quote:EXCLUSIEF -
Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
Hetzelfde voor Aad de M.quote:
en Frenk Rquote:
quote:EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
hofland is er wel zo eentje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef Prik0 het volgende:
Wie zouden eigenlijk de leiders in de selectie van Feyenoord zijn? Gio en Makaay? Kan me bijna niet voorstellen dat zij zo laf zijn.
quote:
Kluivertquote:
Stelletje debielen zijn 'tquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Die selectie van Feyenoord heeft wel behoorlijke hoogmoedswaanzin.
Volgens de media is Hofland naar voren geschoven door de groep samen met gio.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef Prik0 het volgende:
Wie zouden eigenlijk de leiders in de selectie van Feyenoord zijn? Gio en Makaay? Kan me bijna niet voorstellen dat zij zo laf zijn.
Die krijgen ze niet weg bij NECquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef ericajax het volgende:
AD: 'Feyenoord wil Been direct halen'
Triest als het gebeurd.
Zoals ik in het vorige deel al aangaf, lijkt Been mij juist de beste man. En hij heeft een Feyenoordhart, dus het is niet uit te sluiten dat hij wel degelijk wil!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef ericajax het volgende:
Triest als het gebeurd.
idd. op gia en makaay na moet iedereen zich nog maar zien te bewijzen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Die selectie van Feyenoord heeft wel behoorlijke hoogmoedswaanzin.
Been neemt de telefoon opquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef ericajax het volgende:
Triest als het gebeurd.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Been neemt de telefoon op
Mario hier
Hoi Mario hier Peter Bosz, wil je NU komen?wat denk je zelf Peter, wij moeten nog Europees, dat kan ik de komende jaren bij Feyenoord wel vergeten....... dus succes met je zoektocht
tuut tuut tuut
Inderdaad, wat zeiken zij nou op Verbeek, stel prutsersquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:27 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Stelletje debielen zijn 't
Ik zou als Bosz ook mijn conclusies trekken. Niet eens zozeer vanwege de kritiek die de supporters op je hebben, maar als de selectie je zo langs je heen gaat, kan je ook niet werken.quote:
Bosz kiest juist voor Verbeek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef BAAZ. het volgende:
Lomp van Bosz dat hij kiest voor de zeer matige (lees:slechte) spelersgroep en niet voor Verbeek. Het laatste stukje kwaliteit is nu verloren bij Feyenoord.
dat moet hij wel, hij heeft die selectie samengesteldquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef BAAZ. het volgende:
Lomp van Bosz dat hij kiest voor de zeer matige (lees:slechte) spelersgroep en niet voor Verbeek. Het laatste stukje kwaliteit is nu verloren bij Feyenoord.
Sowieso al niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef NatteBever het volgende:
Ben benieuwd op welke plek ze terecht komen aan het eind van het seizoen, ik zie dit niet meer goedkomen dit jaar.
Als Nijmegenaar hoop ik natuurlijk dat Been niet gaat. Maar ALS hij dat wel doet dan moeten er wel een aantal dingen gebeuren. Spelers als Hofland moeten ze er gewoon uitbonjouren en dan Been met de talentvolle jonge spelers iets moois laten bouwen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige deel al aangaf, lijkt Been mij juist de beste man. En hij heeft een Feyenoordhart, dus het is niet uit te sluiten dat hij wel degelijk wil!
Iedereen zit dit topic te F5'enquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef venomsnake het volgende:
FOK gaat ook zo sloom als dikke poep door een trechter ineens.
Ja laat ze zelf maar de rotzooi opruimenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef Colplay het volgende:
Timmer en Gio als speler/coach. Waarschijnlijk vinden de spelers dit zelf de beste oplossing.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:33 schreef Rikketik het volgende:
Lijkt me overigens wel tof om iemand als Verbeek de laan uit te sturen.
- 'Gert-Jan, je bent ontslagen.'
+ 'Ja, hier kan ik dus niets mee. Je kan me vinden in het krachthonk als er iets is.'
- ''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |