abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65491510
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen weten van een vrouw.
Bij mij heeft de relatie dan 7,5 jaar geduurd.
Waarom en hoe kan je dan zo snel weer met iemand anders iets doen?

Zelf kan ik daar (nog niet) met mijn hoofd bij namelijk.
Tja, kan toch een middel zijn om iets achter je te laten, eroverheen te komen, de ander te vergeten... Is het nog wel een erg lage actie tegenover je ex.
Maargoed, daarom kun je het beste maar even niets van haar af weten.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65491857
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Tja, kan toch een middel zijn om iets achter je te laten, eroverheen te komen, de ander te vergeten... Is het nog wel een erg lage actie tegenover je ex.
Maargoed, daarom kun je het beste maar even niets van haar af weten.
Tsja dat is wel het beste eigenlijk.
Maar aan de andere kant ben ik nog zo beschermend, wil dat het goed met haar gaat.
Terwijl dit helemaal niet meer mijn zaken zijn.
Zij zal nu al wel een paar stappen verder dan mij zijn en dat is ook erg moeilijk om te accepteren.
pi_65492139
Heh ik heb de beste vrienden van m'n ex nog aan de telefoon gehad (om afscheid te namen) zo'n week nadat het uit was, die snapte er ook niks van, en bemoeide zich er niet zo erg mee omdat m'n ex dus meteen al een nieuwe vriend had.

Ze vond het ook niet zo netjes, maarja liefde maakt bind
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65492248
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Chev het volgende:
Heh ik heb de beste vrienden van m'n ex nog aan de telefoon gehad (om afscheid te namen) zo'n week nadat het uit was, die snapte er ook niks van, en bemoeide zich er niet zo erg mee omdat m'n ex dus meteen al een nieuwe vriend had.

Ze vond het ook niet zo netjes, maarja liefde maakt bind
Dat is gewoon klote en smerig.
pi_65492488
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Chev het volgende:
Au! Dat zou ik dus echt niet willen weten, denk ik...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65492604
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet willen weten maar dat is onvermijdelijk denk ik.
Zou helemaal leip worden...
pi_65492657
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

't was de reden waarom ze 't uitmaakte dus... (verlieft op een ander, wat ze al zeker 3 maanden lang had) en 2 weken na het uitmaken toen ik terug kwam voor de spullen en praten ook lijp gegaan niet op haar overigens, maar op de slaapkamer foto's van mij en haar die er nog steeds hingen.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65492951
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Chev het volgende:

[..]

't was de reden waarom ze 't uitmaakte dus... (verlieft op een ander, wat ze al zeker 3 maanden lang had) en 2 weken na het uitmaken toen ik terug kwam voor de spullen en praten ook lijp gegaan niet op haar overigens, maar op de slaapkamer foto's van mij en haar die er nog steeds hingen.
Tering dat is wel heel erg voor je.
Dat mensen dat flikken joh geen leuke dingen.

Hoop niet dat ze zo'n geintje bij mij flikt.
Denk dat ik dan zeker weten wel helemaal leip op haar wordt.
Knap van je dat je dat niet gedaan hebt hoor.

En inderdaad dat ze jouw foto's laat hangen al die tijd, triest hoor.
pi_65493078
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Chev het volgende:

[..]

zo'n vermoeden heb ik nu ook...

of verliefd op een ander of de situatie niet meer aankunnen.
vraag me dan af waarom ze contact wil blijven houden en zo bang is om me te verliezen...

net een smsje gestuurd om het vuur ff aan der schenen te leggen en ga mijn email afmaken.

kan ze eerlijk tegen me zijn of ze ziet mij nooit meer terug...
pi_65493214
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:46 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

zo'n vermoeden heb ik nu ook...

of verliefd op een ander of de situatie niet meer aankunnen.
vraag me dan af waarom ze contact wil blijven houden en zo bang is om me te verliezen...

net een smsje gestuurd om het vuur ff aan der schenen te leggen en ga mijn email afmaken.

kan ze eerlijk tegen me zijn of ze ziet mij nooit meer terug...
Als ik het goed begrijp maak jij nog een kans?
pi_65493305
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Tering dat is wel heel erg voor je.
Dat mensen dat flikken joh geen leuke dingen.

Hoop niet dat ze zo'n geintje bij mij flikt.
Denk dat ik dan zeker weten wel helemaal leip op haar wordt.
Knap van je dat je dat niet gedaan hebt hoor.

En inderdaad dat ze jouw foto's laat hangen al die tijd, triest hoor.
Ik heb wel spijt van mijn uitbarsting, broek kapot, snee in m'n been van de glazen lijst (dacht dat het plastic was) kamer vol glas, foto's verscheurd en alle knuffels die er nog lagen door de kamer gesmeten en haar verteld dat ze me gewoon al maanden lag voor de gek aan het houden was tussen mijn tranen door..

Als blikken konden doden had ze ter plekke neer gevallen zo veel pijn, verdriet en woede had ik in me toen ik daar voor de laatste keer wegging, ben blij dat ze dat heeft kunnen zien in mijn ogen.

In eerste instantie bleef ze ijskoud en rustig maar dat ik direct nog 2x terug kwam voor dingen die ik vergeten was heb ik nog een paar tranen van haar gezicht zien rollen.. ofwel ze was niet van steen maar 't was een toneel stukje..

Ga er niet vanuit dat je ex steenkoud is zonder gevoel en 'zomaar' even verder gaat, ze mogen er dan al wel wat langer mee bezig zijn, en ze mogen dan al in hun gevoel voor een ander zijn gegaan het betekend niet dat ze niet nadenken.

Dat blijkt maar uit Vandaag haar post hierover (even terug). Nu 7 maanden later hoop ik voor haar dat ze gelukkig blijft met wat ze ook doet, want het is haar wereldje die ik niet goedkeur maar ik niks meer mee te maken heb, en ik hoef haar niet te zien of te spreken gelukkig, laat andere maar met haar opgescheept zitten.

Misschien leert ze nog 's wat en praten we nog 's een keertje, misschien niet, het balletje rolt maar verder en liefde is overal, alleen niet als je het zoekt of té erg wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 28-01-2009 14:58:25 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65493626
Ja jij gaat er zo te horen al weer een stuk relaxter mee om.
Bij mij is het net 2 a 3 weken over, het is nog te vers zeg maar.

Maar ik begrijp gewoon niet dat je 7,5 jaar weg kan gooien.
Vecht er dan voor of zo, samen.

Ik heb het gevoel dat we samen alles aan kunnen.
Nu ben ik alleen en voel me genaaid, verdrietig en ik mis haar onwijs.

Maar ben er wel achter dat ik zelf door moet.
Echter heb ik het hier wel heel moeilijk mee.
pi_65493860
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp maak jij nog een kans?
ik weet het niet...
qua gedrag is ze heel anders maar wat de oorzaak ervan is.

eerst was ik stellig overtuigd dat ze overspannen was door alles.
nu denk ik dat ze misschien ook kan zijn vreemd gegaan en dat ze verliefd was/is op die ander wat ook weer een gevolg kan zijn van coping met de situatie.

ze is trouwens steeds moe, kan slecht slapen en word van alles wakker.
voelt zich ellendig en is continu aan het proberen afspraken met mensen te maken om niet alleen te zijn.

gisteren vertelde ik dus dat er een kans was dat ik uit haar leven verdwijn, al het contact verbreek en dat vond ze erg. bovendien wou ze niet dat ik haar haatte of dat ze me kwijt raakte.

enerzijds raar als ze nu dingen flikt waarmee ze me gigantisch kwetst dan zou je toch verwachten dat ze uberhaupt erg veel moeilijkheden moet hebben om met mij te praten.
ze wou zelfs weer een keer afspreken (stappen) en bij mij ouderlijk huis op bezoek komen.
haar manier van schrijven is ook anders en haar manier van doen.
het is voor mij nu erg moeilijk een goede analyse van de situatie te maken.
ben zelf ook niet zo helder al is mijn gevoel en instinct in 99% van de gevallen goed.

een stabiele persoonlijkheid is het niet
komt ook door haar achtergrond, wat dat betrefd ken ik mezelf nu heel goed en haar ook. alleen ze kent zichzelf niet zo goed....
pi_65494230
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Relaxed mee omgaan, tja maar fok is een soort verslaving geworden enige nadeel is dat het een deel dat ik eigenlijk zou moeten vergen in leven houd, voor en nadeel zeg maar.

En nog steeds na 7 maanden heb ik heel soms terug val momenten soms als ik alleen ben, dan mis ik wat er ooit was, omdat het niet te helemaal begrijpen valt, maar dat is denk ik een soort van verwerking voor me, iedere keer een stapje vooruit
Haar terug willen na alles wat er gebeurd is zou wel het minst verstandige zijn wat ik kan doen

Nu ik de grip op mijn leven weer 'n beetje terug heb geniet ik meer van bezoek van vrienden, ouders, de dingen die ik onderneem, de zon die doorbreekt in mijn eigen tuin, buiten fietsen, wandelen doet me plezier, en naar de vrouwtjes kijken natuurlijk

En toch kijk ik om me heen wanneer ik bijvoorbeeld de stad in ga voor iets, of ik d'r zie, zodat ik voorbereid ben op een confrontatie voordat die gebeurd(die kans heb ik niet eerder gehad), als dat nodig is..soort verdedigings instict denk ik.

Denk dat het voor sommige mensen een stuk sneller gaat, dat verwerken, als ze een nieuwe partner hebben of vinden, alleen leer je dan niet zo veel van je eigen 'fouten' als je meteen doorstoomd naar de volgende
(want we doen allemaal ons best tot op een bepaald moment).
Maar dat komt wel weer 's als ze opnieuw de fout ingaan
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65494467
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik weet het niet...
[knip]
Dat bedoel ik je kan niet in andermans gedachten kijken..
Ga niet té veel gissen naar wat de oorzaak is.

Ze kan dingen zijn gaan geloven voor haarzelf waar je compleet niet bij kan, een uitleg, verwijt of beschuldig wat je totaal niet begrijpt en achterblijft met het 'waarom'.

Als dat zó is zal je er even kapot van zijn (net als ik) maar wees overtuigt van je eigen kwaliteit en karakter en wat JIJ belangrijk vind in het leven. Dit zal je haar niet (makkelijk) duidelijk kunnen maken nu het uit is.

Ze zal toch écht niet aan jou vertellen als ze vreemd gegaan is... dan verliest ze iedereens vertrouwen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65494728
dat zit in de natuur van de mens....antwoorden vinden.

brrr, nu aan het bier

mag deze keer zo vroeg vind ik. heb me nu aardig ingehouden met zuipen maar nu moet ik ff
pi_65495585
Ach beetje alcohol is goed, maar te veel doet rare dingen met je

Je verdriet verdrinken helpt in iedergeval niet, kan ik je uit eigen ervaring zeggen, maar het kan je soms wel helpen, vooral als je samen met anderen bent die je situatie kennen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65496841
ik heb er met een hele lieve en goede vriendin over gehad.
ook over dit scenario en die zei dat ik gek was, dat ze dat nooit zou doen.
en ik durf het ook niet aan haar te vertellen.

het is zo onwerkelijk allemaal en mijn rol erin is zo cynisch...
ik heb mijn eigen graf gegraven omdat ik van der hou en bezorgd om haar was...
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:03:30 #294
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65498022
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:

het is zo onwerkelijk allemaal en mijn rol erin is zo cynisch...
ik heb mijn eigen graf gegraven omdat ik van der hou en bezorgd om haar was...
Ben je nu niet wat al te veel slachtoffer aan het voelen? Ze heeft vast wel een reden gehad om het uit te maken. Misschien kan ze die nu nog niet goed verwoorden of analyseren maar ze heeft blijkbaar echt het gevoel gehad dat het niet goed zat voor haar.

Laat het gewoon even. Stuur haar die email als je wilt en misschien kan je haar daarmee nog wel beinvloeden als je het handig aanpakt maar wil je dat wel? Tuurlijk kan je nu appeleren aan haar gevoelens voor jou (die er heus nog wel zijn, zoveel jaar gaat je niet in de koude kleren zitten) maar je wilt haar niet manipuleren toch? Je wil toch dat ze zelf tot een besef komt waarom ze dingen gedaan heeft en wat ze nu eigenlijk wil en wat ze van jou verwacht als het ooit weer goed komt.

Geef haar die ruimte. En neem zelf ook wat afstand om alles te laten bezinken. Je zit op dit moment gewoon te vol emotie om het nu constructief te analyseren.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 17:54:08 #295
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_65499805
foutje
:')
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:04:36 #296
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65500107
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Het is dan ook geen 7,5 jaar weggooien. Je kunt die tijd koesteren, maar wel doorgaan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65506517
Heb vanavond iets heel mafs meegemaakt..

Ik zat in de trein lekker muziek te luisteren zit er een dame me heel intens aan te kijken de hele tijd.
Ze zag er wel leuk uit, maar beetje niet mijn type en wat ouder dan ik, dus echt 'n kwartier lang ik af en toe kijken keek ze nog steeds, dus ik gaf d'r een complimentje en ging verder met muziek luisteren.

Gaat ze schuin tegenover me zitten, en kijkt me weer aan, tja dan kan je niks anders dan terug kijken, begint ze een gesprek met me en omdat ze zacht praatte vroeg ze of ik naast haar kwam zitten, dus ik dat doen.

Wij wat praten dus ze had 1 kind en was werkeloos en kwam uit Somalië en d'r man had haar verlaten 3 jaar geleden, ze was erg moe en ging een beetje tegen me aan leunen.

Ze was best aardig en had wel iets, maar dacht écht zo van die vrouw heeft gewoon even een beetje steun nodig, dus ik ben er wel voor voor de treinrit en ze viel zowat in slaap

Maar voor ik 't wist zat ze zo'n beetje op schoot bij me, benen over de mijne heen en zaten lekker knus samen. Ik vroeg zo aan haar of ze dit vaker deed (tja hallo ) ze zei nee dit is voor het eerst in 3 jaar dan ik zoiets doe...

En toen we zo daar zaten begon we opeens te zoenen (nouja zij begon), daarna haar naar de bus gebracht en dat was 't, erg bijzondere ervaring zeg.. geen schult gevoel, 't was best wel fijn, heb d'r telefoonnummer gekregen op een briefje, maar ik ga er niet mee verder.

'n compleet vreemde in de trein damn ben ik dit hehe was gewoon wel lekker meer was het niet
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:09:35 #298
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65506866
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Chev het volgende:
Heb vanavond iets heel mafs meegemaakt..

Ik zat in de trein lekker muziek te luisteren zit er een dame me heel intens aan te kijken de hele tijd.
Ze zag er wel leuk uit, maar beetje niet mijn type en wat ouder dan ik, dus echt 'n kwartier lang ik af en toe kijken keek ze nog steeds, dus ik gaf d'r een complimentje en ging verder met muziek luisteren.

Gaat ze schuin tegenover me zitten, en kijkt me weer aan, tja dan kan je niks anders dan terug kijken, begint ze een gesprek met me en omdat ze zacht praatte vroeg ze of ik naast haar kwam zitten, dus ik dat doen.

Wij wat praten dus ze had 1 kind en was werkeloos en kwam uit Somalië en d'r man had haar verlaten 3 jaar geleden, ze was erg moe en ging een beetje tegen me aan leunen.

Ze was best aardig en had wel iets, maar dacht écht zo van die vrouw heeft gewoon even een beetje steun nodig, dus ik ben er wel voor voor de treinrit en ze viel zowat in slaap

Maar voor ik 't wist zat ze zo'n beetje op schoot bij me, benen over de mijne heen en zaten lekker knus samen. Ik vroeg zo aan haar of ze dit vaker deed (tja hallo ) ze zei nee dit is voor het eerst in 3 jaar dan ik zoiets doe...

En toen we zo daar zaten begon we opeens te zoenen (nouja zij begon), daarna haar naar de bus gebracht en dat was 't, erg bijzondere ervaring zeg.. geen schult gevoel, 't was best wel fijn, heb d'r telefoonnummer gekregen op een briefje, maar ik ga er niet mee verder.

'n compleet vreemde in de trein damn ben ik dit hehe was gewoon wel lekker meer was het niet
Ok, goed bezig.
Als je er niet schuldig over voelt is het toch prima.
Je kan altijd nog zien of je er wel of iets mee doet toch.
Gebeuren rare dingen in de trein, haha.
pi_65506923
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is dan ook geen 7,5 jaar weggooien. Je kunt die tijd koesteren, maar wel doorgaan.
Dat is wel zo.
Maar voor mij voelt het alsof zij die jaren wel weggooit.
Begin ook steeds kwader te worden.

Hoop dat ik er over een tijdje anders over kan denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')