quote:
Met hans teeuwen?...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:53 schreef Specularium het volgende:
Met Jiskefet is het net als met Hans Teeuwen, beiden zijn geniaal, maar al die mensen die menen
dat een jaar lang overal te moeten imiteren mogen wel min of meer dood.
Onzin. Teeuwen is banaal. Jiskefet is briljant(en dan niet de Lullo's of Multilul of dat soort dingen.)quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:53 schreef Specularium het volgende:
Met Jiskefet is het net als met Hans Teeuwen, beiden zijn geniaal, maar al die mensen die menen
dat een jaar lang overal te moeten imiteren mogen wel min of meer dood.
Zie mijn bovenstaande statement.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je zoekt ook wel een kutfilmpje uit TS. De Dierenwinkel en De Lullo's
Ik vind, als groot liefhebber van treinen, het filmpje in de OP helemaal niet absurd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:36 schreef Zeitgeist het volgende:
Jiskefet is juist briljant in dit soort absurdistische en surrealistische sketches.
Blijft geweldig...quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:36 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Onzin. Teeuwen is banaal. Jiskefet is briljant(en dan niet de Lullo's of Multilul of dat soort dingen.)
[..]
Zie mijn bovenstaande statement.
Jiskefet is juist briljant in dit soort absurdistische en surrealistische sketches.
Ook leuk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:58 schreef kraaksandaal het volgende:
Het is ook niet grappig bedoeld.
Cultuurbarbaar...!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:33 schreef Rosbief het volgende:
Jiskefet is soms wel leuk idd, maar die OP is echt saai gewoon.![]()
Wat valt daar überhaupt aan te 'snappen', kunnen de Jiskefet kenners me dat uitleggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |