abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65037690
vreemd verhaal dit.

al zal feyenoord het na de winterstop wel beter doen (hoe kan het slechter) en dan roepen dat het een goede keus is geweest .

zelfde als van gaal vorig jaar wel opgestapt was en had AZ nu eerste gestaan had ook iedereen gezegd: "zie je zonder van gaal gaat het stukken beter".
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:32:41 #252
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_65037713
Wie verzint dat nou, jol mogelijk naar feyenoord...

Die kans (op dit moment) is ongeveer net zo groot als dat de palestijnen vrede sluiten met israel

Die is er dus niet....
pi_65037731
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef R_B het volgende:
Wie verzint dat nou, jol mogelijk naar feyenoord...

Die kans (op dit moment) is ongeveer net zo groot als dat de palestijnen vrede sluiten met israel

Die is er dus niet....
tsja telegraaf he
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65037797
Feyenoord moet toch wel iemand achter de hand hebben? Anders ga je Verbeek nu toch niet ontslaan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:35:54 #255
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65037822
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord moet toch wel iemand achter de hand hebben? Anders ga je Verbeek nu toch niet ontslaan?
t is feyenoord he
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:36:05 #256
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_65037827
quote:

De laatste keer toen ze iemand achter de hand hadden kwam 'charisteas' ineens naar feyenoord....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 januari 2009 @ 17:36:12 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65037836
quote:
Feyenoord oet wel vaker ondoordachte dingen hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65037883
maar de speler zeiden we willen hem niet meer... en toen zei het bestuur owkeej dag verbeek?

vreemdsoortige situatie.
pi_65037887
rubber, ben jij al gebeld?
pi_65037912
Feyenoord degradeert binnen 3 jaar.
lollig
pi_65037959
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord degradeert binnen 3 jaar.
nop
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 januari 2009 @ 17:40:03 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65037981
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
rubber, ben jij al gebeld?
ja ze willen een gewichtig iemand aanstellen vertelden ze
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65038042
Nieuwe coach gaat Ronald Koeman worden trouwens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_65038077
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef koningdavid het volgende:
als speler én als trainer de klassieke top 3 gehad dan, wat een clubhoertje
pi_65038102
quote:
Dan is hij echt de ultieme clubhoer.

edit: wat DrDentz dus zegt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_65038120
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dan is hij echt de ultieme clubhoer.
Was ie als speler toch al?
pi_65038125
quote:
bron?
pi_65038154
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef Shoombak het volgende:

[..]

bron?
Geen. Dat denk ik gewoon...
pi_65038225
Lol
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65038462
Die foto in de OP. Jesus...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65038677
Ik denk dat Verbeek wel opgelucht is trouwens.
That's all folks!
pi_65038794
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Verbeek wel opgelucht is trouwens.
Denk het ook wel, maar hij is ook genoeg sportman om hier vreselijk van te balen volgens mij.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:05:54 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65038880
Plaatje in de OP geeft het probleem helaas treffend weer.

Opbrengsten van Buijs en Derijck zullen wel gebruikt worden om Verbeek zijn oprotpremie van te betalen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65038898
raar moment , had het dan voor de winterstop gedaan.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:08:05 #275
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_65038952
Heb je geen geld om fatsoenlijke voetballers te kopen, maar wel om je trainer een oprotpremie te geven Dit valt toch allemaal niet te rijmen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:10:40 #276
236335 neen
schone schijn
pi_65039043
quote:
'Verbeek stapte zelf op bij Feyenoord'

Niet Feyenoord, maar trainer Gertjan Verbeek zelf heeft de samenwerking woensdag beëindigd. Dit meldt RTV Rijnmond op zijn website. De regio-omroep stelt dat de club dit zelf heeft medegedeeld.

Woensdagmiddag werd door andere media bekendgemaakt dat de Rotterdamse club de 46-jarige Verbeek de laan uitstuurde. Daarbij zou Verbeek een jaarsalaris meekrijgen. De oefenmeester trad pas afgelopen zomer in dienst van de club uit Rotterdam-Zuid. Slechte resultaten en een verstoorde relatie met de spelersgroep zouden de aanleiding voor het ontslag van Verbeek zijn.

Feyenoord zelf liet weten dat er nog geen sprake is van een definitief besluit. Wel vond er woensdagmiddag volgens de club een overleg plaats, een definitieve beslissing zou echter nog niet genomen zijn.
het lijkt niet wat het is
pi_65039175
quote:
Radio Rijnmond meldt zojuist dat Mario Been 'nee' heeft gezegd tegen Feyenoord. De coach van NEC liet eerder op de dag weten in het AD nog niet te zijn benaderd. Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.

Volgens Rijnmond heeft de spelersgroep aangegeven Van Hanegem als coach te willen. De oud-Feyenoorder liet gisteren nog weten nog niet te stoppen met zijn werkzaamheden als trainer. Na zijn ontslag bij FC Utrecht kwam hij daarmee voor het eerst weer in de media.

Feyenoord heeft het ontslagbericht nog altijd niet bevestigd. Volgens Rijnmond wil de leiding dat Verbeek zelf opstapt, zodat het bestuur geen gezichtsverlies lijdt. Verbeek krijgt wel één jaarsalaris mee.
Bron: fr12.nl

Een oprotpremie om ontslag te némen... Het zou niet gekker moeten worden
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:14:43 #278
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_65039183
Jongens, ik zal me eerst moeten inlezen, dus wat ik nu ga posten zal wellicht onlogisch zijn: ik vind dat men onrespectvol is omgegaan met vrijgezel Verbeek. Het legioen zag het zitten in arbeider Verbeek. Wat wordt er met hun stem gedaan?

Keywords: respect, gajes, jehova

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65039185
quote:
Volgens Radio Rijnmond lijkt het erop dat met Gertjan Verbeek ook Wim Jansen bij Feyenoord vertrekt. De technisch adviseur van Feyenoord werd begin dit seizoen ook assistent van Verbeek. [reageer]
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:14:58 #280
164283 Luco
Buongiorno!
pi_65039197

Hebben we die ook weer gehad
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_65039268
Ik heb het idee dat het gesprek van nu alleen gaat over of hij ontslagen wordt ofdat hij zelf ontslag neemt.
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Zwansen het volgende:
Zuur voor Verbeek. Gun ik hem echt niet.
Persoonlijk gun ik het hem ook niet, en de manier waarop is natuurlijk belachelijk. Maar het kan zijn dat het gewoon de verkeerde persoon op de verkeerde plek is. Aan al die blessures heeft Verbeek misschien zelf ook wel schuld.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:16:53 #282
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65039281
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:03 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Denk het ook wel, maar hij is ook genoeg sportman om hier vreselijk van te balen volgens mij.
Nu moeten de spelers het maar laten zien. Niet dat ze dat kunnen, maar ok.
pi_65039286
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:10 schreef neen het volgende:

[..]

Lijkt me eerlijk gezegd ook logischer dan ontslag, gezien de financiën.

Ongelukkig moment, dat wel natuurlijk.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:17:07 #284
13462 BansheeBoy
pi_65039293
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef ericajax het volgende:
AD: 'Feyenoord wil Been direct halen'

Triest als het gebeurd.
Mario Been zal zich nu wel kapot piekeren:"Wat zal ik doen, trouw zijn aan NEC die me een kans geef toen ik geen zak aardappelen meer waard was? Of de trein pakken die misschien maar één keer in je leven langs komt?"

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:17:59 #285
13462 BansheeBoy
pi_65039325
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Hofland stelt zich straks nog beschikbaar als algemeen directeur
Dan hoeft ie niet over zijn linkerbeen meer gepasseerd te worden. Ik zeg: verbetering!

²
pi_65039376
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mario Been zal zich nu wel kapot piekeren:"Wat zal ik doen, trouw zijn aan NEC die me een kans geef toen ik geen zak aardappelen meer waard was? Of de trein pakken die misschien maar één keer in je leven langs komt?"

²
die trein komt heus nog wel voorbij hoor
pi_65039383
Been wilde wel...toen Erwin koeman wegging.

Been zag het wel zitten, 3 jaar lang bouwen met een talentvolle jonge groep. Maar we kregen een stel overbejaarde zannikers.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:19:31 #288
13462 BansheeBoy
pi_65039388
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:33 schreef Rikketik het volgende:
Lijkt me overigens wel tof om iemand als Verbeek de laan uit te sturen.

- 'Gert-Jan, je bent ontslagen.'
+ 'Ja, hier kan ik dus niets mee. Je kan me vinden in het krachthonk als er iets is.'
- ' '

Beste grap van de week!!!!!!!!

²
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 januari 2009 @ 18:19:54 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65039404
quote:

[..]

²
Been schijnt al nee gezegd te hebben
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65039412
quote:
Massaal steun voor Verbeek op internet

ROTTERDAM - Het vertrek van trainer Gertjan Verbeek bij Feyenoord is bij het fanatieke legioen slecht gevallen. Op de websites van onder meer RTV Rijnmond, AD, Sportwereld en De Telegraaf spreken de fans er woensdag schande van. Volgens hen kan Verbeek blijven, maar moeten technisch directeur Peter Bosz en de oudere spelers die moeite hebben met de aanpak van de trainer, heel snel ,,oppleuren''.
,,Volgevreten miljonairs schaam jezelf, prestatie nul. Ik walg dat deze spelers zich Feyenoorder noemen'', aldus een Rotterdammer op de site van RTV Rijnmond.
,,Nog nooit zo'n zooitje meegemaakt bij mijn club. Gooi die grote jongens er lekker uit, zoals Hofland, Makaay, Lucius etc, want die zijn hier verantwoordelijk voor. Ik vond Verbeek een prima trainer!. En hoe lang mag die Bosz eigenlijk blijven zitten'', stelde een supporter op de site van Sportwereld.
,,Jammer Gertjan, ik had het je zo gegund, maar in m'n achterhoofd wist ik dat dit niet eenvoudig zou zijn. Jij bent NIET mislukt, Feyenoord is mislukt'', meldt een criticus op de site van De Telegraaf.

(ANP)
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:24:10 #291
13462 BansheeBoy
pi_65039596
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer merkwaardig. Gesprekken met Verbeek zijn nog volop aan de gang, blijkt nu. En toch ligt al op straat dat hij weggaat bij Feyenoord. Zegt iets over de cultuur bij de club.
Er zit een hoop gajes in die selectie. Met hun lijntjes naar het AD en ijdele Hugo Borst. Ik vind het achterbakse spelers. Echt.

²
pi_65039665
quote:

[..]

²
Een ontspoorde trein waar hij nog net op kan springen om hem proberen weer op de rails te krijgen. Volgend jaar is het weer precies hetzelfde gezeik, tenzij er een geldschieter komt.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:26:06 #293
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65039677
Beetje jammer dat al die oldtimers bij Feyenoord nu bevestigen wat velen al dachten
Beetje freewheelend voor teveel geld het einde van hun carriere halen met weinig inspanning.

en toen kwam Verbeek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Prosac op 14-01-2009 18:31:44 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:26:40 #294
13462 BansheeBoy
pi_65039701
Een aantal passanten:

- Gullit
- Van Marwijk
- Dolf Lundgren
- Verbeek

Allemaal ontslagen, en nog durft de spelersgroep de schuld aan de trainer te geven? Wie willen ze hebben om gemotiveerd te raken: Mourinho, Wenger, Chuck Norris?

²
pi_65039739
Maar heeft van Marwijk het dan wel zo goed gedaan, die had toch een flinke invloed bij de aankoop van oa Makaay, Hofland en v Bronkhorst?
pi_65039757
Vind het niet meer dan logisch dat Been nee heeft gezegd. Behalve clubliefde valt er op dit moment echt geen eer te behalen.

Zonde voor Verbeek maar dit kon natuurlijk niet lang stand houden.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:31:58 #297
13462 BansheeBoy
pi_65039939
Ik heb een niet zo fijn onderbuikgevoel, ik moet nl. aan dat schijnheilige hoofdje van Hofland denken toe hij werd gevraagd over "hard werken voor de trainer" waarin hij sukkelig, schijnheilig, zigzaggend het volgende mieterige antwoord gaf:"Je moet altijd hard werken, voor de club, voor de supporters..."

²
pi_65040029
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef sjimz het volgende:
Vind het niet meer dan logisch dat Been nee heeft gezegd. Behalve clubliefde valt er op dit moment echt geen eer te behalen.

Zonde voor Verbeek maar dit kon natuurlijk niet lang stand houden.
Been die komt nog wel naar Feyenoord wanneer het weer wat beter gaat. Het gaat toch OOIT weer goed komen?
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:34:54 #299
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65040050
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef buddyb het volgende:

[..]

Schandalig dat alleen de traditionele kranten genoemd worden en niet de gezaghebbend reacties van deskundige Fok!ers
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65040175
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Blauwjongetje het volgende:

[..]

Been die komt nog wel naar Feyenoord wanneer het weer wat beter gaat. Het gaat toch OOIT weer goed komen?
Tuurlijk komt het ooit wel weer goed.
Dit seizoen alleen niet meer en bij NEC heeft hij wat moois opgebouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')