Oh dat zou wel heel snel gaan dan ja!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Goodbye
En ik had over dat sommige heengelezen idd.![]()
[..]
Ja, over die garnaal gesproken, ik gisteren een mooi plaatje gemaakt van de echo en dan van het garnaaltje zoals hij weergegeven wordt in het plaatje van mijn ticker, kijk ik net, zitten er ineens handjes en voetjes aan. Die waren er gisteren nog niet.
Maar zo snel zal dat toch niet gaan met groeien? Nu is het geen garnaal meer, maar een heus mini-kindje.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Je moet alle voorstellen gewoon presenteren. Nu is die geit vorig jaar ook al in de vergadering geweest ( toen had ik allemaal plaatjes van geiten in een powerpoint presentatie gefrot )
Maar toen moest ik terugkomen met een kosten/baten analyse.
Nou, dat heb ik gedaan.
( en weer een heleboel plaatjes van geiten in verschillende omgevingen en posities erbij )
Ik probeer ze namelijk op subliminaal niveau te overtuigen van de behoefte aan een geit.
Shit heel verhaal al getypt en toen was het topic dichtquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij hebben en hadden echt vergelijkbare maten, maar als ik foto's van jou zie ben jij veel dunner en fragieler dan ik ben
Ik heb hier niet veel verstand van, maar wat ik altijd heb begrepen is dat AA-achtige drankjes helemaal niet nodig zijn als je geen topsport bedrijft (of niet bizar veel zweet) én dat er heel veel kcal inzitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Wat ik me nu altijd al af vroeg...
als je tijdens het sporten AA drinkt (of iets anders wat je energie geeft) kan dit kwaad? Zijn het dik makers? of valt dat wel mee omdat je toch aan het sporten bent
Als alles zou meevallen omdat je toch aan het sporten bent zou je alles kunnen eten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef appelsientje het volgende:
als je tijdens het sporten AA drinkt (of iets anders wat je energie geeft) kan dit kwaad? Zijn het dik makers? of valt dat wel mee omdat je toch aan het sporten bent
waarom niet gewoon water?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Zou kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Shit heel verhaal al getypt en toen was het topic dicht![]()
Nou ja nog een poging: ik vond jou bij de meet er heel slank uitzien en volgens mij ben je nu 3 à 4 kilo lichter dan toen toch? Maar jij hebt misschien slankere benen (die zijn bij mij nogal gespierd) en in ieder geval grotere borsten, dus dan kan het wel kloppen!
Ja, het klopt wel. Blijkbaar gaat het heel snel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou wel heel snel gaan dan ja!Als je het opzoekt qua aantal weken, klopt het dan wel dat er al iets van handjes en voetjes zouden moeten zijn? Of is je ticker op hol geslagen?
AA is een heel plakkerig snot drankje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Als je sport om af te vallen zou ik het niet doen. Er zit meestal behoorlijk wat energie in die drankjes. Als je niet wilt afvallen zie ik geen probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Ik duim voor je dat het lukt! Geitjes zijn zooo cute! Als ik ooit een tuin heb met genoeg ruimte, dan weet ik het ook wel. Geitjes FTW!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Je moet alle voorstellen gewoon presenteren. Nu is die geit vorig jaar ook al in de vergadering geweest ( toen had ik allemaal plaatjes van geiten in een powerpoint presentatie gefrot )
Maar toen moest ik terugkomen met een kosten/baten analyse.
Nou, dat heb ik gedaan.
( en weer een heleboel plaatjes van geiten in verschillende omgevingen en posities erbij )
Ik probeer ze namelijk op subliminaal niveau te overtuigen van de behoefte aan een geit.
Bedankt BE.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Boem, heb jij er ook handjes en voetjes aan dan?
Ik wacht nog steeds op die kledingruilmeetquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Wat doen jullie eigenlijk met je oude kleren? Weggooien of bewaren?
BE is zwanger en heeft een garnaal op de echo gezien.quote:
Sorry BEquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het klopt wel. Blijkbaar gaat het heel snel.
Check de foto's hier, zo lief die handjes!
Zo, nu maar weer on-slank-topic, OUD is een paar deuren verderop BE'tje.
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt BE.
*veegt thee van beeldscherm*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |