SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Dat is toch al gebeurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef BVO het volgende:
Dan mag de naam van het subforum weleens worden anagepast.
Nou, kom op dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik weet al een spoiler, maar die maakt pas sense na de volgende aflevering. Dus ik bewaar hem nog even
Vertel nou maar gewoon, dan oordelen wij wel of we het boeiend vindenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohnee, ik heb hem niet langs zien komen. Dus de spoiler is nog steeds niet boeiend.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het al verteld, hierboven staat het. Wel opletten hoor.
Weet anders precies wie je bedoelt, is gister echt voorbij gekomen, maar zingen kon ie nietquote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben de link en alles allang kwijt, maar als hij langs is geweest met de audities weet ik z'n naam ook enzo. En zo bijzonder is hij nu eigenlijk ook weer niet.
Hij is nu op rtl4, Rob bedoelde je toch??quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, die is gister niet voorbij gekomen. Anders herkende ik hem ook wel.
Nee. Die ik bedoelde is blond en die had ik allang herkend als hij in beeld was geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef charleen het volgende:
[..]
Hij is nu op rtl4, Rob bedoelde je toch??
Ohhhhh okee, want die Rob is nl. ook type fotomodel, weet niet zeker of ie fotomodel is, maar zou het zo kunnen zijn volgens mij, hij mag alleen niet meer zingenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee. Die ik bedoelde is blond en die had ik allang herkend als hij in beeld was geweest.
Dat is denk ik de ronde dat de kandidaten op bezoek gaan bij de juryleden.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is een juryvisit dan precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, 't is ook best een treurige actie. Waarom moet je dit zonodig allemaal vertellen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef notme30 het volgende:
ik wil je best zeggen wie ik ben en dan geloof je het, maar dan mag het hier niet gepost worden, want wil niet dat blue circle erachter komen wie hun programma uitkomst heeft verraad!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen,
mededeling over de spoiler van notme30:Je hebt meer dan bewijzen gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
die had ik kunnen verwachten....maar ik heb de persoon in kwestie op cam gezien, en weet dus wie het is, hierdoor weet ik dat het klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt meer dan bewijzen gezien?
Okay.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die had ik kunnen verwachten....maar ik heb de persoon in kwestie op cam gezien, en weet dus wie het is, hierdoor weet ik dat het klopt.
Is B&B door naar de liveshowsquote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef notme30 het volgende:
Wat ik nog wel weet over de groepen:
OneJ is door naar de liveshows
Chy-Kyria & April vallen af tijdens de juryvisits
C-United zat in de juryvisit maar of zij door zijn weet ik niet
Sergioquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ik wil het ook wel weten. Ik denk een kandidaat die zelf niet door is.
denk het ook.. hij heeft wel veel 'aanhang' hiero...quote:
Die 2 donkere meisjes zijn dat Chy-Kyria & April of Stiletto?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef notme30 het volgende:
De juryvisits zijn voorbij...
de juryleden zijn als volgt verdeeld:
Angela - 26+
van Tijn - Groepen
Stacy - Jongens onder 26
Gordon - Meisjes onder 26
de volgende zijn 100% door:
26+
Irma, Roan en Rachel (k-otic)
In de juryvisit zaten Harry en de andere Rachel erbij, anastacia valt af tijdens het theater
Jongens onder 26
Laurens, Luigiano en Jamal
in de juryvisit zaten Jermaine en Rob erbij, maar vielen hier af.
Groepen
One-J is door
verder zijn de twee donkere meisjes afgevallen
De rest is nog onbekend
Meisjes
nog onbekend
Stiletto zijn Aziatenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:02 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Die 2 donkere meisjes zijn dat Chy-Kyria & April of Stiletto?
Als het Chy-Kyria & April zijn heeeel jammer.
Weet je het zeker?
Ik kan best pm-metjes ontvangenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Notme30
Is geen jurylid, gastjurlid of kandidaat
notme30 weet het antwoordquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef bbrother het volgende:
Zijn buurman en buurman nou door?
anders moeten we wachten tot vrijdag
en zitten papa/dochter, stilleto en flirt ook bij de laatste 5quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
nee...van buurman en buurman weet notme30 het niet...zitten wel bij de laatste 5 vd groepjes
Ik heb je een pm gestuurd. Ik ben wel nieuwsgierig, ik weet ook al wat dingen, wie er door zijn en niet. Vandaar ben ik benieuwd van wie jij het heb of wie je ben.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef notme30 het volgende:
ik wil je best zeggen wie ik ben en dan geloof je het, maar dan mag het hier niet gepost worden, want wil niet dat blue circle erachter komen wie hun programma uitkomst heeft verraad!
de 2 negerinnen zijn wel door dus het klopt niet wat je zegt en en de beide rachels zijn ook door maar het klopt niet want volgende week zien we dat het tussen de rachels gaan 1 van hun gaan doorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef notme30 het volgende:
Angela - 26+
van Tijn - Groepen
Stacy - Jongens onder 26
26+
In de juryvisit zaten Harry en de andere Rachel erbij, anastacia valt af tijdens het theater
Jongens onder 26
Groepen
One-J is door
De rest is nog onbekend
Meisjes
nog onbekend
Ze krijgen waarschijnlijk allebei te horen dat ze in elk geval nog een ronde door mogenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Verklaar het Rachel-verhaal eens, notme! Volgens jou zitten ze allebei bij de laatste 5, maar in het voorstukje was te zien dat er maar eentje door mag.
Van de Rachels weten wij het nog niet zeker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de 2 negerinnen zijn wel door dus het klopt niet wat je zegt en en de beide rachels zijn ook door maar het klopt niet want volgende week zien we dat het tussen de rachels gaan 1 van hun gaan door
one-j zijn door naar de liveshows en nog 2 andere van de groepen ik ben benieuwd
Dit klopt toch gewoon?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef notme30 het volgende:
Chy-Kyria & April vallen af tijdens de juryvisits
Die enkele geval zal wel om de 26+ gaan. R&R gaan waarschijnlijk beide dus door.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef notme30 het volgende:
het jurylid bepaald dan van de laaste 5 (in een enkel geval 6 er gingen er 21 door naar de juryvisit) welke 3 er naar de liveshows gaan....
wel een foutje dus stiletto zijn niet donkerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja. en met de 2 donkere meisjes zal Stiletto wel zijn bedoeld. Ik heb niks gezegd!
Er staat toch dat de donkere meisjes na de jury visits eruit gaan? Dus gewoon C&A volgens mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wel een foutje dus stiletto zijn niet donker
Amenquote:
Je vindt B&B niet leuk je bent 1 van de weinige en de rest vinden ze helemaal geweldigquote:
ik vind ze ook niet leukquote:Op maandag 23 februari 2009 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij vind ze zeker ook leuk?
Let maar op, die eva, iedereen kots haar binnenkort uit, word te veel..
Dat overdreven gedoe etc..
BAH
Van mij welquote:Op maandag 23 februari 2009 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
*mag ik je aanraken?*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg die ze niet leuk vinden hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je vindt B&B niet leuk je bent 1 van de weinige en de rest vinden ze helemaal geweldig
'Wat Jamal door naar de liveshows lees ik nu pasquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef notme30 het volgende:
Angela - 26+
van Tijn - Groepen
Stacy - Jongens onder 26
26+
Jongens onder 26
Groepen
One-J is door
De rest is nog onbekend
Meisjes
nog onbekend
Maar 8 liveshows?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef notme30 het volgende:
en zodoende komen er 12 kandidaten naar de 8 liveshows welke starten op 20 maart 2009 met als finale 8 mei.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:27 schreef Anonymousz het volgende:
Stacy wilde de jonge jongens niet omdat hun zij het zwakst zijn
tja vorige week bij x factor dat ze liever de jonge meisjes wiltquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef zeemonster het volgende:
Stacy riep toch tijdens een van de programma's ,dat ze juist wel de "jonge jongentjes" wilde?
morgen de groepen en de jonge meisjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
krijgen we nu eerst nog 2 x juryvisists??
mag ook wel in 1 aflevering..
Ik ga naar de liveshow op 24 aprilquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
morgen de groepen en de jonge meisjes
en volgende week de jonge jongens en 26 plussers
en daarna de liveshows
Ik denk rob..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:37 schreef Carice het volgende:
Stacey wilde eerst inderdaad de jonge jongetjes, maar besefte daarna dat het niet de sterkste groep is. Ze zei dan ook dat ze er in ieder geval al gelijk 1 uit wilde zetten. Wie weet ik niet, heb alleen een vermoeden. Ze zei overigens ook, dat ze het echt wel leuk vindt om te doen en ervoor gaat.
TOF! Ik wil dat ook graag, moet ik wel snel zijn geloof ik?quote:Ik ga naar de liveshow op 24 april
Klopt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Carice het volgende:
[..]
TOF! Ik wil dat ook graag, moet ik wel snel zijn geloof ik?
Ja, what the fok,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
PatriQue89: B&B zijn door naar de liveshows
Dat Jamal door gaat naar de liveshows omg
ga je dat echt doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, what the fok,
C-united waren veel beter dan B&B![]()
Als B&B er nog in zitten als ik heen ga, dan maak ik een anti-spandoek!...
Daar heb ik nog tot 24 april de tijd voor om te bedenken.maar...dan zijn ze d'r al wel uit.. ze zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je dat echt doen![]()
Wat ga je op je anti spandoek schrijven (als ze nog erin zitten) ?
En je gaat zeker keihard BOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen als ze nog een ronde verder gaan
nog geen idieeen sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog tot 24 april de tijd voor om te bedenken.maar...dan zijn ze d'r al wel uit.. ze zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
en heel hard BOEEEE ja!....
iemand ideeeen voor mn spandoek?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
Als iemand weet waar bovenstaande over gaat, dan graag een pm-etje!![]()
Ik ben heel heel heel erg benieuwd.
Hoe kan ik je PM-en?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
Als iemand weet waar bovenstaande over gaat, dan graag een pm-etje!![]()
Ik ben heel heel heel erg benieuwd.
Ik vertel het toch net?quote:
Nee. En stel dat het waar is dat not30 dat aan jou verteld heeft, dan nog ben je wel oliedom om dat soort dingen als waarheid aan te nemen. Ik bedoel, GTST was er niks bij.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh god...nu heb ik ook nog een rijke fantasie...het is geweldig!
ik heb de gesprekken nog op msn hoor als je die wilt als bewijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |