Ze sturen gewoon hun sterkste man het veld uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef Urquhart het volgende:
Wat een beleid daar
Of een andere trainer wel met dat zooitje kan omgaan
quote:Feyenoord spreekt de berichten tegen. "Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek is ontslagen,maar dat kan elk moment anders zijn",verklaarde hoofd communicatie Raymond Salomon."We zijn nog in gesprek."
Dan zeg ik mijn vertrouwen in de spelersgroep op.quote:
Het is echt bizar als je nu op jullie site kijkt en dan dat stuk leest over de nieuwjaarsreceptie en de visie van Gudde. Waarin hij het consistente beleid prijst en dus juist het doorzetten van de ingezette koers als het wat tegen zit. Daar houden ze zich goed aan danquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef Staanplaats het volgende:
Mijn mening in Feyenoord-topic:
Dit is het meest slechte wat kan gebeuren voor een club die in opbouw is..
Een gedeelte van spelersgroep moet echt heel diep de hand in eigen boezem steken. Verbeek is in z'n rug gestoken door z'n eigen ploeg, de gehele eerste seizoenshelft hebben bepaalde spelers gewoon verzaakt. Dat is gewoon onder geen beding te tolereren, ook niet als je het niet eens bent met de trainer. Als je contributie betaalt om te mogen voetballen is het een ander verhaal, maar van jongens die een paar ton onstrijken mag je een professionele benadering verwachten.
Ook het moment van ontslag /opstappen snap ik niet, had dit dan gedaan voor de winterstop. Dan had de nieuwe trainer nog 'iets' kunnen bouwen. Maarja welke trainer wil nog stappen in de slangenkuil die Feijenoord heet. Misschien huilies als Timmer, Hofland en Lucius zelf maar voor de groep staan, die weten het toch allemaal zo goed...
Hij liegt nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zelfs de persvoorlichter is een prutser
topsportklimaat hehquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is echt bizar als je nu op jullie site kijkt en dan dat stuk leest over de nieuwkaarsreceptie en de visie van Gudde. Waarin hij het consistente beleid prijst en dus juist het doorzetten van de ingezette koers als het wat tegen zit. Daar houden ze zich goed aan dan
royal sadness iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Itisbanging het volgende:
NEt eventjes een live-stream van Radio Rijnmond meegepikt en daar wist dhr Schelvis te melden:
- Verbeek weg (+ jaarsalaris)
- Bosz kan niet blijven zitten (= binnen 24u weg)
- Been heeft NEE gezegd tegen feyenoord
- Spelersgroep wilt... JAJA... De Kromme (zelfde instelling namelijk)![]()
![]()
Ik zie weinig tot geen reacties ten faveure van de spelersgroep, dus je bent niet de enige. Heb zelden gezien dat iedereen eigenlijk zo eensgezind is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Zwansen het volgende:
Zuur voor Verbeek. Gun ik hem echt niet.
quote:Feyenoord verbreekt samenwerking met Verbeek
Gertjan Verbeek is niet langer meer de trainer van Feyenoord. De 46-jarige oefenmeester is woensdag door de Rotterdamse clubleiding ontslagen.
Verbeek is slachtoffer geworden van de slechte resultaten van Feyenoord. De ploeg bezet halverwege het seizoen de twaalfde plaats in de Eredivisie en slaagde er niet in te overwinteren in het UEFA Cup-toernooi. Dat die beroerde prestaties gestalte kregen in het jaar (2008) dat de club zijn honderdjarig bestaan vierde, maakt de sportieve crisis nóg schrijnender.
Bovendien genoot Verbeek steeds minder steun vanuit de spelersgroep. Dat kwam vorige week pijnlijk aan het licht tijdens het mislukte trainingskamp van de Rotterdammers in het Turkse Belek. Binnen de selectie werden achter de rug van de Verbeek om geintjes gemaakt over diens positie en over zijn bijdrage aan tactische trainingen.
Ze zijn aan het vergaderen hoe ze het naar buiten gaan brengen hoor ik net op de radio.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:12 schreef ErikT het volgende:
Maar wacht ff, hij is dus nog niet echt ontslagen?
Dan hoop ik van harte dat ze er ipv van Verbeek een aantal spelers uitmikken.
Ik denk niet dat er nog een Verbeek gaat komen in de Kuipquote:Feyenoord won onder leiding van de woensdag ontslagen trainer Gertjan Verbeek maar acht van zijn 26 officiële wedstrijden. Slechts één keer eerder in de Rotterdamse clubhistorie lag het aantal zeges nóg lager na de eerste 26 wedstrijden in een seizoen.
Dat was in de jaargang 1989/90, toen Feyenoord getraind werd door Pim Verbeek. Na de eerste 26 wedstrijden hadden de Rotterdammers maar zes overwinningen behaald, tegen negen gelijke spelen en elf nederlagen.
Haha dit meen je niet! Vooral dat van de Kromme dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Itisbanging het volgende:
NEt eventjes een live-stream van Radio Rijnmond meegepikt en daar wist dhr Schelvis te melden:
- Verbeek weg (+ jaarsalaris)
- Bosz kan niet blijven zitten (= binnen 24u weg)
- Been heeft NEE gezegd tegen feyenoord
- Spelersgroep wilt... JAJA... De Kromme (zelfde instelling namelijk)![]()
![]()
Echt he, ik quote:quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is echt bizar als je nu op jullie site kijkt en dan dat stuk leest over de nieuwjaarsreceptie en de visie van Gudde. Waarin hij het consistente beleid prijst en dus juist het doorzetten van de ingezette koers als het wat tegen zit. Daar houden ze zich goed aan dan
quote:Feyenoord wil herstel bereiken door duidelijk de ingezette route te blijven volgen, bijvoorbeeld door vast te houden aan het ingezette beleid om een topsportklimaat te creëren. Gudde: ‘We geloven daar heilig in, omdat het goed doordacht is, wat buitenstaanders daar ook van vinden, en omdat consistent beleid per saldo altijd meer loont dan een wispelturig zig-zag beleid.’
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog een Verbeek gaat komen in de Kuip
als Verbeek ontslagen is door de RvC dan kan diezelfde raad niet anders dan ook Bosz wegsturen aangezien deze verantwoordelijk voor hem is toch? Ben heel benieuwd hoe het é.é.a. uitpakt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
Als dit waar is kan peter bosz niet meer blijven, hij zou solidair moeten zijn met verbeek.
quote:
Staat er al heel de dag. Site kan grote aantal bezoekers niet aan denk ik. Heel veel Feyenoord sites zijn op dit moment onbereikbaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:20 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden, ze zijn een nieuwsbericht aan het plaatsen op feyenoord.nl
Maak Rene Froger trainerquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Adamo144 het volgende:
wel leuk en aardig allemaal maar Feyenoord heeft toch geen cent, maar dan ook geen CENT te makken??
Als Verbeek echt weg moet staat er wel iemand op om te dokken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Adamo144 het volgende:
wel leuk en aardig allemaal maar Feyenoord heeft toch geen cent, maar dan ook geen CENT te makken??
Ja precies dat stukje wilde ik dus eerst ook quoten, echt ongelooflijk. alleen deed de site het toen weer eens niet.quote:
Alsof Jol naar Feyenoord komtquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef Kwezel het volgende:
Martin Jol :wacht in Nederland nog altijd op zijn eerste grote club, maar trainde in het buitenland wel al Tottenham Hotspur en momenteel Hamburger SV. De naam van Jol valt regelmatig in het geruchtencircuit en mag inmiddels vanwege zijn status worden gerekend tot een van de kandidaten om Verbeek op te volgen.
Businessclub wil financieel bijspringenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als Verbeek echt weg moet staat er wel iemand op om te dokken.
tsja telegraaf hequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef R_B het volgende:
Wie verzint dat nou, jol mogelijk naar feyenoord...
Die kans (op dit moment) is ongeveer net zo groot als dat de palestijnen vrede sluiten met israel
Die is er dus niet....
t is feyenoord hequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord moet toch wel iemand achter de hand hebben? Anders ga je Verbeek nu toch niet ontslaan?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord moet toch wel iemand achter de hand hebben? Anders ga je Verbeek nu toch niet ontslaan?
Feyenoord oet wel vaker ondoordachte dingen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef koningdavid het volgende:
nopquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef ub40_bboy het volgende:
![]()
Feyenoord degradeert binnen 3 jaar.
![]()
ja ze willen een gewichtig iemand aanstellen vertelden zequote:
als speler én als trainer de klassieke top 3 gehad dan, wat een clubhoertjequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef koningdavid het volgende:
Nieuwe coach gaat Ronald Koeman worden trouwens.
Dan is hij echt de ultieme clubhoer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef koningdavid het volgende:
Was ie als speler toch al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dan is hij echt de ultieme clubhoer.
bron?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef koningdavid het volgende:
Geen. Dat denk ik gewoon...quote:
Denk het ook wel, maar hij is ook genoeg sportman om hier vreselijk van te balen volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Verbeek wel opgelucht is trouwens.
quote:'Verbeek stapte zelf op bij Feyenoord'
Niet Feyenoord, maar trainer Gertjan Verbeek zelf heeft de samenwerking woensdag beëindigd. Dit meldt RTV Rijnmond op zijn website. De regio-omroep stelt dat de club dit zelf heeft medegedeeld.
Woensdagmiddag werd door andere media bekendgemaakt dat de Rotterdamse club de 46-jarige Verbeek de laan uitstuurde. Daarbij zou Verbeek een jaarsalaris meekrijgen. De oefenmeester trad pas afgelopen zomer in dienst van de club uit Rotterdam-Zuid. Slechte resultaten en een verstoorde relatie met de spelersgroep zouden de aanleiding voor het ontslag van Verbeek zijn.
Feyenoord zelf liet weten dat er nog geen sprake is van een definitief besluit. Wel vond er woensdagmiddag volgens de club een overleg plaats, een definitieve beslissing zou echter nog niet genomen zijn.
Bron: fr12.nlquote:Radio Rijnmond meldt zojuist dat Mario Been 'nee' heeft gezegd tegen Feyenoord. De coach van NEC liet eerder op de dag weten in het AD nog niet te zijn benaderd. Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.
Volgens Rijnmond heeft de spelersgroep aangegeven Van Hanegem als coach te willen. De oud-Feyenoorder liet gisteren nog weten nog niet te stoppen met zijn werkzaamheden als trainer. Na zijn ontslag bij FC Utrecht kwam hij daarmee voor het eerst weer in de media.
Feyenoord heeft het ontslagbericht nog altijd niet bevestigd. Volgens Rijnmond wil de leiding dat Verbeek zelf opstapt, zodat het bestuur geen gezichtsverlies lijdt. Verbeek krijgt wel één jaarsalaris mee.
quote:Volgens Radio Rijnmond lijkt het erop dat met Gertjan Verbeek ook Wim Jansen bij Feyenoord vertrekt. De technisch adviseur van Feyenoord werd begin dit seizoen ook assistent van Verbeek. [reageer]
Persoonlijk gun ik het hem ook niet, en de manier waarop is natuurlijk belachelijk. Maar het kan zijn dat het gewoon de verkeerde persoon op de verkeerde plek is. Aan al die blessures heeft Verbeek misschien zelf ook wel schuld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Zwansen het volgende:
Zuur voor Verbeek. Gun ik hem echt niet.
Nu moeten de spelers het maar laten zien. Niet dat ze dat kunnen, maar ok.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar hij is ook genoeg sportman om hier vreselijk van te balen volgens mij.
Lijkt me eerlijk gezegd ook logischer dan ontslag, gezien de financiën.quote:
Mario Been zal zich nu wel kapot piekeren:"Wat zal ik doen, trouw zijn aan NEC die me een kans geef toen ik geen zak aardappelen meer waard was? Of de trein pakken die misschien maar één keer in je leven langs komt?"quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef ericajax het volgende:
AD: 'Feyenoord wil Been direct halen'
Triest als het gebeurd.
Dan hoeft ie niet over zijn linkerbeen meer gepasseerd te worden. Ik zeg: verbetering!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Zero2Nine het volgende:
Hofland stelt zich straks nog beschikbaar als algemeen directeur
die trein komt heus nog wel voorbij hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mario Been zal zich nu wel kapot piekeren:"Wat zal ik doen, trouw zijn aan NEC die me een kans geef toen ik geen zak aardappelen meer waard was? Of de trein pakken die misschien maar één keer in je leven langs komt?"²
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:33 schreef Rikketik het volgende:
Lijkt me overigens wel tof om iemand als Verbeek de laan uit te sturen.
- 'Gert-Jan, je bent ontslagen.'
+ 'Ja, hier kan ik dus niets mee. Je kan me vinden in het krachthonk als er iets is.'
- ''
Been schijnt al nee gezegd te hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mario Been zal zich nu wel kapot piekeren:"Wat zal ik doen, trouw zijn aan NEC die me een kans geef toen ik geen zak aardappelen meer waard was? Of de trein pakken die misschien maar één keer in je leven langs komt?"²
quote:Massaal steun voor Verbeek op internet
ROTTERDAM - Het vertrek van trainer Gertjan Verbeek bij Feyenoord is bij het fanatieke legioen slecht gevallen. Op de websites van onder meer RTV Rijnmond, AD, Sportwereld en De Telegraaf spreken de fans er woensdag schande van. Volgens hen kan Verbeek blijven, maar moeten technisch directeur Peter Bosz en de oudere spelers die moeite hebben met de aanpak van de trainer, heel snel ,,oppleuren''.
,,Volgevreten miljonairs schaam jezelf, prestatie nul. Ik walg dat deze spelers zich Feyenoorder noemen'', aldus een Rotterdammer op de site van RTV Rijnmond.
,,Nog nooit zo'n zooitje meegemaakt bij mijn club. Gooi die grote jongens er lekker uit, zoals Hofland, Makaay, Lucius etc, want die zijn hier verantwoordelijk voor. Ik vond Verbeek een prima trainer!. En hoe lang mag die Bosz eigenlijk blijven zitten'', stelde een supporter op de site van Sportwereld.
,,Jammer Gertjan, ik had het je zo gegund, maar in m'n achterhoofd wist ik dat dit niet eenvoudig zou zijn. Jij bent NIET mislukt, Feyenoord is mislukt'', meldt een criticus op de site van De Telegraaf.
(ANP)
Er zit een hoop gajes in die selectie. Met hun lijntjes naar het AD en ijdele Hugo Borst. Ik vind het achterbakse spelers. Echt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer merkwaardig. Gesprekken met Verbeek zijn nog volop aan de gang, blijkt nu. En toch ligt al op straat dat hij weggaat bij Feyenoord. Zegt iets over de cultuur bij de club.
Een ontspoorde trein waar hij nog net op kan springen om hem proberen weer op de rails te krijgen. Volgend jaar is het weer precies hetzelfde gezeik, tenzij er een geldschieter komt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Been die komt nog wel naar Feyenoord wanneer het weer wat beter gaat. Het gaat toch OOIT weer goed komen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:27 schreef sjimz het volgende:
Vind het niet meer dan logisch dat Been nee heeft gezegd. Behalve clubliefde valt er op dit moment echt geen eer te behalen.
Zonde voor Verbeek maar dit kon natuurlijk niet lang stand houden.
Schandalig dat alleen de traditionele kranten genoemd worden en niet de gezaghebbend reacties van deskundige Fok!ersquote:
Tuurlijk komt het ooit wel weer goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Been die komt nog wel naar Feyenoord wanneer het weer wat beter gaat. Het gaat toch OOIT weer goed komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |