gister was het druk in de 013quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Goeiemorguh!!!
Ik zit hier lekker bij de AHXL tegenover in mijn pyama en badjas. HEEEEEERLIJK te genieten van het troosteloze uitzicht
Hoop dat het vanavond leuker is in de stad!! was gisteren echt geen drol aan!!
24 alweerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hey, Jeffrey is bijna jarig! Hoe oud?
Jah is pal na december, de duurste maandquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm januari is een kutmaand wat dat betreft.. bijna niets te doen overal. Sprak laatst ook iemand die zei dat er geen reet te doen was in de kroegen, maarja, dat komt ook wel weer.
In Januari is hier dan ook nog verjaardagen maand. Bijna elk weekend is het feest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah is pal na december, de duurste maand
Dat heb ik met november en december.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
In Januari is hier dan ook nog verjaardagen maand. Bijna elk weekend is het feest.
ik ben vanavond waarschijnlijk in de buur.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Jah,
Ik moest tot 2300 repeteren dus had niet echt zin om nog richting de 013 uit te wijken. Vanavond ff rondje ski-hut, Prins en andere onzin denk ik...
Al moet ik zeggen dat het daar vorige week ook al DOOD was!
* Crazy-M vindt paintbal niet meer zo leuk sinds ik aan airsoft doequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Tjah, en zaterdag was ik er nietwant ik ging zondag Paintballen
:P en dacht dat ik er vroeg uit moest
En dat bleek zondag niet zo te zijn.. Maar jah. toen was ik al uit bed
En je weet zeker dat niet één van je huisgenoten meer stroom is gaan verbruiken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef PierreTT het volgende:
Nou, hij is weer weg...het was kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Papieren onder de neus gekregen dat we in een jaar tijd bijna 3x(!!) zoveel stroom zijn gaan gebruiken...water en gas zijn hetzelfde gebleven, maar stroom was dus hard omhoog gegaan, wat zou gaan resulteren in een naheffing.. ik zei dus dat we in vergelijking met vorig jaar niet zo heel veel anders doen, maar dat geloofde hij dus niet. Maar het kan echt gewoon niet dat we ineens zoveel meer verbruiken, we leven nog steeds hetzelfde als normaal en zijn zelfs minder thuis..maar ja,nu komt Essent binnenkort de meterstanden checken! Weten we meteen of de huisbaas ons probeert op te lichten
Ja, want 3 personen gebruikten het huis het afgelopen jaar echt als hotel, die sliepen hier alleen en waren bijna elke dag weg.. en de andere 2 + ikzelf waren heel veel thuis en doen/deden eigenlijk niet zoveel anders...dus het lijkt mij een beetje vreemdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En je weet zeker dat niet één van je huisgenoten meer stroom is gaan verbruiken?
Hmm beter essent even langs laten komen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, want 3 personen gebruikten het huis het afgelopen jaar echt als hotel, die sliepen hier alleen en waren bijna elke dag weg.. en de andere 2 + ikzelf waren heel veel thuis en doen/deden eigenlijk niet zoveel anders...dus het lijkt mij een beetje vreemdTenzij we op de zolder ineens een plantage hebben staan
Of iemand al het hele jaar een 10000W straalkachel aan heeft staan
(klinkt even raar, maar de bedragen zijn serieus zo hoog dat dat het wel ongeveer moet zijn)
Ja precies...we horen het allemaal vanzelf wel weerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Hmm beter essent even langs laten komen inderdaad.
Waar ben je barvrouw mickytjuh?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Mickytjuh het volgende:
OK, ik moet toegeven Crazy_M dat ik nog nooit heb geairsoft, maar ik denk dat paintball minder pijn doet (A) dus als mietje/vrouwtje zonder ballen denk ik da tik paintball leuker vindt
Ik heb nu al zin in vanavond!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |