Dragonforce?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Het café extase, alwaar je me iedere woensdag avond voor aan de bar zult vinden, behalve 28 januari, dan ben ik in 013
Joahquote:
Niet mijn dingquote:
Er werken redelijk wat vrouwen in extase,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef theKiD het volgende:
Werken er veel vrouwen in Extase?Want als dat niet zo is, heb ik je op de foto staan
Met carnaval 2 jaar geleden
Oh dan heb ik jou wel eens gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er werken redelijk wat vrouwen in extase,
maar 2 jaar geleden was ik zeker aan het werk, toen was ik kaaldus weet niet of ik op je foto's sta
Through the fire and the flamesquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Sowiezo mee wachtenTegen 5 uur een keer doen, is een stuk beter
MAARRRR ik moet om half drie op mn werk zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef PierreTT het volgende:
Sowiezo mee wachtenTegen 5 uur een keer doen, is een stuk beter
heeft mijn vriendinnetje ook gehad in haar studentenhuis! daar bleek dat de meterstanden nooit waren doorgegeven en ze wel gewoon netjes betaalden voor de energie, maar de verhuurder nooit het voorschot bij Essent had aangepast, dus veel te weinig had betaald. die probeerde dit ook te verrekenen met de huurders, maar achteraf bleek dat ze per persoon nog bijna 200¤ terug kregen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef PierreTT het volgende:
Nou, hij is weer weg...het was kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Papieren onder de neus gekregen dat we in een jaar tijd bijna 3x(!!) zoveel stroom zijn gaan gebruiken...water en gas zijn hetzelfde gebleven, maar stroom was dus hard omhoog gegaan, wat zou gaan resulteren in een naheffing.. ik zei dus dat we in vergelijking met vorig jaar niet zo heel veel anders doen, maar dat geloofde hij dus niet. Maar het kan echt gewoon niet dat we ineens zoveel meer verbruiken, we leven nog steeds hetzelfde als normaal en zijn zelfs minder thuis..maar ja,nu komt Essent binnenkort de meterstanden checken! Weten we meteen of de huisbaas ons probeert op te lichten
Zo vlak voor het boodschappen doen, ben je goed uitgerust, heb je langer kunnen genieten thuis van je rust etc...quote:
Ok, dit is wel interessant dan ja! Binnenkort maar eens vragen naar die meterstanden...met Essent moeten we er wel uit kunnen komen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heeft mijn vriendinnetje ook gehad in haar studentenhuis! daar bleek dat de meterstanden nooit waren doorgegeven en ze wel gewoon netjes betaalden voor de energie, maar de verhuurder nooit het voorschot bij Essent had aangepast, dus veel te weinig had betaald. die probeerde dit ook te verrekenen met de huurders, maar achteraf bleek dat ze per persoon nog bijna 200¤ terug kregen!
Nee ik wil nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ga jij eensch aan school werken kimmel
Gewoon doen jah !!!quote:
of mensen die veel op F5 drukken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Posts 266 views 1304. Veel lurkers hier fniet?
haha gezelligquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Pfft.. ik grom tegen ons mam: "dit is zo'n KUTVAK, ik heb echt geen zin om dit te leren".
Zegt zij: "Gadver.. gooi het aan de kant!"..
Nee, dan sta je dr niet opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er werken redelijk wat vrouwen in extase,
maar 2 jaar geleden was ik zeker aan het werk, toen was ik kaaldus weet niet of ik op je foto's sta
F5-terrorist hieroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
of mensen die veel op F5 drukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |