Zou wat zijn, als de media voor hun beurt gepraat hebben. Al vrees ik het ergste voor Verbeek!quote:
Inderdaad, genieten dit soort nieuws. Om het kwartier nieuwe updates, lekker f5'en, heerlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Riro het volgende:
Mooi om te volgen als 'buitenstander', maar het zal je club zijn zeg
Ik ruik een schadevergoeding.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou wat zijn, als de media voor hun beurt gepraat hebben. Al vrees ik het ergste voor Verbeek!
Nee dat is lekker, heb je een lege bestuurskamerquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef Rikketik het volgende:
Misschien voor de grap eens de vedetten in het bestuur plaats laten nemen en Bosz en Gudde in hun plaats opstellen in de volgende wedstrijd.
quote:
Ik blijf het de mooiste voetbalfoto van het afgelopen jaar vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wij staan nog steeds achter onze trainer........"
Nee, daar zitten die vedetten dan dus. Ze hebben vandaag al een zeker 'talent' getoond voor het managen van een club.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee dat is lekker, heb je een lege bestuurskamer
check die greene (quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik blijf het de mooiste voetbalfoto van het afgelopen jaar vinden.
Waarom opstappen, en zo al zijn rechten opgeven? Verbeek is ook niet weggelopen voor de moeilijkheden, dus hoeft hij nu ook niet op te stappen omdat Feyenoord hem niet meer moet. Laat Feyenoord hem maar lekker een oprotpremie betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer merkwaardig. Gesprekken met Verbeek zijn nog volop aan de gang, blijkt nu. En toch ligt al op straat dat hij weggaat bij Feyenoord. Zegt iets over de cultuur bij de club.
Ik deel de opmerking dat er niets meer te redden valt. De sfeer is nu dusdanig verziekt dat zowel Verbeek als Bosz moeten opstappen, in het belang van de club.
zeker nuquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik blijf het de mooiste voetbalfoto van het afgelopen jaar vinden.
Het zou wel enorm smerig zijn als blijkt dat (een) speler(s) dit naar buiten hebben gebracht terwijl de gesprekken nog aan de gang zijn, puur om de boel te saboterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
De sfeer is nu dusdanig verziekt dat zowel Verbeek als Bosz moeten opstappen, in het belang van de club.
Ja, maar ik doelde op de vedetten dus eigenlijk. Naast Makaay en v. Bronckie kan ik er geen noemen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, daar zitten die vedetten dan dus. Ze hebben vandaag al een zeker 'talent' getoond voor het managen van een club.
De hele groep kijkt zo van:" WTF, ik kan niet meerquote:
Hofland, Timmer, Lucius, Landzaat (leeft die nog?), etc.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja, maar ik doelde op de vedetten dus eigenlijk. Naast Makaay en v. Bronckie kan ik er geen noemen?
Vedetten..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hofland, Timmer, Lucius, Landzaat (leeft die nog?), etc.
De waterlanders glinsteren al in de ogen bij Hofland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De hele groep kijkt zo van:" WTF, ik kan niet meer. "
En Verbeek die als een echte generaal voorop loopt.
Geweldige foto!
Spelers lekken naar de pers, niets is zeker, Verbeek is NOG niet ontslagen. Het is echt één grote pleuriszooi bij Feyenoord. Het zit daar zo fout, ongelofelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer merkwaardig. Gesprekken met Verbeek zijn nog volop aan de gang, blijkt nu. En toch ligt al op straat dat hij weggaat bij Feyenoord. Zegt iets over de cultuur bij de club.
Ik deel de opmerking dat er niets meer te redden valt. De sfeer is nu dusdanig verziekt dat zowel Verbeek als Bosz moeten opstappen, in het belang van de club.
Dat denk ik niet eigenlijk. Die man is wel wat gewend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Adamo144 het volgende:
oh man dit is echt beter dan een soap, om dit moment zit verbeek gewoon te zweten in een bestuurskamer.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ah ze hebben een nieuwe perschef zie ik. De spelers hebben het vertrouwen in de oude perschef opgezegd
Waarom zou hij zitten zweten? Volgens mij kan het Verbeek echt weinig schelen als hij er op deze manier wordt uitgewerkt, hij heeft in deze weinig fout gedaan. Ik vind het een misselijke actie van de spelersgroep en ben erg benieuwd of naar buiten komt wie nou precies voorp is gegaan in dit hele proces.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Adamo144 het volgende:
oh man dit is echt beter dan een soap, om dit moment zit verbeek gewoon te zweten in een bestuurskamer.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef BB-boy het volgende:
http://voetbal.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-465173
Voor die tijd hebben ze allang het vertrouwen in de supporters opgezegd en mag er niemand meer de Kuip in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben overigens ook heel benieuwd naar wat de reactie van Het Legioen zal zijn... 90 minuten uitfluiten lijkt me wel een mooi gebaar
Gewoon een wedstrijd massaal niet komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ben overigens ook heel benieuwd naar wat de reactie van Het Legioen zal zijn... 90 minuten uitfluiten lijkt me wel een mooi gebaar
Dat lukte al aardig de afgelopen seizoenenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Gewoon een wedstrijd massaal niet komen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Voor die tijd hebben ze allang het vertrouwen in de supporters opgezegd en mag er niemand meer de Kuip in.
"We hebben geen vertrouwen in SC Heerenveen, we hebben liever dat ze opstappen."quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Voor die tijd hebben ze allang het vertrouwen in de supporters opgezegd en mag er niemand meer de Kuip in.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
"We hebben geen vertrouwen in SC Heerenveen, we hebben liever dat ze opstappen."
Check eerst even de feiten voordat je onzin gaat verkondigenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat lukte al aardig de afgelopen seizoenen
Die arme jochies...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef Voltreffer het volgende:
Vraag me af hoe spelers als Wijnaldum en Fer dit beleven. Moet toch vreemd zijn?
En vandaag nog bij het Sportjournaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Publicatiedatum: 13-1-2009, dat was gister nog gewoon he
[..]
reactie van de weekquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef BUG80 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Huil niet manquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Check eerst even de feiten voordat je onzin gaat verkondigen
Nee je bent de eerstequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef DrDentz het volgende:
Leuk plaatje bovenaan deze pagina, als dat nog niet gezegd is
http://www.rtl.nl/(/actue(...)eyenoord_verbeek.xmlquote:Diverse media melden dat Gertjan Verbeek weggaat bij Feyenoord, maar de Rotterdamse voetbalclub ontkent dat.
Vertrouwen
Diverse media melden het vertrek van de trainer. De spelersgroep zou geen vertrouwen meer hebben in Verbeek. Ook vielen de resultaten in de eerste seizoenshelft tegen. Het AD heeft zelfs de gewenste opvolger van Verbeek al genoemd: Mario Been. De oud-speler van Feyenoord is nu trainer van NEC.
Heerenveen
Verbeek is iets meer dan een half jaar in dienst bij Feyenoord. Daarvoor was hij enkele seizoenen een succesvolle trainer van Heerenveen.
Eigenlijk zouden ze een standbeeld van Verbeek in die pose voor de Kuip moeten zetten.quote:
Neequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Espabilado het volgende:
'Selectie zegt vertrouwen in Bosz op'
'Bestuur Feyenoord stapt op'
'Selectie Feyenoord verlaat club'
'Feyenoord na 100 jaar opgeheven'
'Sparta Rotterdam neemt Kuip over'
Komende headlines?
De spelers hebben al het vertrouwen in Bosz opgezegd:quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Espabilado het volgende:
'Selectie zegt vertrouwen in Bosz op'
'Bestuur Feyenoord stapt op'
'Selectie Feyenoord verlaat club'
'Feyenoord na 100 jaar opgeheven'
'Sparta Rotterdam neemt Kuip over'
Komende headlines?
quote:Spelers eisen opstappen Bosz
De spelersgroep van Feyenoord heeft woensdag niet alleen laten weten absoluut niet verder te willen met trainer Verbeek; ook heeft de selectie meegedeeld geen vertrouwen meer te hebben in technisch directeur Peter Bosz. Zij vinden het onbegrijpelijk dat de beleidsbepaler zijn trainer tot het laatst is blijven steunen, terwijl zij zelf meermaals aangaven niet meer verder te willen met de keuzeheer uit Deventer, aldus Sportweek.
In een gesprek tussen de voetballers van Feyenoord, Verbeek en Bosz, gaf de laatstgenoemde wederom aan dat de kloof tussen trainer en zijn spelers was ontstaan door de spelersgroep. Hierop stapten de spelers naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek onafwendbaar was.
Bosz is toch binnen een week weg, de supporters zullen niet minder eisen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Tering die spelersgroep. Dat ze voetballen voor hun geld en zich niet bezighouden met de technisch manager. Wat een trieste zooi
.
Verbeek zou ontslagen zijn, werd later tegengesproken, verhaal gaat dat de selectie vertrek heeft geeist van Verbeek, geen draagkracht meer, selectie eist nu ook vertrek van Bosz, heel FOK ligt de hele middag al in een deuk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef SCH het volgende:
Ik lees het pas net, kan iemand het even samenvatten?
Kan iemand niet gewoon het vertrek van de hele selectie eisen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Verbeek zou ontslagen zijn, werd later tegengesproken, verhaal gaat dat de selectie vertrek heeft geeist van Verbeek, geen draagkracht meer, selectie eist nu ook vertrek van Bosz, heel FOK ligt de hele middag al in een deuk.
edit: laat maar dat Feyenoord ontkent staat al in jouw verhaaltjequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Verbeek zou ontslagen zijn, werd later tegengesproken, verhaal gaat dat de selectie vertrek heeft geeist van Verbeek, geen draagkracht meer, selectie eist nu ook vertrek van Bosz, heel FOK ligt de hele middag al in een deuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |