Dat is denk ik de ronde dat de kandidaten op bezoek gaan bij de juryleden.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is een juryvisit dan precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, 't is ook best een treurige actie. Waarom moet je dit zonodig allemaal vertellen?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef notme30 het volgende:
ik wil je best zeggen wie ik ben en dan geloof je het, maar dan mag het hier niet gepost worden, want wil niet dat blue circle erachter komen wie hun programma uitkomst heeft verraad!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen,
mededeling over de spoiler van notme30:Je hebt meer dan bewijzen gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
die had ik kunnen verwachten....maar ik heb de persoon in kwestie op cam gezien, en weet dus wie het is, hierdoor weet ik dat het klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt meer dan bewijzen gezien?
Okay.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die had ik kunnen verwachten....maar ik heb de persoon in kwestie op cam gezien, en weet dus wie het is, hierdoor weet ik dat het klopt.
Is B&B door naar de liveshowsquote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef notme30 het volgende:
Wat ik nog wel weet over de groepen:
OneJ is door naar de liveshows
Chy-Kyria & April vallen af tijdens de juryvisits
C-United zat in de juryvisit maar of zij door zijn weet ik niet
Sergioquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ik wil het ook wel weten. Ik denk een kandidaat die zelf niet door is.
denk het ook.. hij heeft wel veel 'aanhang' hiero...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |