quote:
Met hans teeuwen?...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:53 schreef Specularium het volgende:
Met Jiskefet is het net als met Hans Teeuwen, beiden zijn geniaal, maar al die mensen die menen
dat een jaar lang overal te moeten imiteren mogen wel min of meer dood.
Onzin. Teeuwen is banaal. Jiskefet is briljant(en dan niet de Lullo's of Multilul of dat soort dingen.)quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:53 schreef Specularium het volgende:
Met Jiskefet is het net als met Hans Teeuwen, beiden zijn geniaal, maar al die mensen die menen
Zie mijn bovenstaande statement.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je zoekt ook wel een kutfilmpje uit TS. De Dierenwinkel en De Lullo's
Ik vind, als groot liefhebber van treinen, het filmpje in de OP helemaal niet absurd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:36 schreef Zeitgeist het volgende:
Jiskefet is juist briljant in dit soort absurdistische en surrealistische sketches.
Blijft geweldig...quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:36 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Onzin. Teeuwen is banaal. Jiskefet is briljant(en dan niet de Lullo's of Multilul of dat soort dingen.)
[..]
Zie mijn bovenstaande statement.
Jiskefet is juist briljant in dit soort absurdistische en surrealistische sketches.
Ook leuk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:58 schreef kraaksandaal het volgende:
Het is ook niet grappig bedoeld.
Cultuurbarbaar...!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:33 schreef Rosbief het volgende:
Jiskefet is soms wel leuk idd, maar die OP is echt saai gewoon.![]()
Wat valt daar überhaupt aan te 'snappen', kunnen de Jiskefet kenners me dat uitleggen?
Dus omdat jiskefet leuke sketches maakt is ineens alles leuk van hun? Ik vind hem maar zwak.quote:
Als je dit ook niet snapt...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dus omdat jiskefet leuke sketches maakt is ineens alles leuk van hun? Ik vind hem maar zwak.
Hoe dan Storm, in een glas water?quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:06 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij is het wervel, Storm.
Mensen die het van anderen af laten hangen of ze iets leuk vinden of nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:28 schreef Frollo het volgende:
Jiskefet was leuk van 1990 tot 1996. Toen kwamen ze met de lullo's en gingen alle paupers het ineens kijken.
Hey lullo, hebje noggeneukt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:53 schreef Specularium het volgende:
Hans Teeuwen geniaal? Die man heeft gewoon een grote bek en verwoordt niets anders dan waar ieder weldenkend mens zich al lang bewust van is. Ik vind niets geniaals aan Hans Teeuwen. Ik snap dat hij voor sommige mensen zeer vermakelijk is, maar dat is Frans Bauer voor een bepaalde categorie ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:53 schreef Specularium het volgende:
Melvinquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:12 schreef Frollo het volgende:
Tony van Heemschut, dat is pas een rasmuzikant.
Ja. Je MOET Jiskefet ALTIJD grappig vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:41 schreef Sombreros het volgende:
Mensen die Jiskefet niet grappig vinden en/of begrijpen. En dan vooral de mensen die Jiskefet niet grappig vinden maar wel humorloze troep zoals "Jeff Dunham" grappig vinden. Of van die mensen die alleen Debiteuren Crediteuren grappig vinden en de andere Jiskefet sketches niet grappig vinden. Een voorbeeld:
Klacht 1: Mensen die Jiskefet niet grappig vinden en of begrijpen.
Klacht 2: Mensen die Jeff Dunham grappig vinden.
Klacht 3: Mensen die alleen Debiteuren Crediteuren grappig vinden.
Die is de shitquote:
Nee, maar wel een grote kuifquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heeft Melvin ook een hele grote gitaar? Nee hè?
Zijn absurdistische sketches zijn echt wel goed hoor. Zagen, Nostradamus, Kruik, Badmeester... En de Mannen van de Radio natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Hans Teeuwen geniaal? Die man heeft gewoon een grote bek en verwoordt niets anders dan waar ieder weldenkend mens zich al lang bewust van is. Ik vind niets geniaals aan Hans Teeuwen. Ik snap dat hij voor sommige mensen zeer vermakelijk is, maar dat is Frans Bauer voor een bepaalde categorie ook.
Hidden Sound Systemquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:36 schreef El_Rolando het volgende:
Multilul.
Dat is dat wijf van Villa Achterwerkquote:
Je oogkleppen raken mijn oogbol, scheer je weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
alle filmpjes die ik nu van jiskefet heb gezien vind ik kinderachtig, kleinburgerlijk en in zijn totaal slechte grappen die in de kleuterklas al niet meer leuk zijn.
Ik ben jaloers op jequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef Rio het volgende:
En mijn cd'tjes met de volledige collectie Borat-uitzendingen (Jiskefet op de radio voor ze op tv kwamen) op te zoeken.
http://www.nazgul.nl/borat.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saai, heb hem na een minuut weggekliktquote:
Dat klopt, heb dat filmpje van Engelse sport eens aan een paar Engelsen laten zien, maar ze snapten het niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef TC03 het volgende:
Bij deze wil ik een subklacht deponeren dat er van die Jiskefet fanboys zijn die denken dat er mensen buiten Nederland geïnteresseerd zijn hierin, en daarom zowel de titel als de beschrijving in het Engels doen. Te sad.
Omdat een paar Engelsen het niet snapten, snappen alle Engelsen het niet? Er zijn in dit topic ook wel een paar Nederlanders die dat filmpje niet zullen snappen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat klopt, heb dat filmpje van Engelse sport eens aan een paar Engelsen laten zien, maar ze snapten het niet.![]()
Alleen geschikt voor Nederlanders, deze humor, denk ik.
Ja, misschien heb je gelijk, het waren ook wel suffe Engelsen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef J0hos het volgende:
[..]
Omdat een paar Engelsen het niet snapten, snappen alle Engelsen het niet? Er zijn in dit topic ook wel een paar Nederlanders die dat filmpje niet zullen snappen.
Natuurlijk wel. Trainman is geweldig. Je ziet toch een beetje z'n hele leven in 4 minuten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:43 schreef EdAtTheBar het volgende:
Jiskefet is geniaal. Het voorbeeld wat TS geeft is echter totaal niet grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |