.

ik zou nu moeten neuken met alles wat vast en los zit maar ik kan het niet meer. ik snap mensen werkelijk niet meer en haar niet meer.

ze heeft 6 jaar lang tegen me gelogen en ik heb alles voor haar gedaan.
man, wou haar zelfs in mijn testament zetten zelfs toen het uit was.

ik heb nooit tegen der gelogen, ben nooit gemeen geweest, nooit vreemd gegaan, nooit gedacht aan vreemd gaan, heb nooit een kwaad woord over haar gesproken.

het enigste wat ik fout heb gedaan is zielsveel van haar houden en dat misschien teveel tonen.
maar als dat binnen een relatie niet kan dan hoef ik nooit meer een relatie.

ik kan niet beschrijven hoe ik me voel maar de dood van mijn moeder was minder erg dan dit, hoe bizar dat ook klinkt.
Dat zou ik ook moeten doen maar ik snap je helemaal het zo moeilijk.
Moeilijk als de ander al een stap of misschien een paar stappen verder is dan jij.
Inderdaad onze exen zijn vrij maar wij zijn dat ook!

Ik zou me ook echt beroerd voelen als mijn ex nu met iemand anders weet ik veel wat zou doen.
Ik leef met je mee!
pi_65487655
@Chev: jij hebt wel goede tips, bedankt!
pi_65487912
ga zo maar naar het tentamen, hoop niet dat ik in tranen uitbarst.

ik hoop dat "vandaag" nog komt en die der visie eens kan geven ...

2 jaar lang een relatie, 6 jaar de beste maatjes...wie kan ik nog vertrouwen...
pi_65488245
Probeer je te concentreren op je tentamen, ik weet dat het moeilijk is.
Ik heb het gevoel dat niemand meer te vertrouwen is ook.
Maar dat komt denk ik vanzelf weer terug.

Ik probeer nu ook gewoon voorruit te kijken dat is echt het beste.
Ik weet hoe jij je voelt heb het ook maar hoe gek het ook klinkt probeer het gewoon.
Ga sporten, dan spreek je ook andere mensen en kan je het er misschien ook met hun over hebben.

Wel blijven praten he!
pi_65488569
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:52 schreef Chev het volgende:

[..]

Succes daarmee
[..]

Omdat ze weer vrijgezel is, misschien wel half bezopen en behoefte had aan wat aandacht
Zij kan nu doen en laten wat ze wilt want ze is weer 'vrij' net als jij.Vaak afreageren om je ex op die manier uit je systeem te krijgen ,werkt alleen niet en geeft alleen een grote kater Erg pijnlijk om er achter te komen en voelt als een behoorlijke trap na ,maar geeft in mijn beleving ook een beetje het aard van het beestje weer,gewoon zwak en triest

Een zoen of een neukertje zegt helemaal niks, behalve dat ze zelf niet weet wat ze wil en dat nu aan het uitzoeken is.denk ik ook,geen actie uit liefde maar wanhoop en onmacht

Ik hoorde een paar dagen wat grappigs op de radio over waarom er bijna geen stripclubs zijn waar mannen optreden, en wel waar vrouwen optreden, de reden:

Als mannen een vrouw wil zoenen of naakt wilt zien moeten ze daar onwijs veel moeite voor doen, als een vrouw een man wil zoenen of naakt wil zien dan hoeft ze dat alleen maar vaak genoeg te vragen en dan is er altijd wel eentje klopt,vaak erg lastig om ze op afstand te houden en af te wijzen

Conclusie: De verleiding voor een vrouw is volgens mij vele malen groter dan voor een man over het algemeen.Ja,denk ik dus ook ,maar je bepaald nog altijd zelf waarneer je iemand dichtbij laat komen ,de eerste zoen na mijn ex[6mnd na breuk] heeft mij laten inzien dat ik er totaal niet aan toe was,enorme kater van gehad,ik kijk vooruit,maar na een lange relatie is het erg moeilijk om weer verliefd te worden en vertrouwen te geven aan een ander
pi_65488908
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ga zo maar naar het tentamen, hoop niet dat ik in tranen uitbarst.

ik hoop dat "vandaag" nog komt en die der visie eens kan geven ...

2 jaar lang een relatie, 6 jaar de beste maatjes...wie kan ik nog vertrouwen...
Logisch dat je nu zo negatief denkt ! Harde klap,rouwen om je moeder en nu dit Ik weet hoe moeilijk het is om iemand te verliezen die je erg dierbaar was helaas ,ook wat voor een invloed dit kan hebben op je relatie
Heftig allemaal,maar ik hoop dat je blijft posten hier en zoveel mogelijk bezig blijven,dicht bij je gevoel zijn .
Ik duim voor je tentamen !
pi_65489473
ik heb het gevoel alsof niet alleen mijn moeder is overleden maar ook het meisje waar ik van hou.
ik snap niet waarom ze zo weinig respect voor me heeft opeens.
van mezelf weet ik dat ik niet de gemakkelijkste ben door mijn angsten en wantrouwen en toch zijn die gevoelens altijd dat wat me beschermd heeft. ik vertrouwde nooit mensen om deze redenen.

maar als iemand mijn hart en vertrouwen wint kan ik meer geven dan menig ander en blijf ik altijd trouw.
ben voor haar naar een stad in het buitenland gereisd om haar te laten zien hoe bijzonder ze is en dat ik alles voor haar doe. heb daar iets begraven voor later, voor als het ooit goed mocht komen.
en gewoon haar te laten zien dat er iemand is die altijd klaar voor haar staat, die haar lief heeft zoals ze is en die altijd met een glimlach naast haar zal ontwaken, vroeger, nu en later.

ik was zelfs van plan om iets als de mount everest te beklimmen als ik weer in normale conditie was.
maar goed, ik voel me een complete achterlijke kloot idioot dat ik nog van mensen hou, eerlijk ben en durf te strijden voor iets dat ware liefde is.

ik weet niet wat er mis is in mijn hoofd, waarom dingen telkens fout gaan, waarom ik zo denk.

lijkt wel alsof ik alle liefde van mensen absorbeer totdat de persoon geen liefde meer kent en ik lijk te verdrinken.

ik heb ook geen zin om psychologische spelletjes te spelen zoals je dat vaak in datingcurcussen en zo ziet "hoe versier ik de vrouw en behoud ik haar". ik wil gewoon eerlijk zijn en gewoon heel simpel iemand lief hebben zonder al die achterlijke rotzooi. kennelijk is dat te moeilijk...
pi_65489940
ik durf dit ook niet tegen mijn vader of anderen te vertellen die ik ken.
schaam me kapot...en op de een of andere manier wil ik haar nog beschermen.
ik zou haar nu ook met een mailtje aan der ouders, familie, vrienden en iedereen helemaal ten gronde kunnen richten.
ik weet alles van haar, wat haar angsten zijn en onzekerheden, ik heb foto's van haar.
ze zou kapot gaan, er zou niks van haar overblijven.
maar goed, ik hou van haar en ik kan nu dus al die ellende en rotzooi zelf slikken en hopen dat ik er niet kapot aan ga.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:45:07 #267
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65490309
Dat wil je ook niet TSOU, en dat zou je eer te na zijn ook. Wraak lost niets op en geeft uiteindelijk geen verlichting.

Kun je haar niet vermijden, een poos, niet naar haar Hyves, gooi haar uit je msn, vertel gezxamenlijke vrienden dat je niet wil weten hoe het met haar gaat, ga niet nar plaatsen waar je groot risico loopt haar tegen te komen. Dingen als mailtjes en foto's en andere zaken op een stickje pletteren en bij iemand in bewaring geven. Oogkleppen op, een paar weken. Maakt het makkelijker dan steeds haar weer zien en die mooie tijd terugomhooghalen. Daar is het de tijd nog niet voor, dat komt wel als je korstjes hebt gegroeid over de wonden die nu zo rauw en open zijn.

Sterke *kusjekroel*
Prrrrr
pi_65490344
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik heb het gevoel alsof niet alleen mijn moeder is overleden maar ook het meisje waar ik van hou.
ik snap niet waarom ze zo weinig respect voor me heeft opeens.Weet ik,mijn ex was ook direct na de breuk weer aan het kloten met andere meisjes,ja,dubbel rouwproces ,dacht ook dat mij ex zoiets nooit mij aan zou doen,erg egocentrische aktie
van mezelf weet ik dat ik niet de gemakkelijkste ben door mijn angsten en wantrouwen en toch zijn die gevoelens altijd dat wat me beschermd heeft. ik vertrouwde nooit mensen om deze redenen.Het zelde probleem,vertrouwen vaak beschadigd,na het overlijden van 2 dierbare flink op mijn bek gegaan .Mar ik ben er sterker van geworden en dat wordt jij ook ,geef jezelf die tijd die nodig is

maar als iemand mijn hart en vertrouwen wint kan ik meer geven dan menig ander en blijf ik altijd trouw.
ben voor haar naar een stad in het buitenland gereisd om haar te laten zien hoe bijzonder ze is en dat ik alles voor haar doe. heb daar iets begraven voor later, voor als het ooit goed mocht komen.
en gewoon haar te laten zien dat er iemand is die altijd klaar voor haar staat, die haar lief heeft zoals ze is en die altijd met een glimlach naast haar zal ontwaken, vroeger, nu en later.

ik was zelfs van plan om iets als de mount everest te beklimmen als ik weer in normale conditie was.
maar goed, ik voel me een complete achterlijke kloot idioot dat ik nog van mensen hou, eerlijk ben en durf te strijden voor iets dat ware liefde is.Nee,je bent een kanjer,verlaag jezelf niet,dit zegt zoveel over wie jij en zij is en in het leven staat. Je moet van jezelf houden ,jij bent het belangrijkste nu

ik weet niet wat er mis is in mijn hoofd, waarom dingen telkens fout gaan, waarom ik zo denk.

lijkt wel alsof ik alle liefde van mensen absorbeer totdat de persoon geen liefde meer kent en ik lijk te verdrinken.Je relatie was niet evenwichtig meer ,maar niet daardoor te veel twijfelen aan jezelh!

ik heb ook geen zin om psychologische spelletjes te spelen zoals je dat vaak in datingcurcussen en zo ziet "hoe versier ik de vrouw en behoud ik haar". ik wil gewoon eerlijk zijn en gewoon heel simpel iemand lief hebben zonder al die achterlijke rotzooi. kennelijk is dat te moeilijk...Prima houding om gelukkig te worden en zijn
pi_65490426
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef mspoez het volgende:
Dat wil je ook niet TSOU, en dat zou je eer te na zijn ook. Wraak lost niets op en geeft uiteindelijk geen verlichting.

Kun je haar niet vermijden, een poos, niet naar haar Hyves, gooi haar uit je msn, vertel gezxamenlijke vrienden dat je niet wil weten hoe het met haar gaat, ga niet nar plaatsen waar je groot risico loopt haar tegen te komen. Dingen als mailtjes en foto's en andere zaken op een stickje pletteren en bij iemand in bewaring geven. Oogkleppen op, een paar weken. Maakt het makkelijker dan steeds haar weer zien en die mooie tijd terugomhooghalen. Daar is het de tijd nog niet voor, dat komt wel als je korstjes hebt gegroeid over de wonden die nu zo rauw en open zijn.

Sterke *kusjekroel*
Dat ga ik nu ook proberen
Bedankt!
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:50:07 #270
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_65490511
Oke, sinds iedereen zijn of haar verhaal verteld moet ik toch even mijn hart hier luchten.

Ik heb mijn ex-vriendin leren kennen via hyves. Ik had ongeveer 7 maand met haar, maar gister is daar een abrupt einde aan gekomen.
Ze was hiervoor al 's vreemdgegaan maar dat heb ik haar gegeven, maar deze keer had ik sinds Zaterdag al een conflict met haar omdat wij al voor de 3de keer bij elkaar terug waren gekomen nadat ze het de eerste keer, totaal onverwachts, ineens uitmaakte. Toen ben ik bij haar langs geweest en op mijn knieën gesmeekt voor een tweede kans, dit heeft geholpen. Maar toen stelde ze principes en die verliepen in mijn doen nogal moeizaam. Moeizaam in de zin van dat ik haar daarvoor elke dag smste, belde en probeerde te zien wat lang niet altijd lukte maar we zagen elkaar sowieso 5 dagen in de week. Dit wilde ze niet meer, ze wou meer ruimte van mij.
Dit lukte mij in eerste instantie niet dus zijn we weer uit elkaar gegaan. Toen kreeg ze spijt en toen kwamen we wéér bij elkaar. Deze keer lukte het mij aardig om aan haar principes te voldoen, maar toch voelde zij zich niet op haar gemak. Toen hebben we een kleine time-out gehad maar toch weer bij elkaar gebleven, maar ik was bang dat mijn ouders haar niet meer zouden accepteren dus ik was bang het hun te vertellen.
Hier zat zij veel meer mee dat ik zelf dacht, ik wou haar om raad vragen over hoe ik het mijn ouders het beste kon vertellen dat we weer iets hadden. Maar afgelopen zaterdag barstte ze in huilen uit (tijdens het uitgaan), en ze zei dat ze hier heel erg mee zat dat ik het niet tegen mijn ouders had verteld. Ik had dit op zich niet zien aankomen en ik probeerde haar terug te winnen wat naar mijn zeggen aardig lukte.
Maar toen liet ze vanaf maandag niks meer van haar horen maar we hadden toch best een goed gesprek zondag en zaterdagavond. En toen zag ik haar online op hyves, want ze was niet te bereiken op haar mobiel want die was stuk zei ze en ze was niet online op msn, dus sprak ik haar aan.

Ik vroeg of ze mijn smsjes had gehad waarna zij zei dat haar mobiel kapot was gegaan. Toen vroeg ik aan haar of ze het leuk zou vinden of ik even bij haar langs wou komen maar daar had ze geen behoefte aan. Toen vertelde ze, op een enorm botte manier, dat ze niet meer wou en dat ze geen medelijden met mij had. Na een paar discussies die uiteindelijk niks hebben opgeleverd heeft ze mij geblokt op hyves. Ik heb vervolgens aan een vriend gevraagd of hij even aan iemand wou vragen of die kerel iets met mijn ex wou hebben en toen zei hij dat hij de dag ervoor al 11 uur, dus van 1 uur smiddags tot 12 uur savonds bij haar was geweest. Ik ben nu emotioneel helemaal in de war en ze was mijn eerste echte vriendin. Ik ben nu 18 en zij is 15, had leeftijdsverschil hier iets mee te maken?
pi_65490659
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef mspoez het volgende:

Sterke *kusjekroel*
Goed advies
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65490664
Dat bovenste heb ik dus gedaan. En volgens mij werkt het, in ieder geval een heel klein beetje. Aan haar denken is onvermijdelijk, maar er is even niets in mijn omgeving wat een directe herinnering oproept. Ook alle contactmogelijkheden (telefoonnummer, msn, hyves) verbroken. Ben zo toch minder snel geprikkeld aan haar te denken.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65490877
ik ben qua karakter een piekeraar en denk over heel veel dingen teveel na.
dat geeft voordelen maar nu dus ook nadelen.

maar ff een vraagje aan de dames.

stel dat je een vriendin hebt die een relatie van 2 jaar beeindigd, en relatie met een jongen die nooit iets fout heeft gedaan en waar je een behoorlijk heftige periode mee hebt meegemaakt.

dan opeens gaat die vriendin binnen no time klooien met een andere vent.

hoe reageer je daar als vriendin op....

(heb btw al der foto's en kaarten al van mijn kamer gehaald, nu nog email, pc foto's en wellicht hyves/msn)
pi_65491340
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik ben qua karakter een piekeraar en denk over heel veel dingen teveel na.
dat geeft voordelen maar nu dus ook nadelen.

maar ff een vraagje aan de dames.

stel dat je een vriendin hebt die een relatie van 2 jaar beeindigd, en relatie met een jongen die nooit iets fout heeft gedaan en waar je een behoorlijk heftige periode mee hebt meegemaakt.

dan opeens gaat die vriendin binnen no time klooien met een andere vent.

hoe reageer je daar als vriendin op....

(heb btw al der foto's en kaarten al van mijn kamer gehaald, nu nog email, pc foto's en wellicht hyves/msn)
Dat zou ik ook wel willen weten van een vrouw.
Bij mij heeft de relatie dan 7,5 jaar geduurd.
Waarom en hoe kan je dan zo snel weer met iemand anders iets doen?

Zelf kan ik daar (nog) niet met mijn hoofd bij namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2PaCaVeLi op 28-01-2009 14:17:23 ]
pi_65491472
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik durf dit ook niet tegen mijn vader of anderen te vertellen die ik ken.
schaam me kapot...en op de een of andere manier wil ik haar nog beschermen.
ik zou haar nu ook met een mailtje aan der ouders, familie, vrienden en iedereen helemaal ten gronde kunnen richten.
ik weet alles van haar, wat haar angsten zijn en onzekerheden, ik heb foto's van haar.
ze zou kapot gaan, er zou niks van haar overblijven.
maar goed, ik hou van haar en ik kan nu dus al die ellende en rotzooi zelf slikken en hopen dat ik er niet kapot aan ga.
1. Haar beschermen heb ik ook héél lang gedaan, is normaal
2. Schaam je er niet voor dit geeft aand at je een goed persoon bent die het beste wil voor je ex
3. Je kan haar kapot maken, en zij jouw. Degene die je het meeste lief heeft kan je het meeste pijn doen, maar je bent goed genoeg opgevoed om dit niet te doen, om respect te biljven tonen ook al begrijp je het niet en ben je er bang voor, andere mensen zouden dit wel doen en een oorlog ontketenen die je compleet zou slopen van binnen tot er niks meer over is.
4. Berg, als je er aan toe ben alle foto's, kaartjes, brieven, emails en wat je ook heb op ergens, geef ze in bewaring bij je vader of iemand van wie je vertrouw of leg het op een plek waarvan je weet dat je nooit hoeft te zijn.
5. Hij die volhoud zal overwinnen je klinkt als iemand met karakter, zorg dat je je eigenwaarde, eer en gedult bewaar ook al kost je dat veel energie, ga niet op op onrationele emotionele praat of geruchten van anderen als je dat niet nog vind.

Je komt er wel, blijf posten en je gedachten delen en feedback ontvangen.
Blijkbaar was je ex nog niet klaar voor al die vastigheid en was bang zich voor altijd te binden toen ze er achter kwam dat, na alle problemen. Juist in zo'n periode moet je elkaar steunen lijkt me, ooit van een oud paar gehoord dat je in een relatie best moeilijke tijden zal hebben die niet een weekje duren maar soms zelfs een jaar, best heftig..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65491510
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen weten van een vrouw.
Bij mij heeft de relatie dan 7,5 jaar geduurd.
Waarom en hoe kan je dan zo snel weer met iemand anders iets doen?

Zelf kan ik daar (nog niet) met mijn hoofd bij namelijk.
Tja, kan toch een middel zijn om iets achter je te laten, eroverheen te komen, de ander te vergeten... Is het nog wel een erg lage actie tegenover je ex.
Maargoed, daarom kun je het beste maar even niets van haar af weten.
pi_65491857
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Tja, kan toch een middel zijn om iets achter je te laten, eroverheen te komen, de ander te vergeten... Is het nog wel een erg lage actie tegenover je ex.
Maargoed, daarom kun je het beste maar even niets van haar af weten.
Tsja dat is wel het beste eigenlijk.
Maar aan de andere kant ben ik nog zo beschermend, wil dat het goed met haar gaat.
Terwijl dit helemaal niet meer mijn zaken zijn.
Zij zal nu al wel een paar stappen verder dan mij zijn en dat is ook erg moeilijk om te accepteren.
pi_65492139
Heh ik heb de beste vrienden van m'n ex nog aan de telefoon gehad (om afscheid te namen) zo'n week nadat het uit was, die snapte er ook niks van, en bemoeide zich er niet zo erg mee omdat m'n ex dus meteen al een nieuwe vriend had.

Ze vond het ook niet zo netjes, maarja liefde maakt bind
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65492248
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Chev het volgende:
Heh ik heb de beste vrienden van m'n ex nog aan de telefoon gehad (om afscheid te namen) zo'n week nadat het uit was, die snapte er ook niks van, en bemoeide zich er niet zo erg mee omdat m'n ex dus meteen al een nieuwe vriend had.

Ze vond het ook niet zo netjes, maarja liefde maakt bind
Dat is gewoon klote en smerig.
pi_65492488
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Chev het volgende:
Au! Dat zou ik dus echt niet willen weten, denk ik...
pi_65492604
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet willen weten maar dat is onvermijdelijk denk ik.
Zou helemaal leip worden...
pi_65492657
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

't was de reden waarom ze 't uitmaakte dus... (verlieft op een ander, wat ze al zeker 3 maanden lang had) en 2 weken na het uitmaken toen ik terug kwam voor de spullen en praten ook lijp gegaan niet op haar overigens, maar op de slaapkamer foto's van mij en haar die er nog steeds hingen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65492951
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Chev het volgende:

[..]

't was de reden waarom ze 't uitmaakte dus... (verlieft op een ander, wat ze al zeker 3 maanden lang had) en 2 weken na het uitmaken toen ik terug kwam voor de spullen en praten ook lijp gegaan niet op haar overigens, maar op de slaapkamer foto's van mij en haar die er nog steeds hingen.
Tering dat is wel heel erg voor je.
Dat mensen dat flikken joh geen leuke dingen.

Hoop niet dat ze zo'n geintje bij mij flikt.
Denk dat ik dan zeker weten wel helemaal leip op haar wordt.
Knap van je dat je dat niet gedaan hebt hoor.

En inderdaad dat ze jouw foto's laat hangen al die tijd, triest hoor.
pi_65493078
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Chev het volgende:

[..]

zo'n vermoeden heb ik nu ook...

of verliefd op een ander of de situatie niet meer aankunnen.
vraag me dan af waarom ze contact wil blijven houden en zo bang is om me te verliezen...

net een smsje gestuurd om het vuur ff aan der schenen te leggen en ga mijn email afmaken.

kan ze eerlijk tegen me zijn of ze ziet mij nooit meer terug...
pi_65493214
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:46 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

zo'n vermoeden heb ik nu ook...

of verliefd op een ander of de situatie niet meer aankunnen.
vraag me dan af waarom ze contact wil blijven houden en zo bang is om me te verliezen...

net een smsje gestuurd om het vuur ff aan der schenen te leggen en ga mijn email afmaken.

kan ze eerlijk tegen me zijn of ze ziet mij nooit meer terug...
Als ik het goed begrijp maak jij nog een kans?
pi_65493305
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Tering dat is wel heel erg voor je.
Dat mensen dat flikken joh geen leuke dingen.

Hoop niet dat ze zo'n geintje bij mij flikt.
Denk dat ik dan zeker weten wel helemaal leip op haar wordt.
Knap van je dat je dat niet gedaan hebt hoor.

En inderdaad dat ze jouw foto's laat hangen al die tijd, triest hoor.
Ik heb wel spijt van mijn uitbarsting, broek kapot, snee in m'n been van de glazen lijst (dacht dat het plastic was) kamer vol glas, foto's verscheurd en alle knuffels die er nog lagen door de kamer gesmeten en haar verteld dat ze me gewoon al maanden lag voor de gek aan het houden was tussen mijn tranen door..

Als blikken konden doden had ze ter plekke neer gevallen zo veel pijn, verdriet en woede had ik in me toen ik daar voor de laatste keer wegging, ben blij dat ze dat heeft kunnen zien in mijn ogen.

In eerste instantie bleef ze ijskoud en rustig maar dat ik direct nog 2x terug kwam voor dingen die ik vergeten was heb ik nog een paar tranen van haar gezicht zien rollen.. ofwel ze was niet van steen maar 't was een toneel stukje..

Ga er niet vanuit dat je ex steenkoud is zonder gevoel en 'zomaar' even verder gaat, ze mogen er dan al wel wat langer mee bezig zijn, en ze mogen dan al in hun gevoel voor een ander zijn gegaan het betekend niet dat ze niet nadenken.

Dat blijkt maar uit Vandaag haar post hierover (even terug). Nu 7 maanden later hoop ik voor haar dat ze gelukkig blijft met wat ze ook doet, want het is haar wereldje die ik niet goedkeur maar ik niks meer mee te maken heb, en ik hoef haar niet te zien of te spreken gelukkig, laat andere maar met haar opgescheept zitten.

Misschien leert ze nog 's wat en praten we nog 's een keertje, misschien niet, het balletje rolt maar verder en liefde is overal, alleen niet als je het zoekt of té erg wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 28-01-2009 14:58:25 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65493626
Ja jij gaat er zo te horen al weer een stuk relaxter mee om.
Bij mij is het net 2 a 3 weken over, het is nog te vers zeg maar.

Maar ik begrijp gewoon niet dat je 7,5 jaar weg kan gooien.
Vecht er dan voor of zo, samen.

Ik heb het gevoel dat we samen alles aan kunnen.
Nu ben ik alleen en voel me genaaid, verdrietig en ik mis haar onwijs.

Maar ben er wel achter dat ik zelf door moet.
Echter heb ik het hier wel heel moeilijk mee.
pi_65493860
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp maak jij nog een kans?
ik weet het niet...
qua gedrag is ze heel anders maar wat de oorzaak ervan is.

eerst was ik stellig overtuigd dat ze overspannen was door alles.
nu denk ik dat ze misschien ook kan zijn vreemd gegaan en dat ze verliefd was/is op die ander wat ook weer een gevolg kan zijn van coping met de situatie.

ze is trouwens steeds moe, kan slecht slapen en word van alles wakker.
voelt zich ellendig en is continu aan het proberen afspraken met mensen te maken om niet alleen te zijn.

gisteren vertelde ik dus dat er een kans was dat ik uit haar leven verdwijn, al het contact verbreek en dat vond ze erg. bovendien wou ze niet dat ik haar haatte of dat ze me kwijt raakte.

enerzijds raar als ze nu dingen flikt waarmee ze me gigantisch kwetst dan zou je toch verwachten dat ze uberhaupt erg veel moeilijkheden moet hebben om met mij te praten.
ze wou zelfs weer een keer afspreken (stappen) en bij mij ouderlijk huis op bezoek komen.
haar manier van schrijven is ook anders en haar manier van doen.
het is voor mij nu erg moeilijk een goede analyse van de situatie te maken.
ben zelf ook niet zo helder al is mijn gevoel en instinct in 99% van de gevallen goed.

een stabiele persoonlijkheid is het niet
komt ook door haar achtergrond, wat dat betrefd ken ik mezelf nu heel goed en haar ook. alleen ze kent zichzelf niet zo goed....
pi_65494230
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Relaxed mee omgaan, tja maar fok is een soort verslaving geworden enige nadeel is dat het een deel dat ik eigenlijk zou moeten vergen in leven houd, voor en nadeel zeg maar.

En nog steeds na 7 maanden heb ik heel soms terug val momenten soms als ik alleen ben, dan mis ik wat er ooit was, omdat het niet te helemaal begrijpen valt, maar dat is denk ik een soort van verwerking voor me, iedere keer een stapje vooruit
Haar terug willen na alles wat er gebeurd is zou wel het minst verstandige zijn wat ik kan doen

Nu ik de grip op mijn leven weer 'n beetje terug heb geniet ik meer van bezoek van vrienden, ouders, de dingen die ik onderneem, de zon die doorbreekt in mijn eigen tuin, buiten fietsen, wandelen doet me plezier, en naar de vrouwtjes kijken natuurlijk

En toch kijk ik om me heen wanneer ik bijvoorbeeld de stad in ga voor iets, of ik d'r zie, zodat ik voorbereid ben op een confrontatie voordat die gebeurd(die kans heb ik niet eerder gehad), als dat nodig is..soort verdedigings instict denk ik.

Denk dat het voor sommige mensen een stuk sneller gaat, dat verwerken, als ze een nieuwe partner hebben of vinden, alleen leer je dan niet zo veel van je eigen 'fouten' als je meteen doorstoomd naar de volgende
(want we doen allemaal ons best tot op een bepaald moment).
Maar dat komt wel weer 's als ze opnieuw de fout ingaan
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65494467
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik weet het niet...
[knip]
Dat bedoel ik je kan niet in andermans gedachten kijken..
Ga niet té veel gissen naar wat de oorzaak is.

Ze kan dingen zijn gaan geloven voor haarzelf waar je compleet niet bij kan, een uitleg, verwijt of beschuldig wat je totaal niet begrijpt en achterblijft met het 'waarom'.

Als dat zó is zal je er even kapot van zijn (net als ik) maar wees overtuigt van je eigen kwaliteit en karakter en wat JIJ belangrijk vind in het leven. Dit zal je haar niet (makkelijk) duidelijk kunnen maken nu het uit is.

Ze zal toch écht niet aan jou vertellen als ze vreemd gegaan is... dan verliest ze iedereens vertrouwen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65494728
dat zit in de natuur van de mens....antwoorden vinden.

brrr, nu aan het bier

mag deze keer zo vroeg vind ik. heb me nu aardig ingehouden met zuipen maar nu moet ik ff
pi_65495585
Ach beetje alcohol is goed, maar te veel doet rare dingen met je

Je verdriet verdrinken helpt in iedergeval niet, kan ik je uit eigen ervaring zeggen, maar het kan je soms wel helpen, vooral als je samen met anderen bent die je situatie kennen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65496841
ik heb er met een hele lieve en goede vriendin over gehad.
ook over dit scenario en die zei dat ik gek was, dat ze dat nooit zou doen.
en ik durf het ook niet aan haar te vertellen.

het is zo onwerkelijk allemaal en mijn rol erin is zo cynisch...
ik heb mijn eigen graf gegraven omdat ik van der hou en bezorgd om haar was...
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:03:30 #294
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65498022
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:

het is zo onwerkelijk allemaal en mijn rol erin is zo cynisch...
ik heb mijn eigen graf gegraven omdat ik van der hou en bezorgd om haar was...
Ben je nu niet wat al te veel slachtoffer aan het voelen? Ze heeft vast wel een reden gehad om het uit te maken. Misschien kan ze die nu nog niet goed verwoorden of analyseren maar ze heeft blijkbaar echt het gevoel gehad dat het niet goed zat voor haar.

Laat het gewoon even. Stuur haar die email als je wilt en misschien kan je haar daarmee nog wel beinvloeden als je het handig aanpakt maar wil je dat wel? Tuurlijk kan je nu appeleren aan haar gevoelens voor jou (die er heus nog wel zijn, zoveel jaar gaat je niet in de koude kleren zitten) maar je wilt haar niet manipuleren toch? Je wil toch dat ze zelf tot een besef komt waarom ze dingen gedaan heeft en wat ze nu eigenlijk wil en wat ze van jou verwacht als het ooit weer goed komt.

Geef haar die ruimte. En neem zelf ook wat afstand om alles te laten bezinken. Je zit op dit moment gewoon te vol emotie om het nu constructief te analyseren.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 17:54:08 #295
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_65499805
foutje
:')
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:04:36 #296
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65500107
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Het is dan ook geen 7,5 jaar weggooien. Je kunt die tijd koesteren, maar wel doorgaan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65506517
Heb vanavond iets heel mafs meegemaakt..

Ik zat in de trein lekker muziek te luisteren zit er een dame me heel intens aan te kijken de hele tijd.
Ze zag er wel leuk uit, maar beetje niet mijn type en wat ouder dan ik, dus echt 'n kwartier lang ik af en toe kijken keek ze nog steeds, dus ik gaf d'r een complimentje en ging verder met muziek luisteren.

Gaat ze schuin tegenover me zitten, en kijkt me weer aan, tja dan kan je niks anders dan terug kijken, begint ze een gesprek met me en omdat ze zacht praatte vroeg ze of ik naast haar kwam zitten, dus ik dat doen.

Wij wat praten dus ze had 1 kind en was werkeloos en kwam uit Somalië en d'r man had haar verlaten 3 jaar geleden, ze was erg moe en ging een beetje tegen me aan leunen.

Ze was best aardig en had wel iets, maar dacht écht zo van die vrouw heeft gewoon even een beetje steun nodig, dus ik ben er wel voor voor de treinrit en ze viel zowat in slaap

Maar voor ik 't wist zat ze zo'n beetje op schoot bij me, benen over de mijne heen en zaten lekker knus samen. Ik vroeg zo aan haar of ze dit vaker deed (tja hallo ) ze zei nee dit is voor het eerst in 3 jaar dan ik zoiets doe...

En toen we zo daar zaten begon we opeens te zoenen (nouja zij begon), daarna haar naar de bus gebracht en dat was 't, erg bijzondere ervaring zeg.. geen schult gevoel, 't was best wel fijn, heb d'r telefoonnummer gekregen op een briefje, maar ik ga er niet mee verder.

'n compleet vreemde in de trein damn ben ik dit hehe was gewoon wel lekker meer was het niet
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:09:35 #298
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65506866
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Chev het volgende:
Heb vanavond iets heel mafs meegemaakt..

Ik zat in de trein lekker muziek te luisteren zit er een dame me heel intens aan te kijken de hele tijd.
Ze zag er wel leuk uit, maar beetje niet mijn type en wat ouder dan ik, dus echt 'n kwartier lang ik af en toe kijken keek ze nog steeds, dus ik gaf d'r een complimentje en ging verder met muziek luisteren.

Gaat ze schuin tegenover me zitten, en kijkt me weer aan, tja dan kan je niks anders dan terug kijken, begint ze een gesprek met me en omdat ze zacht praatte vroeg ze of ik naast haar kwam zitten, dus ik dat doen.

Wij wat praten dus ze had 1 kind en was werkeloos en kwam uit Somalië en d'r man had haar verlaten 3 jaar geleden, ze was erg moe en ging een beetje tegen me aan leunen.

Ze was best aardig en had wel iets, maar dacht écht zo van die vrouw heeft gewoon even een beetje steun nodig, dus ik ben er wel voor voor de treinrit en ze viel zowat in slaap

Maar voor ik 't wist zat ze zo'n beetje op schoot bij me, benen over de mijne heen en zaten lekker knus samen. Ik vroeg zo aan haar of ze dit vaker deed (tja hallo ) ze zei nee dit is voor het eerst in 3 jaar dan ik zoiets doe...

En toen we zo daar zaten begon we opeens te zoenen (nouja zij begon), daarna haar naar de bus gebracht en dat was 't, erg bijzondere ervaring zeg.. geen schult gevoel, 't was best wel fijn, heb d'r telefoonnummer gekregen op een briefje, maar ik ga er niet mee verder.

'n compleet vreemde in de trein damn ben ik dit hehe was gewoon wel lekker meer was het niet
Ok, goed bezig.
Als je er niet schuldig over voelt is het toch prima.
Je kan altijd nog zien of je er wel of iets mee doet toch.
Gebeuren rare dingen in de trein, haha.
pi_65506923
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is dan ook geen 7,5 jaar weggooien. Je kunt die tijd koesteren, maar wel doorgaan.
Dat is wel zo.
Maar voor mij voelt het alsof zij die jaren wel weggooit.
Begin ook steeds kwader te worden.

Hoop dat ik er over een tijdje anders over kan denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')