Tja, kan toch een middel zijn om iets achter je te laten, eroverheen te komen, de ander te vergeten... Is het nog wel een erg lage actie tegenover je ex.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten van een vrouw.
Bij mij heeft de relatie dan 7,5 jaar geduurd.
Waarom en hoe kan je dan zo snel weer met iemand anders iets doen?
Zelf kan ik daar (nog niet) met mijn hoofd bij namelijk.
Tsja dat is wel het beste eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Tja, kan toch een middel zijn om iets achter je te laten, eroverheen te komen, de ander te vergeten... Is het nog wel een erg lage actie tegenover je ex.
Maargoed, daarom kun je het beste maar even niets van haar af weten.
Dat is gewoon klote en smerig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Chev het volgende:
Heh ik heb de beste vrienden van m'n ex nog aan de telefoon gehad (om afscheid te namen) zo'n week nadat het uit was, die snapte er ook niks van, en bemoeide zich er niet zo erg mee omdat m'n ex dus meteen al een nieuwe vriend had.
Ze vond het ook niet zo netjes, maarja liefde maakt bind
Au!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Chev het volgende:
Heh ik heb de beste vrienden van m'n ex nog aan de telefoon gehad (om afscheid te namen) zo'n week nadat het uit was, die snapte er ook niks van, en bemoeide zich er niet zo erg mee omdat m'n ex dus meteen al een nieuwe vriend had.
Ik zou het ook niet willen weten maar dat is onvermijdelijk denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Au!Dat zou ik dus echt niet willen weten, denk ik...
't was de reden waarom ze 't uitmaakte dus... (verlieft op een ander, wat ze al zeker 3 maanden lang had) en 2 weken na het uitmaken toen ik terug kwam voor de spullen en praten ook lijp gegaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Au!Dat zou ik dus echt niet willen weten, denk ik...
Tering dat is wel heel erg voor je.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Chev het volgende:
[..]
't was de reden waarom ze 't uitmaakte dus... (verlieft op een ander, wat ze al zeker 3 maanden lang had) en 2 weken na het uitmaken toen ik terug kwam voor de spullen en praten ook lijp gegaanniet op haar overigens, maar op de slaapkamer foto's van mij en haar die er nog steeds hingen.
zo'n vermoeden heb ik nu ook...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef Chev het volgende:
[..]
't was de reden waarom ze 't uitmaakte dus... (verlieft op een ander, wat ze al zeker 3 maanden lang had) en 2 weken na het uitmaken toen ik terug kwam voor de spullen en praten ook lijp gegaanniet op haar overigens, maar op de slaapkamer foto's van mij en haar die er nog steeds hingen.
Als ik het goed begrijp maak jij nog een kans?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:46 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
zo'n vermoeden heb ik nu ook...
of verliefd op een ander of de situatie niet meer aankunnen.
vraag me dan af waarom ze contact wil blijven houden en zo bang is om me te verliezen...
net een smsje gestuurd om het vuur ff aan der schenen te leggen en ga mijn email afmaken.
kan ze eerlijk tegen me zijn of ze ziet mij nooit meer terug...
Ik heb wel spijt van mijn uitbarsting, broek kapot, snee in m'n been van de glazen lijst (dacht dat het plastic was) kamer vol glas, foto's verscheurd en alle knuffels die er nog lagen door de kamer gesmeten en haar verteld dat ze me gewoon al maanden lag voor de gek aan het houden was tussen mijn tranen door..quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Tering dat is wel heel erg voor je.
Dat mensen dat flikken joh geen leuke dingen.
Hoop niet dat ze zo'n geintje bij mij flikt.
Denk dat ik dan zeker weten wel helemaal leip op haar wordt.
Knap van je dat je dat niet gedaan hebt hoor.
En inderdaad dat ze jouw foto's laat hangen al die tijd, triest hoor.
ik weet het niet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp maak jij nog een kans?
Relaxed mee omgaan, tja maar fok is een soort verslaving gewordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja jij gaat er zo te horen al weer een stuk relaxter mee om.
Bij mij is het net 2 a 3 weken over, het is nog te vers zeg maar.
Maar ik begrijp gewoon niet dat je 7,5 jaar weg kan gooien.
Vecht er dan voor of zo, samen.
Ik heb het gevoel dat we samen alles aan kunnen.
Nu ben ik alleen en voel me genaaid, verdrietig en ik mis haar onwijs.
Maar ben er wel achter dat ik zelf door moet.
Echter heb ik het hier wel heel moeilijk mee.
Dat bedoel ik je kan niet in andermans gedachten kijken..quote:
Ben je nu niet wat al te veel slachtoffer aan het voelen? Ze heeft vast wel een reden gehad om het uit te maken. Misschien kan ze die nu nog niet goed verwoorden of analyseren maar ze heeft blijkbaar echt het gevoel gehad dat het niet goed zat voor haar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:
het is zo onwerkelijk allemaal en mijn rol erin is zo cynisch...
ik heb mijn eigen graf gegraven omdat ik van der hou en bezorgd om haar was...
Het is dan ook geen 7,5 jaar weggooien. Je kunt die tijd koesteren, maar wel doorgaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja jij gaat er zo te horen al weer een stuk relaxter mee om.
Bij mij is het net 2 a 3 weken over, het is nog te vers zeg maar.
Maar ik begrijp gewoon niet dat je 7,5 jaar weg kan gooien.
Vecht er dan voor of zo, samen.
Ik heb het gevoel dat we samen alles aan kunnen.
Nu ben ik alleen en voel me genaaid, verdrietig en ik mis haar onwijs.
Maar ben er wel achter dat ik zelf door moet.
Echter heb ik het hier wel heel moeilijk mee.
Ok, goed bezig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Chev het volgende:
Heb vanavond iets heel mafs meegemaakt..
Ik zat in de trein lekker muziek te luisteren zit er een dame me heel intens aan te kijken de hele tijd.
Ze zag er wel leuk uit, maar beetje niet mijn type en wat ouder dan ik, dus echt 'n kwartier lang ik af en toe kijken keek ze nog steeds, dus ik gaf d'r een complimentje en ging verder met muziek luisteren.
Gaat ze schuin tegenover me zitten, en kijkt me weer aan, tja dan kan je niks anders dan terug kijken, begint ze een gesprek met me en omdat ze zacht praatte vroeg ze of ik naast haar kwam zitten, dus ik dat doen.
Wij wat praten dus ze had 1 kind en was werkeloos en kwam uit Somalië en d'r man had haar verlaten 3 jaar geleden, ze was erg moe en ging een beetje tegen me aan leunen.
Ze was best aardig en had wel iets, maar dacht écht zo van die vrouw heeft gewoon even een beetje steun nodig, dus ik ben er wel voor voor de treinrit en ze viel zowat in slaap![]()
Maar voor ik 't wist zat ze zo'n beetje op schoot bij me, benen over de mijne heen en zaten lekker knus samen. Ik vroeg zo aan haar of ze dit vaker deed (tja hallo) ze zei nee dit is voor het eerst in 3 jaar dan ik zoiets doe...
En toen we zo daar zaten begon we opeens te zoenen (nouja zij begon), daarna haar naar de bus gebracht en dat was 't, erg bijzondere ervaring zeg.. geen schult gevoel, 't was best wel fijn, heb d'r telefoonnummer gekregen op een briefje, maar ik ga er niet mee verder.
'n compleet vreemde in de trein damn ben ik dithehe was gewoon wel lekker
meer was het niet
Dat is wel zo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is dan ook geen 7,5 jaar weggooien. Je kunt die tijd koesteren, maar wel doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |