SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Dat is toch al gebeurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:13 schreef BVO het volgende:
Dan mag de naam van het subforum weleens worden anagepast.
Nou, kom op dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik weet al een spoiler, maar die maakt pas sense na de volgende aflevering. Dus ik bewaar hem nog even
Vertel nou maar gewoon, dan oordelen wij wel of we het boeiend vindenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohnee, ik heb hem niet langs zien komen. Dus de spoiler is nog steeds niet boeiend.
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb het al verteld, hierboven staat het. Wel opletten hoor.
Weet anders precies wie je bedoelt, is gister echt voorbij gekomen, maar zingen kon ie nietquote:Op zondag 25 januari 2009 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben de link en alles allang kwijt, maar als hij langs is geweest met de audities weet ik z'n naam ook enzo. En zo bijzonder is hij nu eigenlijk ook weer niet.
Hij is nu op rtl4, Rob bedoelde je toch??quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, die is gister niet voorbij gekomen. Anders herkende ik hem ook wel.
Nee. Die ik bedoelde is blond en die had ik allang herkend als hij in beeld was geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:31 schreef charleen het volgende:
[..]
Hij is nu op rtl4, Rob bedoelde je toch??
Ohhhhh okee, want die Rob is nl. ook type fotomodel, weet niet zeker of ie fotomodel is, maar zou het zo kunnen zijn volgens mij, hij mag alleen niet meer zingenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee. Die ik bedoelde is blond en die had ik allang herkend als hij in beeld was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |