Ja laat ze zelf maar de rotzooi opruimenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef Colplay het volgende:
Timmer en Gio als speler/coach. Waarschijnlijk vinden de spelers dit zelf de beste oplossing.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:33 schreef Rikketik het volgende:
Lijkt me overigens wel tof om iemand als Verbeek de laan uit te sturen.
- 'Gert-Jan, je bent ontslagen.'
+ 'Ja, hier kan ik dus niets mee. Je kan me vinden in het krachthonk als er iets is.'
- ''
Timmer: Ja ik hoor eigenlijk in het krachthonk te zitten nu maar die ouwe kan de pot op... ZUIPUHHHHquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:34 schreef BB-boy het volgende:
Die misselijke spelers gaat het meteen vieren ook
[ afbeelding ]
Samen met John van Loen voor de persconferenties.quote:
Dit seizoen is sowieso al verloren. Ik denk dat ze ook niet met een interim moeten gaan werken, maar met iemand die er de komende jaren (hopelijk) kan staan. Dan kan de nieuwe trainer dit seizoen goed kijken welke spelers hij volgend jaar nog bij de selectie wil hebben en kan men proberen de rest van de zomer te verkopen. En hopelijk vinden ze ergens een potje met geld om de selectie te versterken dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als Nijmegenaar hoop ik natuurlijk dat Been niet gaat. Maar ALS hij dat wel doet dan moeten er wel een aantal dingen gebeuren. Spelers als Hofland moeten ze er gewoon uitbonjouren en dan Been met de talentvolle jonge spelers iets moois laten bouwen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
"De spelers moeten verdomme luisteren!~Naar mij zullen ze dat"
Die hebben ze net weggestuurd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef DaMart het volgende:
Dit seizoen is sowieso al verloren. Ik denk dat ze ook niet met een interim moeten gaan werken, maar met iemand die er de komende jaren (hopelijk) kan staan. Dan kan de nieuwe trainer dit seizoen goed kijken welke spelers hij volgend jaar nog bij de selectie wil hebben en kan men proberen de rest van de zomer te verkopen. En hopelijk vinden ze ergens een potje met geld om de selectie te versterken dan.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ook vertrouwen Peter Bosz opgezegd
De spelersgroep van Feyenoord zegt ook geen vertrouwen meer te hebben in technisch directeur Peter Bosz. Eerder vanmiddag werd trainer Gertjan Verbeek al op aandringen van de selectie op straat gezet.
Het vertrouwen zou ontbreken omdat Bosz de trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al een paar keer had aangegeven geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek, meldt Sportweek.nl.
Schuld
Bosz gaf vanmiddag – tijdens een gesprek tussen de spelersgroep, hemzelf en Verbeek - de selectie de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en de spelers. Voor de selectie was dit reden genoeg om naar algemeen directeur Eric Gudde te stappen, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd.
http://www.spitsnieuws.nl(...)peter_bosz_opge.html
Hahaha je had komiek moeten worden!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef rival het volgende:
waarom noemen ze een kleuterklasje trouwens spelersgroep?
Ja, en dat is zonde. Maar nu ze zonder trainer zitten, zou ik ook niet voor een tussenoplossing gaan, maar voor een structurele.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Die hebben ze net weggestuurd.
Seth Gaaikema draait zich om in z'n graf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hahaha je had komiek moeten worden!
Degraderen zal wel niet, maar het linkerrijtje is een vrij lastige opgave geworden zo (voor zover het dat nog niet wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef poehej het volgende:
Dit zou nog wel eens een zwarte pagina in het boek van Feijenoord kunnen worden.. Als ze veel mazzel hebben kunnen ze misschien nog "redelijk" eindigen, met een beetje pech kakken ze helemaal in en degraderen ze. Ik voorspel eerder dat laatste dan het eerste..
Lachwekkend hequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef BertMaalderink het volgende:
Wel bizar dat een spelersgroep, waarvan de helft over maximaal twee jaar met pensioen is, even het hele beleid van een club op de schop denkt te kunnen nemen. En dat het dan ook nog lukt.
Heeft de Nederlandse staat financiële problemen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en dat is zonde. Maar nu ze zonder trainer zitten, zou ik ook niet voor een tussenoplossing gaan, maar voor een structurele.
Wel apart trouwens, dat het weer een Verbeek is die wordt weggestuurd halverwege een seizoen waarin het absoluut niet draait en de hoofdsponsor financiële problemen heeft.
W Bos aan het roer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heeft de Nederlands staat financiële problemen?
GVD Netsplitter, morgen half 4 bij de poort!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had nooit maar dan ook nooit m'n oude Feijenoord jas moeten weg gooien....
Het is allemaal mijn schuld besef ik nu....
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
"Er is niets aan de hand bij Feyenoord en de nieuwe trainer zal ons naar Europees voetbal loodsen!"
Fortis wel, eerder dit seizoen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heeft de Nederlands staat financiële problemen?
LEO!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef marcodej het volgende:
Been gaat op dit moment echt niet naar Feyenoord. Hij heeft het hartstikke goed daar in Nijmegen.
Ik zie Don Leo wel terugkeren!Die heeft het sowieso niet zo naar zn zin in Polen dacht ik...
Ah ze hebben een nieuwe perschef zie ik. De spelers hebben het vertrouwen in de oude perschef opgezegdquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
"Er is niets aan de hand bij Feyenoord en de nieuwe trainer zal ons naar Europees voetbal loodsen!"
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord: Verbeek nog niet ontslagen
ROTTERDAM - Feyenoord heeft woensdagmiddag tegengesproken dat trainer Gertjan Verbeek is ontslagen. ,,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.''
Woensdag vonden in De Kuip gesprekken plaats tussen coach en spelers, spelers en directie en coach en directie. Een aantal spelers, onder wie Roy Makaay en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, wilde woensdag geen commentaar geven. Zij stapten in hun auto en reden weg zodra ze journalisten ontwaarden.
Salomon kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren eer er duidelijkheid is. ,,De gesprekken kunnen nog uren duren, maar het kan ook met een paar minuten afgelopen zijn. Ik weet alleen dat de uitkomst nu nog niet zo is als in de media wordt gesteld.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |