Zeg lezen jullie mijn topics wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef IdealCrash het volgende:
[..]
bank of america -25%
citigroup -25%
Maar kijk eens naar de CAC, die komt al dichbij de eerder bodem, er is nog maar 5% extra daling nodig!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ouwe intraday low is nog 700 pnt weg
dan praten we verder
Ik denk dat het nog wel wat lager kan, maar de korte termijn-bodem moet toch wel in zicht zin onderhand. Bij een paar procent stijging van de AEX verzilver ik ze overigens meteen weer.quote:
Fail.... de eerste 'echte' stroom van Q4 results moeten nog komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel wat lager kan, maar de korte termijn-bodem moet toch wel in zicht zin onderhand. Bij een paar procent stijging van de AEX verzilver ik ze overigens meteen weer.
Ja, totdat de koopjesjagers verschijnen. Speculeren op een verdere daling op heel korte termijn vind ik persoonlijk vrij link.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef TeringHenkie het volgende:
toch 60 euro weten te cashen vandaag op mn sprinters short
Nu ook shorts Dow gekocht, die zakt toch alleen maar
Je vergeet dat de markt vooruit probeert te kijken. Die Q4 cijfers zijn eigenlijk oud nieuws.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Fail.... de eerste 'echte' stroom van Q4 results moeten nog komen.
De plotselinge uitval is nog verre van verwerkt in de koersen (daar hadden zelfs de meest pessimistische analysten niet op gerekend).
De komende 2-3 mnd is hard down.
Deze bodem is van karton...
Sorry, maar het is vooral vooruit kijken naar nog verdere onheil, Q1 2009 zal in 9 van de 10 gevallen geen vooruit gang zijn van Q4 in 2008. Wij hebben de bodem nog niet gezien. En Q4 cijfers zijn natuurlijk niet oud nieuws, het is meer een bevestiging voor de belegger die op dit moment z'n kop in het zand heeft dat hij er verder in weg zakt. We zijn er nog lang niet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vergeet dat de markt vooruit probeert te kijken. Die Q4 cijfers zijn eigenlijk oud nieuws.
Maar idd, op termijn gaat de AEX zeker naar de 200, waarschijnlijk 150-180 punten. Maar ik neem persoonlijk aan dat het nog wel een paar maanden duurt.
Ah, dus jullie steken al je geld in shorts? Ik zou het er niet op wagen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sorry, maar het is vooral vooruit kijken naar nog verdere onheil, Q1 2009 zal in 9 van de 10 gevallen geen vooruit gang zijn van Q4 in 2008. Wij hebben de bodem nog niet gezien. En Q4 cijfers zijn natuurlijk niet oud nieuws, het is meer een bevestiging voor de belegger die op dit moment z'n kop in het zand heeft dat hij er verder in weg zakt. We zijn er nog lang niet!
Ik steek atm nergens mn geld in. Te druk met andere dingen (examens volgende week), maar ik zou idd wel voor shorts gaan. En hoezo de korte termijn speculant kijkt niet naar de realiteit? Een speculant kijkt sowieso niet naar de realiteit. Maar gokt op basis van 'kleine' zekerheden op hoge winsten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, dus jullie steken al je geld in shorts? Ik zou het er niet op wagen.
De korte termijn speculant kijkt niet naar de realiteit.
the plungers zijn weer van de partij,quote:
ik denk niet daar iemand een zinnig antwoord op kan geven, als je denkt we gaan naar beneden dan gaan we omhoog en visa versa.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Dave7 het volgende:
Ik had niet verwacht dat we zo snel op dit punt zouden aankomen! Waar gaan we heen de komende paar weken denken jullie?
M'n enige long van gister staat zwaar in verliesquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:44 schreef edwinh het volgende:
[..]
the plungers zijn weer van de partij,
heb je nog wat kunnen winnen vandaag berends? ik was juist short gegaan op ASML, schade is beperkt.
Mwah het begint pas weer netquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:08 schreef Dave7 het volgende:
Het valt mij wel op dat er een stuk minder paniek is dan 1,5 maand geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |