Amenquote:
Je vindt B&B niet leuk je bent 1 van de weinige en de rest vinden ze helemaal geweldigquote:
ik vind ze ook niet leukquote:Op maandag 23 februari 2009 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij vind ze zeker ook leuk?
Let maar op, die eva, iedereen kots haar binnenkort uit, word te veel..
Dat overdreven gedoe etc..
BAH
Van mij welquote:Op maandag 23 februari 2009 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY![]()
*mag ik je aanraken?*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn genoeg die ze niet leuk vinden hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 19:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je vindt B&B niet leuk je bent 1 van de weinige en de rest vinden ze helemaal geweldig
'Wat Jamal door naar de liveshows lees ik nu pasquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef notme30 het volgende:
De juryvisits zijn voorbij...
de juryleden zijn als volgt verdeeld:
Angela - 26+
van Tijn - Groepen
Stacy - Jongens onder 26
Gordon - Meisjes onder 26
de volgende zijn 100% door:
26+
Irma, Roan en Rachel (k-otic)
In de juryvisit zaten Harry en de andere Rachel erbij, anastacia valt af tijdens het theater
Jongens onder 26
Laurens, Luigiano en Jamal
in de juryvisit zaten Jermaine en Rob erbij, maar vielen hier af.
Groepen
One-J is door
verder zijn de twee donkere meisjes afgevallen
De rest is nog onbekend
Meisjes
nog onbekend
Maar 8 liveshows?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef notme30 het volgende:
en zodoende komen er 12 kandidaten naar de 8 liveshows welke starten op 20 maart 2009 met als finale 8 mei.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:27 schreef Anonymousz het volgende:
Stacy wilde de jonge jongens niet omdat hun zij het zwakst zijn
tja vorige week bij x factor dat ze liever de jonge meisjes wiltquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:33 schreef zeemonster het volgende:
Stacy riep toch tijdens een van de programma's ,dat ze juist wel de "jonge jongentjes" wilde?
morgen de groepen en de jonge meisjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
krijgen we nu eerst nog 2 x juryvisists??
mag ook wel in 1 aflevering..
Ik ga naar de liveshow op 24 aprilquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
morgen de groepen en de jonge meisjes
en volgende week de jonge jongens en 26 plussers
en daarna de liveshows
Ik denk rob..quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:37 schreef Carice het volgende:
Stacey wilde eerst inderdaad de jonge jongetjes, maar besefte daarna dat het niet de sterkste groep is. Ze zei dan ook dat ze er in ieder geval al gelijk 1 uit wilde zetten. Wie weet ik niet, heb alleen een vermoeden. Ze zei overigens ook, dat ze het echt wel leuk vindt om te doen en ervoor gaat.
TOF! Ik wil dat ook graag, moet ik wel snel zijn geloof ik?quote:Ik ga naar de liveshow op 24 april
Klopt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef Carice het volgende:
[..]
TOF! Ik wil dat ook graag, moet ik wel snel zijn geloof ik?
Ja, what the fok,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
PatriQue89: B&B zijn door naar de liveshows
Dat Jamal door gaat naar de liveshows omg
ga je dat echt doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, what the fok,
C-united waren veel beter dan B&B![]()
Als B&B er nog in zitten als ik heen ga, dan maak ik een anti-spandoek!...
Daar heb ik nog tot 24 april de tijd voor om te bedenken.maar...dan zijn ze d'r al wel uit.. ze zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je dat echt doen![]()
Wat ga je op je anti spandoek schrijven (als ze nog erin zitten) ?
En je gaat zeker keihard BOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen als ze nog een ronde verder gaan
nog geen idieeen sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog tot 24 april de tijd voor om te bedenken.maar...dan zijn ze d'r al wel uit.. ze zijn Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
en heel hard BOEEEE ja!....
iemand ideeeen voor mn spandoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |