tsja telegraaf hequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:32 schreef R_B het volgende:
Wie verzint dat nou, jol mogelijk naar feyenoord...
Die kans (op dit moment) is ongeveer net zo groot als dat de palestijnen vrede sluiten met israel
Die is er dus niet....
t is feyenoord hequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord moet toch wel iemand achter de hand hebben? Anders ga je Verbeek nu toch niet ontslaan?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord moet toch wel iemand achter de hand hebben? Anders ga je Verbeek nu toch niet ontslaan?
Feyenoord oet wel vaker ondoordachte dingen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:35 schreef koningdavid het volgende:
nopquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef ub40_bboy het volgende:
![]()
Feyenoord degradeert binnen 3 jaar.
![]()
ja ze willen een gewichtig iemand aanstellen vertelden zequote:
als speler én als trainer de klassieke top 3 gehad dan, wat een clubhoertjequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef koningdavid het volgende:
Nieuwe coach gaat Ronald Koeman worden trouwens.
Dan is hij echt de ultieme clubhoer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef koningdavid het volgende:
Was ie als speler toch al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dan is hij echt de ultieme clubhoer.
bron?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef koningdavid het volgende:
Geen. Dat denk ik gewoon...quote:
Denk het ook wel, maar hij is ook genoeg sportman om hier vreselijk van te balen volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Verbeek wel opgelucht is trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |