quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik kom net langs de kuip, en zag een gat in het hek. volgens mij is van Hanegem hierdoor stiekum naar binnen geglipt.
Volgend seizoen wel dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit seizoen zie ik het ook niet meer gebeuren nee.
Wraak van Verbeek?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Rikkert het volgende:
Feyenoord.nl doet het niet meer...
Klopt, maar Verbeek deed er zelf ook aan mee. Hij had het juist over een "geslaagd" trainingskamp, of woorden van die strekking. Dat had ik van hem niet verwacht, als er inderdaad iets is voorgevallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat weet je onderhand in de wereld van het profvoetbal. Hoe harder de crisis wordt ontkend en hoe positiever de woorden over de trainer hoe slechter de situatie.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik kom net langs de kuip, en zag een gat in het hek. volgens mij is van Hanegem hierdoor stiekum naar binnen geglipt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Rikkert het volgende:
Feyenoord.nl doet het niet meer...
dat zou wel wat verklarenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik lees ergens anders dat het trainingskamp dus is mislukt. Daar zal wel iets gebeurd zijn wat de druppel is geweest.
Die zitten allemaal aan de woensdagmiddagborrel inderdaad, wel apart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |