Jup, bij de Praxis aan het Damsterdiepquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heeft dat ooit in Groningen gestaan dan een green-point
Right!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben bijna een positieveling vergeleken bij Roel
Tja, m'n moeder weet nu na 3 jaar (daarvoor had m'n vader 'em) eindelijk hoe ze zonder het boekje erbij te pakken een sms moet versturen met dat ding, dus nu wil ze nooit meer een andere.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op het werk hebben we nog zo'n ding liggen. Echt, wat een joekel inderdaad.
Jouw moeder kan ten minste nog met mobiel omgaan, mijn vader heeft die van mijn moeder maar weggedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Sersjee het volgende:MGMT
![]()
[..]
Tja, m'n moeder weet nu na 3 jaar (daarvoor had m'n vader 'em) eindelijk hoe ze zonder het boekje erbij te pakken een sms moet versturen met dat ding, dus nu wil ze nooit meer een andere.
MGMT vind ik toch wel de band van 2008quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Freaking vette plaat dit !!! mijn nummer 2 uit 2008.
Als het werkt en er is niet de behoefte om het te vervangen dan kan ik dat best begrijpenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Sersjee het volgende:MGMT
![]()
Tja, m'n moeder weet nu na 3 jaar (daarvoor had m'n vader 'em) eindelijk hoe ze zonder het boekje erbij te pakken een sms moet versturen met dat ding, dus nu wil ze nooit meer een andere.
Eens! Ik ben ook echt fan van ze gewordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
MGMT vind ik toch wel de band van 2008
die klonk wel vet met die band vanmorgen ,was de madd geloof ikquote:
Samen met Vampire Weekendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! Ik ben ook echt fan van ze geworden.
En Hans, wat staat er op 1?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Freaking vette plaat dit !!! mijn nummer 2 uit 2008.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |