Toch wel Prio 1quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef fotostarter het volgende:
Mooi! Arnhem van de kaart afhalen
Hebben ze al eens geprobeerd, lukte toen ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef fotostarter het volgende:
Mooi! Arnhem van de kaart afhalen
Om de woorden van André Manuel te quoten:quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hebben ze al eens geprobeerd, lukte toen ook niet.
quote:Als de duitsers nogmaals de stad willen binnentrekken hebben ze er een mooie kluif aan, nergens te vinden!
Ik hoor nu niets meer, zal dus wel geen reet meer te doen zijn.quote:
Dat is toch overal zo, niemand denkt ooit dat er iets mis is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
Dat was gisterenmiddag op Leiden Centraal ook. Opvallend hoe rustig iedereen doorging met waar hij of zij mee bezig was en dat alarm eigenlijk gewoon negeerde!
Er was toen overigens niets aan de hand.
het 'werkt' wel, maar als er geen treinen door Arnhem CS komen..quote:
Het is niet eens een station, dat proberen ze er al 5 jaar van te makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef LasTeR het volgende:
Het blijft toch wel een lelijk station.
wtf?quote:
Dat gaat ook nog wel even duren denk ik, voordat het er uberhaupt weer eens normaal uit gaat zien en we geen kilometer meer om hoeven te lopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is niet eens een station, dat proberen ze er al 5 jaar van te maken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef LasTeR het volgende:
Ik liep er gisteren overigens, ik kon me niet meer voor de geest halen hoe het er eerder uitzag.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo is het toch al jaren?
Welke bedoel je, waar Hotel Arnhem zit?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
Als ze dat straatje met aan weerszijde eettentjes maar heel laten!
Nee, dat is al wegquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo is het toch al jaren?
2015 is snel genoeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
duren de werkzaamheden nog langer![]()
No, zo'n schurfthekel aanquote:
Nee die zaten in de centrale hal, met als je binnenkwam meteen rechts een swirl shopquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]Maar shops e.d. (als ze die hadden...) zaten toch eerst onder de sporen?
Of in ieder geval om naar de sporen te komen.Mijn geheugen...
Hetzelfde als nu dus, maar dan anders.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee die zaten in de centrale hal, met als je binnenkwam meteen rechts een swirl shopdan wat kaartverkoopraampjes die onbemand waren want automaten in het midden van de hal, rechtsachter zat een bruna en links zaten volgens mij een frikandellentrekmuur, snackhoek, frs en een bloementoko
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:14 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hetzelfde als nu dus, maar dan anders.
Gohquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
G*ddomme is dat station nou nog niet af, ze zijn al aan het bouwen sinds ik begonnen was met studeren...
Nouquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Als het dan in 2020 wordt geopend, gaat het wel mooi zijn hoor
Ja maar, dat hoeft toch geen 20 jaar te duren?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wel als er te weinig geld is gereserveerd waardoor geen enkele aannemer het tegen die prijs wil bouwen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar, dat hoeft toch geen 20 jaar te duren?
Zie jij het al voor je? Ik zie dit sowieso niet gebeuren. Waarom willen ze dit eigenlijk zo "mooi" hebben. Een station moet toch gewoon functioneel zijn, je hoeft er niet hele dagen lang rond te lopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Station Leiden for the winquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zie jij het al voor je? Ik zie dit sowieso niet gebeuren. Waarom willen ze dit eigenlijk zo "mooi" hebben. Een station moet toch gewoon functioneel zijn, je hoeft er niet hele dagen lang rond te lopen.
De gemeente Arnhem wilde gewoon een simpel, functioneel station maar het Rijk wilde zonodig een fancy station, omdat Arnhem een zogenaamd "sleutelproject" is. Maar nu wil het Rijk verder niet meebetalen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zie jij het al voor je? Ik zie dit sowieso niet gebeuren. Waarom willen ze dit eigenlijk zo "mooi" hebben. Een station moet toch gewoon functioneel zijn, je hoeft er niet hele dagen lang rond te lopen.
Die gasten hebben sowieso al teveel verdiend met heel die bouwfraude affaire...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel als er te weinig geld is gereserveerd waardoor geen enkele aannemer het tegen die prijs wil bouwen.
Tegen de tijd dat dit af is, is het alweer een hopeloos ouderwets station.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Geen vertragingen gemeld bij 9292ov iig.
Ik ga even kijken wat er aan de hand is?
Gemeente Arnhem wilde in eerste instantie een 'normaal' station, alleen de Provincie wilde een state-of-the-art doorvoerterminal naar het Oosten met mogelijkheid voor NL-se HSL etc. Alleen heeft de provincie geen geld gereserveerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |