en toen gestiktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die moest huilen en kotsen van de muziek op 3FM
Het is haast niet te doen imho.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind zo een lijst invullen altijd erg moeilijk
Ik ben bijna een positieveling vergeleken bij Roelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die liep zo veel azijn te zeiken dat het pijn deed
Hij heeft zich zelf even time-out gegeven, heb wel een vermoeden, maar ga ik niet op het forum bespreken.quote:
Je ging in eens van meester naar leerling niveauquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben bijna een positieveling vergeleken bij Roel
Die optie zit niet in mijn Swingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
zet de wekker aan in je foon
maaaajquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Dandelion het volgende:
Halloooooooooooooooow!!!
daar issie weer! 't duurt effe, maar het lijkt er op dat mijn internet het weer doet.
Livebox maar vervangen voor een adslmodem. Toch mooi, twee verschillende liveboxen geprobeerd, die deden het allebei voor geen meter. ADSLmodem er aan, en werken als een trein. Voor zo lang het duurt natuurlijk
Dus weer lekker meezeuren over 3fm
Alhoewel er zit wel een wekker functionaliteit in! 't kan niet opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zelfs dat niet ? Damn dat ding is geld waard
ok dan laat ik het onderwerp verder wel rusten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft zich zelf even time-out gegeven, heb wel een vermoeden, maar ga ik niet op het forum bespreken.
Whehehehe. Nee, zo erg is het ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:
Moet je nog steeds een green-point opzoeken om te bellen soms?
M'n moeder heeft een Swing 200, heerlijke koelkast.quote:
Heeft dat ooit in Groningen gestaan dan een green-pointquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je nog steeds een green-point opzoeken om te bellen soms?
Alweer een heg probleemquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehehehe. Nee, zo erg is het ook niet hoor![]()
.
Rijdende rechter gaat over een heg die is weg gehaald
Op het werk hebben we nog zo'n ding liggen. Echt, wat een joekel inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een Swing 200, heerlijke koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |