juistquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
Ik luister nog ff, en dan is het tijd voor de Rijdende Rechter
Wordt weer lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
uuhm dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans...ik had gewoon geen zin om lapo te zijn![]()
Ik vind het vooral erg lastig om zo'n lijstje te maken en ik denk dat toch de top 20 weer zal bestaan uit de bekende platen/klassiekers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Sersjee het volgende:
@TT: nee, want ik vind het onzin.
Verdo.... hartstikke goed dat je het zegt want anders was ik het vergeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verdo.... hartstikke goed dat je het zegt want anders was ik het vergeten.
Klassiekers in een zeroes weekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm dat kan natuurlijk![]()
[..]
Ik vind het vooral erg lastig om zo'n lijstje te maken en ik denk dat toch de top 20 weer zal bestaan uit de bekende platen/klassiekers.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef Joncho het volgende:
Ga nu slapen![]()
Weltrusten iedereen, het was weer een gezellige avond!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Dandelion het volgende:
Halloooooooooooooooow!!!
daar issie weer! 't duurt effe, maar het lijkt er op dat mijn internet het weer doet.
Livebox maar vervangen voor een adslmodem. Toch mooi, twee verschillende liveboxen geprobeerd, die deden het allebei voor geen meter. ADSLmodem er aan, en werken als een trein. Voor zo lang het duurt natuurlijk
Dus weer lekker meezeuren over 3fm
en toen gestiktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die moest huilen en kotsen van de muziek op 3FM
Het is haast niet te doen imho.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind zo een lijst invullen altijd erg moeilijk
Ik ben bijna een positieveling vergeleken bij Roelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die liep zo veel azijn te zeiken dat het pijn deed
Hij heeft zich zelf even time-out gegeven, heb wel een vermoeden, maar ga ik niet op het forum bespreken.quote:
Je ging in eens van meester naar leerling niveauquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben bijna een positieveling vergeleken bij Roel
Die optie zit niet in mijn Swingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
zet de wekker aan in je foon
maaaajquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Dandelion het volgende:
Halloooooooooooooooow!!!
daar issie weer! 't duurt effe, maar het lijkt er op dat mijn internet het weer doet.
Livebox maar vervangen voor een adslmodem. Toch mooi, twee verschillende liveboxen geprobeerd, die deden het allebei voor geen meter. ADSLmodem er aan, en werken als een trein. Voor zo lang het duurt natuurlijk
Alhoewel er zit wel een wekker functionaliteit in! 't kan niet opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zelfs dat niet ? Damn dat ding is geld waard
ok dan laat ik het onderwerp verder wel rusten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft zich zelf even time-out gegeven, heb wel een vermoeden, maar ga ik niet op het forum bespreken.
Whehehehe. Nee, zo erg is het ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:
Moet je nog steeds een green-point opzoeken om te bellen soms?
M'n moeder heeft een Swing 200, heerlijke koelkast.quote:
Heeft dat ooit in Groningen gestaan dan een green-pointquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je nog steeds een green-point opzoeken om te bellen soms?
Alweer een heg probleemquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehehehe. Nee, zo erg is het ook niet hoor![]()
.
Rijdende rechter gaat over een heg die is weg gehaald
Op het werk hebben we nog zo'n ding liggen. Echt, wat een joekel inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een Swing 200, heerlijke koelkast.
Jup, bij de Praxis aan het Damsterdiepquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heeft dat ooit in Groningen gestaan dan een green-point
Right!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben bijna een positieveling vergeleken bij Roel
Tja, m'n moeder weet nu na 3 jaar (daarvoor had m'n vader 'em) eindelijk hoe ze zonder het boekje erbij te pakken een sms moet versturen met dat ding, dus nu wil ze nooit meer een andere.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op het werk hebben we nog zo'n ding liggen. Echt, wat een joekel inderdaad.
Jouw moeder kan ten minste nog met mobiel omgaan, mijn vader heeft die van mijn moeder maar weggedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Sersjee het volgende:MGMT
![]()
[..]
Tja, m'n moeder weet nu na 3 jaar (daarvoor had m'n vader 'em) eindelijk hoe ze zonder het boekje erbij te pakken een sms moet versturen met dat ding, dus nu wil ze nooit meer een andere.
MGMT vind ik toch wel de band van 2008quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Freaking vette plaat dit !!! mijn nummer 2 uit 2008.
Als het werkt en er is niet de behoefte om het te vervangen dan kan ik dat best begrijpenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Sersjee het volgende:MGMT
![]()
Tja, m'n moeder weet nu na 3 jaar (daarvoor had m'n vader 'em) eindelijk hoe ze zonder het boekje erbij te pakken een sms moet versturen met dat ding, dus nu wil ze nooit meer een andere.
Eens! Ik ben ook echt fan van ze gewordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
MGMT vind ik toch wel de band van 2008
die klonk wel vet met die band vanmorgen ,was de madd geloof ikquote:
Samen met Vampire Weekendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! Ik ben ook echt fan van ze geworden.
En Hans, wat staat er op 1?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Freaking vette plaat dit !!! mijn nummer 2 uit 2008.
quote:
Ik zet de radio alvast wat harderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vampire Weekend
![]()
*meteen weet wat ie ook alweer wilde requesten*
Jammer dat die jongen zo schor was dat er weinig uitkwam en vaak oversloegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die klonk wel vet met die band vanmorgen ,was de madd geloof ik
Voor mij wel de ontdekking van 2008 van ze voor mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
MGMT vind ik toch wel de band van 2008
Ah. Nee, die komt niet in mijn top 1000 voor ben ik bangquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ging lang tussen de Killers - Human en MGMT.. uiteindelijk toch maar voor Human gekozen.
welk nummer speelde ze nog meer rond 8:15 , heel ska achtig , en t was niet tijdmachine maar t klonk echt best heel tofquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat die jongen zo schor was dat er weinig uitkwam en vaak oversloeg
quote:
Niet?! maar welke staat bij jou op 1 dan ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah. Nee, die komt niet in mijn top 1000 voor ben ik bang.
nee totaal nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Is het hier nog een beetje leuk?
de livebox _is_ een ADSL modem...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Dandelion het volgende:
Halloooooooooooooooow!!!
Jaaaaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
jezus...deze rijdende rechter was weer helemaal goed
Okequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee totaal nietmaar toch mag je blijven
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welkom in het clubhuis van 3fm
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welk nummer speelde ze nog meer rond 8:15 , heel ska achtig , en t was niet tijdmachine maar t klonk echt best heel tof
Zal me best doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk maak je het zelf , als je leuk meepost , krijg je reacties/discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |